Die VOC-mentaliteit moet terugkomenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:14 schreef blaat.. het volgende:
hee ik heb niks tegen negers, k vin dat iedereen er een moet hebben![]()
Ik ben oprecht bang voor de dag dat ik met mijn kinderen boodschappen ga doen en iets zeg als "zullen we nog een doos negerzoenen meenemen als toetje?", waarna mijn kinderen zich ontzettend voor me schamen en boos "papa, doe niet zo racistisch!' zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Negerzoenen daarentegen...
Die dag is er al, het mooiste ervan is dat als je tegen een neger zegt of hij ook negerzoenen lust hij er nieteens boos om word, maar de simpele burger is meteen zn tenen door zn schoenzolen getrapt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik ben oprecht bang voor de dag dat ik met mijn kinderen boodschappen ga doen en iets zeg als "zullen we nog een doos negerzoenen meenemen als toetje?", waarna mijn kinderen zich ontzettend voor me schamen en boos "papa, doe niet zo racistisch!' zeggen.
Eigenlijk ben je tyfes irritant, en niemand vindt je aardig. Je bent wel 13, dat is het enige wat je goed hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ben ook neger, maar ik ben lief en 13. Ik word aanbeden.
Men was ook niet jaloers op webster, waarom zou iemand jaloers op jou zijnquote:
Ga je mij nu ook al nadoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Omdat ik electro-worm ben. Daarom.
Jou nadoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga je mij nu ook al nadoen
Weet je dan niet dat je dan echt niet populair word, enkel een wanabe en een fan.
Dus go ahead hoor
Niemand vindt je aardig.
quote:Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik mag Japanners eigenlijk ook niet zo.
Japanners maken van die blije filmpjesquote:
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jou nadoenJe bent een debiel met een intelligentiequotient van een baksteen
há. jou nadoen zou nog het ergste zijn wat ik zou kunnen doen.
![]()
Vroeg ik mij ook af, daarna ben ik er maar gewoon om gaan lachen, net als je bij aapjes doet die met een banaan spelen in blijdorp.quote:
Kweenie ik woon in oost-europa hier hebben we alleen zigeuners.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat is een neger?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Kjelleke het volgende:
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen Stielen steelde naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
Dat wijf is té ergquote:
Je vergeet een paar lettersquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze pikken onze banen in!
Meestal mensen met een donkere huidskleur die altijd je dag verpesten en dingen stelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat is een neger?
In welk jaar woon jij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
NegersDE helden van deze generatie.
![]()
Ik las bananen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze pikken onze banen in!
Vieze kutnoob, anders jat je mijn ava even, je gebruikt zelfs mijn URL, mijn bandbreedte, mijn webspace!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef -Hahaha- het volgende:
Met hun kleur heb ik geen enkele problemen.
Wel met hun veelal bekende kapsones, het feit dat ze er niks van kunnen bakken ondanks bijna 3,4 biljoen euro aan directe donaties van het Westen in de afgelopen 30 jaar, hun moraalloze losbandigheid, hun simplistische denken en ga zo door.
[afbeelding]
Gebruik zelf een andere URL en vervang dit plaatje door tubgirl.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vieze kutnoob, anders jat je mijn ava even, je gebruikt zelfs mijn URL, mijn bandbreedte, mijn webspace!
Welnee, jankerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vieze kutnoob, anders jat je mijn ava even, je gebruikt zelfs mijn URL, mijn bandbreedte, mijn webspace!
Dankjequote:
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Gaan we nu Negers bashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |