Neej Kuno van Dijk!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
what the fuck lul jij nou weer?
echt zoek je ruzie of zo?

?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
what the fuck lul jij nou weer?
echt zoek je ruzie of zo?

dan is het goed!quote:
* Kuno_van_Dijk slaat richting Damzkieeequote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
?
sla me door mn scherm heen dokter Kuno

ik ga naar de kapper en dan grunn in, helemaal kapot zuipen zodat ik maandag ochtend nog een kater heb als ik weer in hamburg kom!quote:

Jah, ging met mijn paquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Roy, op wat voor tijden ga jij naar de film? Echt vroeg

Ik ga ook altijd 's middags naar de bios hoor. Maar dat is vooral omdat het dan goedkoper isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Roy, op wat voor tijden ga jij naar de film? Echt vroeg

ik ben alweer wakkerquote:Op zondag 1 juli 2007 00:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ben heel in Friesland aangekomen [afbeelding]

met mij alles goedquote:Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Deansensitized het volgende:
Alles goed hier??

Hoe krijg je dat voor elkaar, jou schuld of?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef DaFan het volgende:
Ik verga echt van de pijn in mn hand van vrijdag (ongeluk gehad, fiets vs scooter). Daarna gewoon door gaan zuipen, gister ging het nog wel en wou het ff aankijken.
Maar mn huisarts zit in Enschede, ik zit hier nu in Breukelen (Utrecht). Dus zit te twijfelen om naar de eerste hulp te gaan. Volgens mij is het niet gebroken, maar gekneusd...en dan doen ze toch niets
Iemand tips?

haha zoepstrottequote:Op zondag 1 juli 2007 13:02 schreef DaFan het volgende:
Mja was nogal lamIk weet niet eens meer precies hoe het ging
Zit te twijfelen om het tot morgen aan te kijken en dan direct om 8 uur huisarts bellen, daarna trein in richting Enschede. Als hij zegt dat ie alsnog een foto wil maken kan ik simpel naar het ziekenhuis, hoef je ook niet zo teringlang te wachten.
Bel zo mn ouders ook wel ff, die zijn namelijk op vakantie.

Ja primaquote:

Heb ook de Formule 1 gekekenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja prima![]()
Zometeen even lekker Formel Eins!!11!!!1!!!EINSZWEIUNDBIERDABEI!!@@!@!11!! kijken.

Albersquote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, kansloze actie
Die lolliepop was nog niet eens omhoog man, de sukkel [afbeelding]

gelijk uit de fam schoppen piet!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Albers![]()
Raikkonenen weer Hamilton op het podium
. Wat zou het een stunt zijn als hij dit jaar kampioen wordt
![]()
en het NK Atletiek gekeken. Paar bekenden op de tribune gezien, wat bekende gezichten die je tijdens wedstrijden tegenkomt.
Kreeg ik ook te horen dat mijn nicht op 1500m meedeed op het NK, en dat vertelt ze niet ff eens![]()

haha wat een draakquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef PieterBas het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19481/fe7b5e31/index.html![]()
![]()

Binnenkort is het bye bye zwaai zwaai met Albersquote:

Idd ja, was toch ook al kritiek op die gozert? Zal wel niet zijn afgenomen nuquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Binnenkort is het bye bye zwaai zwaai met Albers![]()
![]()
![]()

en Albers maar denken dat hij in belangstelling komt te staan van een topteam..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd ja, was toch ook al kritiek op die gozert? Zal wel niet zijn afgenomen nu![]()

echt zo'n lange slang wapperend achter de auto aanquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef PieterBas het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19481/fe7b5e31/index.html![]()
![]()

Toch maar overstag gegaan..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik heb trouwens ook Hyves sinds vandaag

Hyves is tegenwoordig tha shit!!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik heb trouwens ook Hyves sinds vandaag

Wordt met de dag gekkerquote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef PieterBas het volgende:
In Nederland heb je jumpen.. in Maleisie heb je de shuffle
http://nl.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=
de moonwalk meets hardstyle![]()

was aan het zeuren met m'n vriendin, waarom ik dan geen Hyves had enzo... en toen besloot ze er maar 1 voor mij aan te makenquote:
ziet er toch wel phatjes uit hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef PieterBas het volgende:
In Nederland heb je jumpen.. in Maleisie heb je de shuffle
http://nl.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=
de moonwalk meets hardstyle![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |