Had je niet gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Had ik niet gepikt Daf, ze kunnen toch gewoon niet vergeten![]()

Dat had ik dus ook met mijn stage.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Pvd, 5 maanden zijn best snel voorbij gegaan![]()

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Pvd, 5 maanden zijn best snel voorbij gegaan![]()

ja he, bij mijn vorige stage had ik t helemaal gehad (kutwerkplek enzo, geen leuke collega's!).. Nu niet, had t wel naar mijn zin hierquote:

Ik ben al in NLquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ik hier ook wel. Maar terug naar Nederland is ook wel relax

JEUJ, IKKE NOG 1,5 UURquote:

Mag je wel heel erg aanmaken iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef DaFan het volgende:
Nog 3.5 uur
Dan ergens eten en borrelenMisschien nog door naar Enschede maar dan moet ik wel opschieten
Trein van 22:25 uit Amsterdam, 22:53 in Breukelen, 23:00 uur thuis, spullen pakken, 23:16 met de bus, 23:50 in de trein, 1:36 in Enschede -> 2:00 in de kroeg....tricky.

Mja anders morgenochtend maar kheb wel zin om te zuipen en vanavond goed feestquote:

dan mag half FOK! er straks in...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef Stienn het volgende:
Vogens mij mag er wel een ex-stage SC#1 gestart worden. Deze reeks sterft bijna uit!

OF BEIDEquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mja anders morgenochtend maar kheb wel zin om te zuipen en vanavond goed feestAnders morgen maar naar de kroeg.

Nais, maak t vanaaf niet te laat. Morgen fitness enzoquote:

aawwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo! Daar ben ik weer!!
Laatste lessen gehadDaar gaan m'n kindjes
Ik wil nog wel 8 weken stagelopen!!!!

Das naisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef Stienn het volgende:
Zat net in m'n agenda te kijken. Wat een vooruitzichte..
volgend weekend Senstation White
22ste naar malta
2de week van aug keiweek in Groningen!

Die 'kindjes' zijn 14 jaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo! Daar ben ik weer!!
Laatste lessen gehadDaar gaan m'n kindjes
Ik wil nog wel 8 weken stagelopen!!!!

Werkt wel een keurige bardame. Ene Stevie, ze lijkt 20 maar ze is 16quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Stienn het volgende:
Dat is de gemiddelde leeftijd van het pleintje..

Die ken ik niet, moatie van mij had ooit eens met die Stevie gezoend. Die ex van haar is weer een kameraad met die moatie van mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef Stienn het volgende:
Klopt, die heeft met Thomas Zoetman! Relaxede vent is dat.

Whehe. Ben er vorige week vrijdag geweest, beetje ouwehoeren met de klasgenoten. Idd, verpauperde tent geworden, zat bijna geen kip meerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef Stienn het volgende:
Trouwens, d'r werken wel meer mooie dames bij het pleintje hoor. Het is alleen zo'n klote toko geworden. Eerst zat ik er altijd te zuipen, te pimpen met m'n touwertjes..

Hihiquote:

Kwam er nooit zo vaak maar die keer dat ik er kwam was t wel vet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:21 schreef Stienn het volgende:
ik moet er ook maar weer eens naar toe. Vroeger was het altijd mooi na 4 uur. Heb er te dikke afterparty's mee gemaakt.... tot 6 uur zuipen en zelf achter de bar staan..

Ben daar ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef Stienn het volgende:
Zat net in m'n agenda te kijken. Wat een vooruitzichte..
volgend weekend Senstation White

Volgens Amerikaanse maatstaven niet.. daar doet een 54 jarige lerares het met een 14 jarige jongenquote:

Lijkt me ook wel keer vet om heen te gaanquote:

quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef DaFan het volgende:
Nog half uurtje, maandoverleg weekborrel is vanmiddag, dat begint om 16:00 uur
Dus bijna mn laatste post als stagiair

Die van mij nog nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef DaFan het volgende:
Nog half uurtje, maandoverleg is vanmiddag, dat begint om 16:00 uur
Dus mn laatste post als stagiair

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |