Precies, er is niemand die jouw kracht kan kapen, dus komt het altijd terecht op de plek waar jij dat wenst. Dus geef het niet over maar stuur het naar je eigen doel en alles is ok.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
True. Ach man, je hebt ook gewoon helemaal gelijk
Vertrouw er gewoon op dat het goed komt. En vertrouwen is 10x sterker dan al het andere.
en, is er wat (merkbaars) gebeurt?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef jogy het volgende:
Fire the Grid - 17-7-2007 (13.11 Nederlandse tijd) 17-07-2007 om 13:11. Iedereen even een uurtje positief zijn ter wille van alles wat goed is natuurlijk.
Ik was om 14:00 uur wakker, heb de bus gemist dus. Maar wel heerlijk geslapen, kán geen toeval zijnquote:
Nope, dat kan inderdaad geen toeval zijn, dat is voorbeschreven en direct een gevolg van!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was om 14:00 uur wakker, heb de bus gemist dus. Maar wel heerlijk geslapen, kán geen toeval zijn.
Zal ik trouwens in het vervolg doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef L.Denninger het volgende:
Is het niet mogelijk om elke datum toe te voegen in de OP ?
Dan is het wat makkelijker om elke dag te checken of 'vandaag' een bijzondere dag zou moeten zijn !
Nope. Heb gewoon zitten programmeren op mijn afstudeerstagequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
en, is er wat (merkbaars) gebeurt?
idd 18 augustus....lijkt een zeer belangrijke dag te zijn. Vele graanpictogrammen die in de maanden juli en augustus gevonden zijn, lijken na bestudering van de symboliek ervan, allen te verwijzen naar 18 augustus 2007...Veel lijkt te maken te hebben met zonneactiviteit en het op een lijn liggen van wat planeetjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef jogy het volgende:
Update gedaan ( 18 augustus )
`quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
idd 18 augustus....lijkt een zeer belangrijke dag te zijn. Vele graanpictogrammen die in de maanden juli en augustus gevonden zijn, lijken na bestudering van de symboliek ervan, allen te verwijzen naar 18 augustus 2007...Veel lijkt te maken te hebben met zonneactiviteit en het op een lijn liggen van wat planeetjes.
Zie ook de verslagen onder http://www.cropcircleconnector.com/2007/stanton/stanton2007.html
Zeer interessant materiaal....
zaterdag dus... ben benieuwd! dan ga ik lekker de stad in om de laatste inkomen voor de vakantie te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
idd 18 augustus....lijkt een zeer belangrijke dag te zijn. Vele graanpictogrammen die in de maanden juli en augustus gevonden zijn, lijken na bestudering van de symboliek ervan, allen te verwijzen naar 18 augustus 2007...Veel lijkt te maken te hebben met zonneactiviteit en het op een lijn liggen van wat planeetjes.
Zie ook de verslagen onderhttp://www.cropcircleconnector.com/2007/stanton/stanton2007.html
Zeer interessant materiaal....
Ik weet het niet meer....door de vele berichtgevingen uit veel hoeken en gaten over op hande zijnde veranderingen, zowel uit wetenschappelijke kringen, alswel uit spirituele/ paranormale kringen, allemaal spotten ze veranderingen en voorspellen dat deze 'eerdaags' toch een keer tot uiting zullen moeten komen.... of misschien ook niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:18 schreef jogy het volgende:
En weet je al wat meer over 19 september of moeten we maar gewoon afwachten?.
Deze twee dagen zijn gekomen en gegaan, zonder merkbare invloed...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef jogy het volgende:
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/LMHGrCirEastField07a.htm ( pagina 2 )
Het is een topic over graancirkels en daar komt, volgens de schrijver 18 augustus 2007 naar voren als belangrijke datum. waarom? Al sla je me dood. Maar de datum komt snel genoeg dus wie weet.
[False flag] E.T. is coming to you this august! US Style! In de openingspost kwam er iemand naar voren die te melden had dat eind juli begin augustus een fals flag operation zou beginnen met betrekking tot buitenaardse wezens. De VS staat hier aan het roer, volgens de ts van dat topic dan. Het topic is als hoax afgedaan, ook op aandringen van de gebruiker maar daar is niet iedereen het mee eens, uiteraard.
De maand is nog niet voorbijquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Deze twee dagen zijn gekomen en gegaan, zonder merkbare invloed...
Kunnen ze nu dan van de lijst?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij. Maar de over de 18de is vooralsnog niet echt bijzonder geweest inderdaad. Maar wie weet wat er de komende dagen over 18 augustus bekend gaat worden.
Ze kunnen wel op de lijst blijven zodat iedereen kan zien dat ze niet kloppenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kunnen ze nu dan van de lijst?
Ik weigerquote:Maar 27 nov mag er dan weer bij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |