Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Daar had je het dus bij moeten laten.quote:
ik heb dus gevisualiseerd wat ik van je vindquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
En daarbij even een richtlijn voor het topic Het teken wat je van BG vind topic. [jewaids PAINT] .
Het is de bedoeling om een zon tof mogelijke paint te maken dat visualiseerd wat je van BG vindt.
Als het kwalitatief en origineel genoeg is word het genomineerd (en er staan al een aantal in nominatie)
En uiteindelijk als het topic dicht is, en gevuld met goeie paints dan kies ik er een uit die zowel in mijn FOBO komt te staan met vermelding, als een vermelding in mijn signature.
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen, en de kinderachtige bagger die er door MASD Doublehelix en nog wat andere users in geplempt is valt daar ook duidelijk niet onder.
Daarbij dat MASD en doublehelix zelf al aangevend expres mijn topics opzoeken om ze lekker te verbaggeren. Er zijn al waarschuwingen geweest van dirkh op dit gekloot.
En dat ik geen modjeskleur heb betekend niet dat ik je er niet aan je oren bij kan trekken.
Groeten Bg.
Beetje last van grootheidswaanzin?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
En daarbij even een richtlijn voor het topic Het teken wat je van BG vind topic. [jewaids PAINT] .
Het is de bedoeling om een zon tof mogelijke paint te maken dat visualiseerd wat je van BG vindt.
Als het kwalitatief en origineel genoeg is word het genomineerd (en er staan al een aantal in nominatie)
En uiteindelijk als het topic dicht is, en gevuld met goeie paints dan kies ik er een uit die zowel in mijn FOBO komt te staan met vermelding, als een vermelding in mijn signature.
Laat hem, als je het niks vind post je er toch niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beetje last van grootheidswaanzin?
Okee, gebagger is gewoonlijk behoorlijk storend, maar je kunt het ook afroepen. Christus zeg...
Ik heb gewoon gepaint wat ik van je vind,sjeezquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen, en de kinderachtige bagger die er door MASD Doublehelix en nog wat andere users in geplempt is valt daar ook duidelijk niet onder.
Daarbij dat MASD en doublehelix zelf al aangevend expres mijn topics opzoeken om ze lekker te verbaggeren. Er zijn al waarschuwingen geweest van dirkh op dit gekloot.
En dat ik geen modjeskleur heb betekend niet dat ik je er niet aan je oren bij kan trekken.
Groeten Bg.
quote:Het is de bedoeling om een zon tof mogelijke paint te maken dat visualiseerd wat je van BG vindt.
Als het kwalitatief en origineel genoeg is word het genomineerd
Speciaal voor MASD en Double helix nog één laatste keer.quote:Zo moeilijk is dat niet te begrijpen, en de kinderachtige bagger die er door MASD Doublehelix en nog wat andere users in geplempt is valt daar ook duidelijk niet onder.
Ik heb ook geen paints verwijderd, wel jullie gebagger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gepaint wat ik van je vind,sjeez![]()
Ik heb gewoon netjes 3 paints gemaakt,man doe normaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor MASD en Double helix nog één laatste keer.
het is anders behoorlijk origineel, en het visualiseerd wat ik van je vindtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor MASD en Double helix nog één laatste keer.
Dat was geen kritiek. Ik zou het eerder definieren als een sociologische uitleg waarom hij kreeg wat hij kreeg qua reacties.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij liet hem wel. Maar je kritiek was overbodig.
De bedoeling van dit topic is uitleggen hoe ONZ werkt, niet de mensheidquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was geen kritiek. Ik zou het eerder definieren als een sociologische uitleg waarom hij kreeg wat hij kreeg qua reacties.
Even kennis laten maken met hoe de mensheid werkt, zeg maar.
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ze voelen zich gehaat! met hun bananenvingers!
Beide begrippen zijn onderling uitwisselbaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef remlof het volgende:
De bedoeling van dit topic is uitleggen hoe ONZ werkt, niet de mensheid
True, maar het is een paint topic, dus ik heb alleen de bagger verwijderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beide begrippen zijn onderling uitwisselbaar natuurlijk.
De wijsheid zou dan zijn: Als je dwangmatig de aandacht op jezelf probeert te vestigen, kunnen reacties niet altijd precies naar wens uitpakken, of iets in die geest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |