abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50959447

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic!
Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit:
Dirkh, Snakey, Jogy, remlof en SHE

Waar dient dit topic voor, zeg je? .

Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patient topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

Okay, maar wat als ernstige haast bij is? .

Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! .

En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen.
Deze OP is hier te vinden.

Nu je hier toch bent, doe dan mee met de ONZ vakantiefoto wedstrijd. Mits bier!

[ Bericht 48% gewijzigd door Dirkh op 30-06-2007 14:36:21 ]
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:04:36 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_50959464
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Paints zijn ok, gebagger niet
ik heb ook paints gemaakt!
Long live music.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:07:35 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959485
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:04 schreef MASD het volgende:

[..]

ik heb ook paints gemaakt!
Daar had je het dus bij moeten laten.

Ow en gebagger wordt verwijderd en genote, zeker in dit fb topic.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:12:23 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50959516
En daarbij even een richtlijn voor het topic Het teken wat je van BG vind topic. [jewaids PAINT] .

Het is de bedoeling om een zon tof mogelijke paint te maken dat visualiseerd wat je van BG vindt.
Als het kwalitatief en origineel genoeg is word het genomineerd (en er staan al een aantal in nominatie)
En uiteindelijk als het topic dicht is, en gevuld met goeie paints dan kies ik er een uit die zowel in mijn FOBO komt te staan met vermelding, als een vermelding in mijn signature.

Zo moeilijk is dat niet te begrijpen, en de kinderachtige bagger die er door MASD Doublehelix en nog wat andere users in geplempt is valt daar ook duidelijk niet onder.
Daarbij dat MASD en doublehelix zelf al aangevend expres mijn topics opzoeken om ze lekker te verbaggeren. Er zijn al waarschuwingen geweest van dirkh op dit gekloot.
En dat ik geen modjeskleur heb betekend niet dat ik je er niet aan je oren bij kan trekken.

Groeten Bg.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:15:58 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_50959539
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
En daarbij even een richtlijn voor het topic Het teken wat je van BG vind topic. [jewaids PAINT] .

Het is de bedoeling om een zon tof mogelijke paint te maken dat visualiseerd wat je van BG vindt.
Als het kwalitatief en origineel genoeg is word het genomineerd (en er staan al een aantal in nominatie)
En uiteindelijk als het topic dicht is, en gevuld met goeie paints dan kies ik er een uit die zowel in mijn FOBO komt te staan met vermelding, als een vermelding in mijn signature.

Zo moeilijk is dat niet te begrijpen, en de kinderachtige bagger die er door MASD Doublehelix en nog wat andere users in geplempt is valt daar ook duidelijk niet onder.
Daarbij dat MASD en doublehelix zelf al aangevend expres mijn topics opzoeken om ze lekker te verbaggeren. Er zijn al waarschuwingen geweest van dirkh op dit gekloot.
En dat ik geen modjeskleur heb betekend niet dat ik je er niet aan je oren bij kan trekken.

Groeten Bg.
ik heb dus gevisualiseerd wat ik van je vind ik heb er zelfs moeite voor gedaan dus niet huilen!
Long live music.
pi_50959545
quote:

Beetje last van grootheidswaanzin?
Okee, gebagger is gewoonlijk behoorlijk storend, maar je kunt het ook afroepen. Christus zeg...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:19:04 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959551
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Beetje last van grootheidswaanzin?
Okee, gebagger is gewoonlijk behoorlijk storend, maar je kunt het ook afroepen. Christus zeg...
Laat hem, als je het niks vind post je er toch niet?
pi_50959563
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:19 schreef remlof het volgende:
Laat hem
Liet ik hem niet dan?
pi_50959565
quote:

Groeten Bg.
Ik heb gewoon gepaint wat ik van je vind,sjeez
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:24:35 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50959580
quote:
Als het kwalitatief en origineel genoeg is word het genomineerd
quote:
Speciaal voor MASD en Double helix nog één laatste keer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:26:22 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959586
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

Liet ik hem niet dan?
Ja jij liet hem wel. Maar je kritiek was overbodig.
pi_50959590
ik moet huilen
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:27:47 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959592
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:21 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gepaint wat ik van je vind,sjeez
Ik heb ook geen paints verwijderd, wel jullie gebagger.
Als jullie gaan baggeren in de vorm van paints verwijder ik die ook.
En nu kssst opzouten.
pi_50959596
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

Ik heb gewoon netjes 3 paints gemaakt,man doe normaal.
ik geef toe,ik heb niet de beste paintskills maar ik doe tenminste wat.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:28:22 #15
165512 MASD
Music is dead.
pi_50959597
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

het is anders behoorlijk origineel, en het visualiseerd wat ik van je vindt
Long live music.
pi_50959602
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja jij liet hem wel. Maar je kritiek was overbodig.
Dat was geen kritiek. Ik zou het eerder definieren als een sociologische uitleg waarom hij kreeg wat hij kreeg qua reacties.
Even kennis laten maken met hoe de mensheid werkt, zeg maar.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:31:18 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959607
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:29 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat was geen kritiek. Ik zou het eerder definieren als een sociologische uitleg waarom hij kreeg wat hij kreeg qua reacties.
Even kennis laten maken met hoe de mensheid werkt, zeg maar.
De bedoeling van dit topic is uitleggen hoe ONZ werkt, niet de mensheid
pi_50959632
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ze voelen zich gehaat! met hun bananenvingers!
Ik vind dit niet kunnen.
pi_50959636
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef remlof het volgende:
De bedoeling van dit topic is uitleggen hoe ONZ werkt, niet de mensheid
Beide begrippen zijn onderling uitwisselbaar natuurlijk.
De wijsheid zou dan zijn: Als je dwangmatig de aandacht op jezelf probeert te vestigen, kunnen reacties niet altijd precies naar wens uitpakken, of iets in die geest...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:38:56 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959644
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:36 schreef Lamon het volgende:

[..]

Beide begrippen zijn onderling uitwisselbaar natuurlijk.
De wijsheid zou dan zijn: Als je dwangmatig de aandacht op jezelf probeert te vestigen, kunnen reacties niet altijd precies naar wens uitpakken, of iets in die geest...
True, maar het is een paint topic, dus ik heb alleen de bagger verwijderd.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:39:22 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_50959648
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:36 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ik vind dit niet kunnen.
Ik wel. Wel in dit subforum tenminste.
pi_50960322
tvp
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:30:11 #23
52871 Blight
Supersized.
pi_50961442
<feedback>.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50964991
Snakey en Dirkh en remlof, excuses voor de opruiming die nodig was.
pi_50967091
Mijn paints zijn ook weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')