Geen stemmen op Heracles begrijp ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
'Ajax wordt kampioen'
We worden kampioen![]()
Blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen stemmen op Heracles begrijp ik
Vanuit de underdog positie zijn we beter
fautauxquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:29 schreef Sethje het volgende:
Die dochter van Martin is wel lekker die voetbalt hier bij de plaatselijke voetbaldames
hadie ook zo'n vette holleeder-brommertjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
Kom net van Amsterdam ik had Daniel de Ridder gezien bij Albert Cuyp daaro op zijn brommer.
Ajax wordt vooraf ieder jaar kampioenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
'Ajax wordt kampioen'
We worden kampioen![]()
Ik ben ook niet kapot van hem. Maar wie weet verrast hij mij ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:30 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd wat het waarheidsniveau rond Sjannie Suiferloon is.
Ik heb zo mijn twijfels bij zijn voetballende capaciteiten maar hij mag me verrassen.
Hij is een kakkerlakquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:30 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd wat het waarheidsniveau rond Sjannie Suiferloon is.
Ik heb zo mijn twijfels bij zijn voetballende capaciteiten maar hij mag me verrassen.
Iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax wordt vooraf ieder jaar kampioen![]()
Heitinga en Van der WIel. Ik hoef geen Feyenoorders.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:01 schreef Chivu het volgende:
Zuiverloon is minder dan Ogararu, geen idee waarom je zo'n jonge bankzitter haalt. Het is en blijft daarnaast een Rotterdamse Feyenoorder. Maargoed, wie dan als stand-in van Ogararu aangetrokken zou moeten worden, ik zou 't niet weten.
Wat doen jullie opeens blij als we het over het kampioenschap hebben? 2 weken geleden hadden jullie het nog over de intertoto.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zegt alleen de feiten. He tis goed voor het nederlandse voetbal.
Mwoah, de nieuwe aankopen hebben allemaal al onderling overlegt voordat ze tekenden, en het klikte wel goed, heb ik het idee. Van Gaal liep vorig jaar toch ook op een haartje na alles mis met een elftal met 8 nieuwe spelers ofzo... En het feit dat ze alles misliepen kwam niet doordat ze niet op elkaar ingespeeld waren maar omdat ze vrijwel alleen maar jonge spelers hadden.quote:Maar voordat Van Marwijk er een team van gemaakt heeft, dan zijn Makaay en Van bronckhorst al met pensioen.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het optimisme viert weer hoogtij in rotterdam. Laat ze ff lekker. Na 3 wedstrijden zitten ze daar allemaal weer te janken dat het weer een verloren seizoen is.
Ben geen jood die dat af laat hangen van welke spelers er komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef BB-boy het volgende:
Zou die Malibu nu ineens wel een seizoenskaart hebben aangevraagd?
Leuke aankopen natuurlijk voor feyenoord maar als je alle posities vergelijkt van ajax met feyenoord heeft ajax op elke positie een betere speler. Dus ik ben niet zo bang voor feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Het wordt echt tijd dat jullie weer eens flink aangepakt worden...
Geloof dat jullie daar mee kunnen ophouden, met deze opmerkingen plaatsen... Het was zelfs op het sportjournaal, dat er zo een oude vent eerst geen SCC meer wilde maar nu toch maar wel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben geen jood die dat af laat hangen van welke spelers er komen![]()
Blijkbaar is het geen jodenkwaaltje maar meer een havenkwaaltje. Volgens mij zat je vorig seizoen bij de thuiswedstrijden ook gewoon op fok, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben geen jood die dat af laat hangen van welke spelers er komen![]()
Niemand zal ontkennen dat ook bij Feyenoord zulke mensen zitten, zag je in 2002 ook wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof dat jullie daar mee kunnen ophouden, met deze opmerkingen plaatsen... Het was zelfs op het sportjournaal, dat er zo een oude vent eerst geen SCC meer wilde maar nu toch maar wel...
Doe je bestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Het wordt echt tijd dat jullie weer eens flink aangepakt worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |