Welkequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik jok niet maar ik zag die geile braziliaanse van onder weg naar morgen![]()
![]()
![]()
Doet Feyenoord natuurlijk ook met Drenthe, de Guzman, Wijnaldum en Ekramyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met de TT maar om nou te zeggen dat wij destijds CL voetbal gekocht hebben? Wij spelen met heel veel jeugdspelers, dit jaar minstens 6 : Stekelenburg, Vermaelen, Heitinga, Urby, Sneijder, Babel..
waarvan er maar 2 in de basis staan jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doet Feyenoord natuurlijk ook met Drenthe, de Guzman, Wijnaldum en Ekramy
dat komt nog wel. Die jongen weet wel hoedat hij een bal moet raken. Speelt jammer genoeg voor de verkeerde club.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
Wijnaldum? Nooit van gehoord.
Net zoiets als Anita, Donald of Sarpong bij Ajax. Mocht een paar wedstrijden bij het eerste meedoenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
Wijnaldum? Nooit van gehoord.
ligt er aan wie er weg gaat bij Ajax.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:22 schreef Apekoek het volgende:
Staan er nog grote aankopen bij ajax gepland? of concurreert feyenoord er ons uit dit jaar (betreffende de transfers)?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:
Kheb trouwens uitshirtje gekocht van Ajax. En als ik later kinderen krijg heb ik nog een ouwe shirtje van Litmanen uit 1995 in perfecte staat liggen.
Ja is mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef toma het volgende:
[..]ik ben jaloers.....
ik heb een thuis-shirt uit 2004/2005 zonder naam.
Maar ga denk ik het nieuwe thuis shirt ook kopen met Davids of Heitinga erop. Ik twijfel nog
ik heb nog trainings jasjes van ajax van de jaren 1994, 1995 en 1997, hier liep ik vroeger in rond, nu bewaar ik ze gewoon!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:
Kheb trouwens uitshirtje gekocht van Ajax. En als ik later kinderen krijg heb ik nog een ouwe shirtje van Litmanen uit 1995 in perfecte staat liggen.
Sarpong en Anita kunnen wellicht ook hun echte doorbraak maken. Verder zal misschien dat zoontje van Wamberto zn debuut kunnen maken als we geen vleugelspitsen erbij halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:23 schreef toma het volgende:
ik hoop trouwens dat John Goossens komend seizoen zijn eerste minuten voor Ajax gaat spelen. Welke talentjes breken er dit seizoen misschien door?
zou zoiets ooit nog wat waard worden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ik heb nog trainings jasjes van ajax van de jaren 1994, 1995 en 1997, hier liep ik vroeger in rond, nu bewaar ik ze gewoon!
Ik zie het al voor me.Kleine Daniel in een Litmanen shirtjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zou zoiets ooit nog wat waard worden?![]()
Moet ik die nou nog uitleggen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja tuurlijklevert best veel op later
en hoezo kleine Daniel? ik noem me zoontje Juan ofzo![]()
quote:De Ridder sprak met Van Geel en Ten Cate
Het heeft er alle schijn van dat Daniel de Ridder de opvolger wordt van Tom de Mul als rechtsbuiten van Ajax. Gisterochtend heeft de jonge Amsterdammer een gesprek gehad met Van Geel en Ten Cate over een eventuele terugkeer naar Ajax.
De kersverse Europees kampioen liet eerder deze week zijn verbintenis met het Spaanse Celta de Vigo ontbinden om zo een vertrek te kunnen realiseren. Ajax lijkt nu plotseling de belangrijkste gegadigde om De Ridder in te lijven.
Nee die liep rond in de Arena zei iemand in dit topic die daar werkte (weet even niet meer wie het was)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef BB-boy het volgende:
Was Van Geel niet op vakantie?
en dan zeg je nog ontopicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Silenus het volgende:
Even ontopic jongens:
Die dochter van Jaakke heeft volgens mij wel echt dikke tieten.
Ah vandaar dat Seedorf net heeft bijgetekendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dat zei Van Bronckhorst ook dus dat is gewoon tactiek voor de onderhandelingen!!
Gelukkig is de Dappere Strijders weblog de bron. Onzin dus.quote:
er staat niet voor niets offtopic bijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gelukkig is de Dappere Strijders weblog de bron. Onzin dus.
Mariano Juan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja tuurlijklevert best veel op later
en hoezo kleine Daniel? ik noem me zoontje Juan ofzo![]()
quote:
what about George?quote:'Ajax persoonlijk rond met Zuiverloon'
Volgens verschillende kranten is Gianni Zuiverloon de nieuwe aanwinst van Ajax. De speler is momenteel actief bij SC Heerenveen en zou volgens bronnen al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Amsterdamse club.
Ajax coach Henk ten Cate zou Zuiveloon voor op de rechtsback positie willen. Zuiverloon maakte tijdens het afgelopen jeugd EK een zeer goede indruk op deze genoemde positie. Eerder had Zuiverloon nog aangegeven dat zijn voorkeur niet uitging naar het spelen op deze positie. Ajax zou nu alleen nog maar een akkoord moeten bereiken met Heerenveen. Ajax zou zo'n 1.5 miljoen euro willen geven. Sc Heerenveen heeft echter aangegeven dat men op een bod van deze grote niet in zal gaan.
ach joh, zelfs in deze tijd vind ik het leuk om die onzin berichten te lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:51 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zuiverloon is wel beter dan Ogararu maar nog steeds niet goed genoeg. Maar het is een onzinbericht gelukkig.
Ik verzon het vanmiddag nogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
dat dacht ik ook als eerste
[..]
what about George?
Ogararu is eem meer dan prima speler, dus beiden niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:51 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zuiverloon is wel beter dan Ogararu maar nog steeds niet goed genoeg. Maar het is een onzinbericht gelukkig.
Niet van jullie gewend ditquote:Ajax: Feyenoord is grote club in ons land
Martin van Geel, technisch directeur Ajax: ,,Inmiddels verbaast het me niet meer wat er bij Feyenoord gebeurt.
,,Maar als je mij deze vraag drie weken geleden had gesteld, had ik daar toch anders over gedacht.
,,Het was een goed idee om een talentenpoule te beginnen en dan zie je maar weer wat voor een grote club Feyenoord in Nederland is met een enorme achterban.
,,Je moet ook niet vergeten: wij zijn in 2006 ook 24 punten achter PSV geëindigd en ook nog 16 achter AZ. Wat wij vorig jaar hebben gepresteerd: waarom zou Feyenoord dat niet kunnen? Het is afgelopen seizoen als zevende geëindigd, maar dat was ook wel een wat vertekend beeld. Zó slecht was de Feyenoord-selectie nu ook weer niet.
,,Ik denk dat Feyenoord gewoon weer mee kan doen in de top. Of dat ook goed is voor Ajax, dat weet ik niet. Maar voor de totale uitstraling van het hele Nederlandse voetbal is dat een prima zaak.’’
Hoezo? Hij zegt alleen de feiten. He tis goed voor het nederlandse voetbal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet van jullie gewend ditGaat Martin nou in de underdog-rol kruipen?
Geen stemmen op Heracles begrijp ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
'Ajax wordt kampioen'
We worden kampioen![]()
Blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen stemmen op Heracles begrijp ik
Vanuit de underdog positie zijn we beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |