quote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is FOK!
maikuul?,Negers, Indianen, Moslims, Randstadmongolen, rolstoelers, mensen met AIDS, Friezen, Limbo's, boeren...
Alles moet kaput!!![]()
Maar het is wel allemaal de schuld van Geert Wilders.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
Ja dit is wel de stomste opmerking die ik ooit heb gehoord zeg:quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze pikken onze banen in!
huillie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Racisme is en blijft een ziekte. Medicijnen bestaan niet.
Tenzij je de strop als medicijn moet zien.
Hmm... volgens mij zit discrimineren in de aard van de mens. Niet zo gek natuurlijk, vrij normaal!quote:
Ik kan ook heel goed sinterklaas rijmpjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Klein klein kleutertje BaajGuardian wat doe je in die quote
Het bezit geen kwaliteit maar is gewoonweg schroot
om even in jou kleinzielige post commentaar te geven kleine jongen.
Negers die succesvol zijn hebben nog steeds de neiging om naar hun roots terug te keren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat me wel aan het denken zet is dat wanneer wij al ontwikkeld waren ( 16de eeuw etc) dat ze in afrika nog in dierenvellen rondliepen...
Ze voelen zich gehaat! met hun bananenvingers!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:18 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
haten we negers of voelen negers zich gehaat?
![]()
quote:
En ze hebben wittere tanden, grote penissen (de mannetjes dan, he) en beter gevoel voor ritme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]!
Maja sommige negers zijn wel aardig![]()
Ow, maar hij zit nu wel weer vast toch ? Kunnen ze dat niet met alle negers doen dan ?quote:
Toch niet. Niet nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:58 schreef zarGon het volgende:
Stiekem is iedereen jaloers op ze, inderdation.
Er zijn ook lelijke negers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Negers staan boven de haters.
Jullie allemaal huilen gewoon teveel. Wat hebben jullie tegen ze eigenlijk, wat is het probleem?
We zijn zwart, so what? Ik krijg er alleen maar complimentjes over zoals gister: Meisje uit de klas zegt tegen me: Ik wil sex met een neger, dan krijg je mooie baby's
Ik vat dat op als een compliment.
Ik zie een vrouw dat niet bij een blanke man zeggen![]()
![]()
.
In jouw klas is die nog jong en naief.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Jullie allemaal huilen gewoon teveel. Wat hebben jullie tegen ze eigenlijk, wat is het probleem?
We zijn zwart, so what? Ik krijg er alleen maar complimentjes over zoals gister: Meisje uit de klas zegt tegen me: Ik wil sex met een neger, dan krijg je mooie baby's
![]()
Oud genoeg om te weten wat ze zelf willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In jouw klas is die nog jong en naief.
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
De meeste negers zitten in Afrika.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......
Maar de meeste zitten in europa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ze hebben in Afrika ook blonde vrouwen.
Your point ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Maar de meeste zitten in europa.
Ja true.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Your point ?
Negers zijn gewoon verschrikkelijk als ze in groepjes staan biri's te drinken en jonko's te roken.
En blanke meisjes worden het hardst nagefloten/gescheeuwd. Dus daar kan je op uit maken dat ze een voorkeur hebben voor hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |