En jij bent zeker knapquote:Op maandag 9 april 2007 16:19 schreef kadet het volgende:
omdat ze lelijk zijn
Sinds wanneer is zwart een kleur?quote:Op maandag 9 april 2007 16:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hebben zo'n rare kleur
Zijn ze volledig pikzwart als in #000000? Nee. Gekleurd dus. Een rare kleur die erg op zwart lijkt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:25 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
En jij bent zeker knapZeg nou maar gewoon dat je jaloers bent
[..]
Sinds wanneer is zwart een kleur?
jaloersquote:Op maandag 9 april 2007 16:34 schreef DemonRage het volgende:
Nee en die lelijke albino's dan met hun witte melkgezicht en hun dichtgeknepen ogen. Zo wit dat als je ze tegen de zon houdt je al hun aderen kunt zien lopen. Zo wit dat als je 's nachts een lamp op hun schijnt dat ze nog een uur na fluoriseren.![]()
haha net als bij die discovery channel reclame, loopt er zoeen tussen al die negersquote:Op maandag 9 april 2007 16:34 schreef DemonRage het volgende:
Nee en die lelijke albino's dan met hun witte melkgezicht en hun dichtgeknepen ogen. Zo wit dat als je ze tegen de zon houdt je al hun aderen kunt zien lopen. Zo wit dat als je 's nachts een lamp op hun schijnt dat ze nog een uur na fluoriseren.![]()
De Nederlandse samenleving bestaat niet alleen uit 15 jarige pubers met kapsones en geen leven.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
ik ben t eens met Q_Bquote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Waarom word er op fok zoveel racistische opmerkingen en pics over negers gepost? Jaloers ofzo?
nee dr zitten blijkbaar ook nog negers bijquote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
De Nederlandse samenleving bestaat niet alleen uit 15 jarige pubers met kapsones en geen leven.![]()
Vertel dan.quote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, wat een vraag. Dat weet iedereen toch
FOK! ook niet, gelukkigquote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
De Nederlandse samenleving bestaat niet alleen uit 15 jarige pubers met kapsones en geen leven.![]()
Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.quote:Op maandag 9 april 2007 16:50 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat ze alle gevangenisplaatsen innemen
FOK! is geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving man.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
Vergeleken met marokkanen komen ze er nog aardig vanaf... Ikzelf zeik trouwens het liefst blondines af, die zijn echt grove fout in de evolutiequote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.
Dat is FOK!quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.
het zijn gewoon grappen gast,relaxte negers snappen dat wel.quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Meer dan welk ander forum dan ook, in ieder geval.quote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef XiChico het volgende:
[..]
FOK! is geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving man.!
Ga je mond spoelen jij,zweedse damesquote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken met marokkanen komen ze er nog aardig vanaf... Ikzelf zeik trouwens het liefst blondines af, die zijn echt grove fout in de evolutie
fok doet het al weer bij mijquote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Waarom word er op fok zoveel racistische opmerkingen en pics over negers gepost? Jaloers ofzo?
Ik zat zonet naast een negert in de trein, en ik kan je zeggen: het is volledig terecht!quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Had 'ie ook zo'n typische negergeur?quote:Op maandag 9 april 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat zonet naast een negert in de trein, en ik kan je zeggen: het is volledig terecht!
nou, vooral zo'n typische negerkleur, eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had 'ie ook zo'n typische negergeur?
En van de allochtone overlastgevendenquote:Op maandag 9 april 2007 18:24 schreef Kwelit het volgende:
Omdat FOK! net als de nlse bevolking stikt vd racisten, daar kom je toch niet nu pas achter hea![]()
Iedereen die in een categorie valt die ernstig kleiner is dan de onze, oftewel iedereen die in een minderheid valt is de sjaak.quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Huilie.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking niggers!
They STANK! and i dont like them!
Haha. Wij zijn samen al de helft van de videoclipquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef EricG het volgende:
Omdat ze zo hard kunnen rennen.
En omdat ze m'n fiets jatten.
En omdat ze stinken.
En omdat je ze niet ziet in het donker.
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Haha. Wij zijn samen al de helft van de videoclip
O.T.: Ik haat duitsers nog het meest, maar er is zo weinig ruimte voor duitserhaat op Fok!.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
Mijn vriendin is duits en wil me langzaam in zo'n bierdrinkende, naar bradwurst ruikende, vatsige, kuilengravende fietsendief omtoveren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
Super Hip!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Mijn vriendin is duits en wil me langzaam in zo'n bierdrinkende, naar bradwurst ruikende, vatsige, kuilengravende fietsendief omtoveren.
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen Stielen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen stielen stalden naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Maeksy het volgende:voor Strychnine & Kjelleke for making me barf.
Ze zien me zwart zijn, ze haten!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben neger en jullie komen zomaar haten
Sjmerig rieje, sjmerig rieje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ze zien me zwart zijn, ze haten!
Ze proberen me te pakken terwijl ik vies rijd.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef soppig het volgende:
[..]
Gast ... dat zijn niet negers. Dat zijn chinezen !
quote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is FOK!
Negers, Indianen, Moslims, Randstadmongolen, rolstoelers, mensen met AIDS, Friezen, Limbo's, boeren...
Alles moet kaput!!![]()
Ik vind inderdaad oook dat ze een typische geur hebben,vooral de ethiopiers en somaliersquote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had 'ie ook zo'n typische negergeur?
they took ur jobs!quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking niggers!
They STANK! and i dont like them!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad oook dat ze een typische geur hebben,vooral de ethiopiers en somaliers![]()
quote:
Gelukkig valt dat heel erg mee hoor, of jij doet nu opzettelijk aan bangmakerij, want de nazi partij nvu krijgt nauwelijks stemmen, niet eens een halve zetel.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
racistquote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken met marokkanen komen ze er nog aardig vanaf... Ikzelf zeik trouwens het liefst blondines af, die zijn echt grove fout in de evolutie
sterf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef El_Rolando het volgende:
Kutkick.
WTF LOLZZZ???? :d;D;D;quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sterf.
ZOMG DOODVERWENSING LOLZS!!!!111EINS!111
Die VOC-mentaliteit moet terugkomenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:14 schreef blaat.. het volgende:
hee ik heb niks tegen negers, k vin dat iedereen er een moet hebben![]()
Ik ben oprecht bang voor de dag dat ik met mijn kinderen boodschappen ga doen en iets zeg als "zullen we nog een doos negerzoenen meenemen als toetje?", waarna mijn kinderen zich ontzettend voor me schamen en boos "papa, doe niet zo racistisch!' zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Negerzoenen daarentegen...
Die dag is er al, het mooiste ervan is dat als je tegen een neger zegt of hij ook negerzoenen lust hij er nieteens boos om word, maar de simpele burger is meteen zn tenen door zn schoenzolen getrapt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik ben oprecht bang voor de dag dat ik met mijn kinderen boodschappen ga doen en iets zeg als "zullen we nog een doos negerzoenen meenemen als toetje?", waarna mijn kinderen zich ontzettend voor me schamen en boos "papa, doe niet zo racistisch!' zeggen.
Eigenlijk ben je tyfes irritant, en niemand vindt je aardig. Je bent wel 13, dat is het enige wat je goed hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ben ook neger, maar ik ben lief en 13. Ik word aanbeden.
Men was ook niet jaloers op webster, waarom zou iemand jaloers op jou zijnquote:
Ga je mij nu ook al nadoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Omdat ik electro-worm ben. Daarom.
Jou nadoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga je mij nu ook al nadoen
Weet je dan niet dat je dan echt niet populair word, enkel een wanabe en een fan.
Dus go ahead hoor
Niemand vindt je aardig.
quote:Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik mag Japanners eigenlijk ook niet zo.
Japanners maken van die blije filmpjesquote:
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jou nadoenJe bent een debiel met een intelligentiequotient van een baksteen
há. jou nadoen zou nog het ergste zijn wat ik zou kunnen doen.
![]()
Vroeg ik mij ook af, daarna ben ik er maar gewoon om gaan lachen, net als je bij aapjes doet die met een banaan spelen in blijdorp.quote:
Kweenie ik woon in oost-europa hier hebben we alleen zigeuners.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat is een neger?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Kjelleke het volgende:
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen Stielen steelde naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
Dat wijf is té ergquote:
Je vergeet een paar lettersquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze pikken onze banen in!
Meestal mensen met een donkere huidskleur die altijd je dag verpesten en dingen stelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat is een neger?
In welk jaar woon jij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
NegersDE helden van deze generatie.
![]()
Ik las bananen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze pikken onze banen in!
Vieze kutnoob, anders jat je mijn ava even, je gebruikt zelfs mijn URL, mijn bandbreedte, mijn webspace!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef -Hahaha- het volgende:
Met hun kleur heb ik geen enkele problemen.
Wel met hun veelal bekende kapsones, het feit dat ze er niks van kunnen bakken ondanks bijna 3,4 biljoen euro aan directe donaties van het Westen in de afgelopen 30 jaar, hun moraalloze losbandigheid, hun simplistische denken en ga zo door.
[afbeelding]
Gebruik zelf een andere URL en vervang dit plaatje door tubgirl.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vieze kutnoob, anders jat je mijn ava even, je gebruikt zelfs mijn URL, mijn bandbreedte, mijn webspace!
Welnee, jankerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vieze kutnoob, anders jat je mijn ava even, je gebruikt zelfs mijn URL, mijn bandbreedte, mijn webspace!
Dankjequote:
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Gaan we nu Negers bashen?
quote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is FOK!
maikuul?,Negers, Indianen, Moslims, Randstadmongolen, rolstoelers, mensen met AIDS, Friezen, Limbo's, boeren...
Alles moet kaput!!![]()
Maar het is wel allemaal de schuld van Geert Wilders.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ja dit is wel de stomste opmerking die ik ooit heb gehoord zeg:quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze pikken onze banen in!
huillie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Racisme is en blijft een ziekte. Medicijnen bestaan niet.
Tenzij je de strop als medicijn moet zien.
Hmm... volgens mij zit discrimineren in de aard van de mens. Niet zo gek natuurlijk, vrij normaal!quote:
Ik kan ook heel goed sinterklaas rijmpjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Klein klein kleutertje BaajGuardian wat doe je in die quote
Het bezit geen kwaliteit maar is gewoonweg schroot
om even in jou kleinzielige post commentaar te geven kleine jongen.
Negers die succesvol zijn hebben nog steeds de neiging om naar hun roots terug te keren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat me wel aan het denken zet is dat wanneer wij al ontwikkeld waren ( 16de eeuw etc) dat ze in afrika nog in dierenvellen rondliepen...
Ze voelen zich gehaat! met hun bananenvingers!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:18 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
haten we negers of voelen negers zich gehaat?
![]()
quote:
En ze hebben wittere tanden, grote penissen (de mannetjes dan, he) en beter gevoel voor ritme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]!
Maja sommige negers zijn wel aardig![]()
Ow, maar hij zit nu wel weer vast toch ? Kunnen ze dat niet met alle negers doen dan ?quote:
Toch niet. Niet nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:58 schreef zarGon het volgende:
Stiekem is iedereen jaloers op ze, inderdation.
Er zijn ook lelijke negers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Negers staan boven de haters.
Jullie allemaal huilen gewoon teveel. Wat hebben jullie tegen ze eigenlijk, wat is het probleem?
We zijn zwart, so what? Ik krijg er alleen maar complimentjes over zoals gister: Meisje uit de klas zegt tegen me: Ik wil sex met een neger, dan krijg je mooie baby's
Ik vat dat op als een compliment.
Ik zie een vrouw dat niet bij een blanke man zeggen![]()
![]()
.
In jouw klas is die nog jong en naief.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Jullie allemaal huilen gewoon teveel. Wat hebben jullie tegen ze eigenlijk, wat is het probleem?
We zijn zwart, so what? Ik krijg er alleen maar complimentjes over zoals gister: Meisje uit de klas zegt tegen me: Ik wil sex met een neger, dan krijg je mooie baby's
![]()
Oud genoeg om te weten wat ze zelf willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In jouw klas is die nog jong en naief.
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
De meeste negers zitten in Afrika.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......
Maar de meeste zitten in europa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ze hebben in Afrika ook blonde vrouwen.
Your point ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Maar de meeste zitten in europa.
Ja true.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Your point ?
Negers zijn gewoon verschrikkelijk als ze in groepjes staan biri's te drinken en jonko's te roken.
En blanke meisjes worden het hardst nagefloten/gescheeuwd. Dus daar kan je op uit maken dat ze een voorkeur hebben voor hen.
En blanken verneuken de wereld, maar ik hoor jou daar niet over praten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Your point ?
Negers zijn gewoon verschrikkelijk als ze in groepjes staan biri's te drinken en jonko's te roken.
En blanke meisjes worden het hardst nagefloten/gescheeuwd. Dus daar kan je op uit maken dat ze een voorkeur hebben voor hen.
Als negers overwegend op machtsposities zaten waren we een stuk slechter af. Jij denkt dat Afrika niet bij de wereld hoort ofzo ? Noem 1 land dat daar niet slachtoffer is van een corrupt regime ? Stammen die jaren na dekolonisatie nog steeds elkaar op beestachtige wijze afslachten ? Het enige land dat het een beetje goed doet daar is Z-Afrika. En dat komt omdat de structuur overwegend blank is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En blanken verneuken de wereld, maar ik hoor jou daar niet over praten?.
En ondertussen zitten we hier in het Westen te bedenken hoe erger we het nog kunnen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als negers overwegend op machtsposities zaten waren we een stuk slechter af. Jij denkt dat Afrika niet bij de wereld hoort ofzo ? Noem 1 land dat daar niet slachtoffer is van een corrupt regime ? Stammen die jaren na dekolonisatie nog steeds elkaar op beestachtige wijze afslachten ? Het enige land dat het een beetje goed doet daar is Z-Afrika. En dat komt omdat de structuur overwegend blank is.
Nee als zwarten meer macht hadden waren we echt beter af.
Ok om een voorbeeld in het N.L koninkrijk te noemen. De Antillen. Mijn god wat een goede leiders zijn die zakkenvullers daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondertussen zitten we hier in het Westen te bedenken hoe erger we het nog kunnen maken.
Ver van mijn bed show.
We bijten als je irri doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Je moet ze ook niet recht in de ogen kijken![]()
[sarcastisch]Tsja zij weten ook dat blond + blauwe ogen superieur is [/sarcastisch]quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Negers die succesvol zijn hebben nog steeds de neiging om naar hun roots terug te keren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja verschrikkelijk boos omdat jij ook goed sinterklaas rijmpjes kan maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed sinterklaas rijmpjes![]()
hihi. Ben je nu trouwens boos?
Ja, want negers kunnen ook helemaal niet goed zingen, wel rhitmisch iets opnoemen, maar dat kan een robot ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk boos omdat jij ook goed sinterklaas rijmpjes kan maken.
![]()
Nou dan! welkom bij de club.quote:
Ik dacht dat jij zwart was, of teminste aangebrandquote:
Nee man, als je zwart bent ben je een poep.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zwart was, of teminste aangebrand
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah, webster is gearriveerd.
Die oude VOC-mentaliteit, ja!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:31 schreef prof.bierbekje het volgende:
Vroeger heel vroegah, werden ze gewoon opgehangen als ze iets stalen.
Of ze kregen met de zweep. Waar blijft de tijd.........
Haha, die linker moet een hangneger zijn.......quote:
Jaloers?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:17 schreef Knuffel-neger het volgende:
Jullie zijn gewoon fakking jaloers op ons.
Sjah ach als ik zwart was was ik ook trots.quote:
Fout fout fout.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Whahaha, da's een negerinquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Fout fout fout.
Jij bent zeker zelf ook blond
Negers neuken alles wat ze kunnen neuken of het nou blond is of niet.
Hollandse meiden zijn makkelijk, daarom fluiten die negers naar ze. En om geen enkele andere reden.
daar batsen ze ook genoeg mee hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negerinnen hebben echt altijd zo´n grote bek... vind je het gek dat je daar niet mee wil batsen![]()
^^ Juist wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negerinnen hebben echt altijd zo´n grote bek... vind je het gek dat je daar niet mee wil batsen![]()
Heb jij blauwe ogen?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
^^ Juist wel.
Lekker getint huidje. Love it.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet van aziatische,zuid amerikaans,hawaiaanse of europeaanse dames hou.
I love girls girls girls all over the world.![]()
donder nou es op met die ranzige heaumeaux streken van jequote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Heb jij blauwe ogen?
Dan wil ik best met je mee![]()
![]()
![]()
ik ben namelijk heel lekker... en licht getint
(en een man)
Laat me niet kotsen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Heb jij blauwe ogen?
Dan wil ik best met je mee![]()
![]()
![]()
ik ben namelijk heel lekker... en licht getint
(en een man)
Heb je nou wel of geen blauwe ogen?quote:
Dat is gewoon gemeen!quote:
Maar alleen omdat ik een man ben maak ik geen kans bij jequote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
nee ik vind mezelf geen raCist. Waarom ik dat niet ben?Ik haat geen bepaald ras of bevolkingsgroep.
jij bent lelijk dus dat kan me niks schelenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
Jaaaaa ik heb blauwe ogen dus ik ben goed ( was ik al, maar toch)
Hoezo dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Cyberdogg het volgende:
Negerhaat is terecht. En apartheid is niet voor niets een Nederlans woord. Pfff zou ik bijna de slavenhandel vergeten.
Ethiopië doet het ook best aardig. En het is nooit gekolonialiseerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als negers overwegend op machtsposities zaten waren we een stuk slechter af. Jij denkt dat Afrika niet bij de wereld hoort ofzo ? Noem 1 land dat daar niet slachtoffer is van een corrupt regime ? Stammen die jaren na dekolonisatie nog steeds elkaar op beestachtige wijze afslachten ? Het enige land dat het een beetje goed doet daar is Z-Afrika. En dat komt omdat de structuur overwegend blank is.
Nee als zwarten meer macht hadden waren we echt beter af.
Je hebt gelijk. Inderdaad een goed staatsbestel en kent geen corruptie. Is een erg vrij land en welvarend. Er is eten in overvloed en armoede kennen ze daar niet. Je kan ook zo gaan protesteren en eigenlijk is het een van de meest ontwikkelde landen ter wereld.......quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Ethiopië doet het ook best aardig. En het is nooit gekolonialiseerd.
Amerika die eenzelfde gemiddelde heeft als Europa.quote:
Laat maar, ze tellen Canada erbij.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Amerika die eenzelfde gemiddelde heeft als Europa.
Eeuh nee. VS heeft gewoon zelfde IQ als Europa, kijk maar eens naar de hoeveelheid wetenschappers die daar wonen. Er is een reden waarom de meeste Nederlandse professoren, wetenschappers, scheikundigen naar de VS gaan. Is gewoon veel aantrekkelijker dan in Europa.quote:
Jep, de wetenschappers compenseren het plebs.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh nee. VS heeft gewoon zelfde IQ als Europa, kijk maar eens naar de hoeveelheid wetenschappers die daar wonen. Er is een reden waarom de meeste Nederlandse professoren, wetenschappers, scheikundigen naar de VS gaan. Is gewoon veel aantrekkelijker dan in Europa.
Wat is plebs?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, de wetenschappers compenseren het plebs.
Ik vroeg niks aan jou, blondiequote:
Thanks.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hij is niet echt blond zeg maar.
Meen je dit nou serieus?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Cyberdogg het volgende:
Negerhaat is terecht. En apartheid is niet voor niets een Nederlans woord. Pfff zou ik bijna de slavenhandel vergeten.
De meeste slavenhandel werd gedaan door de inheemse stammen zelf, en de meeste negers die zijn verhandeld, tsja, die afstammelingen hebben het nu een stuk beter dan hun brothers back in the motherland.quote:
Nee, aangezien ze alleen hard werken onder dwang...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef zarGon het volgende:
Je suggereert dat wij maar beter in negers kunnen handelen?
Déjà vu. Kolonisatie, round two.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, aangezien ze alleen hard werken onder dwang...
Je kan beter Afrikaanse landen direct laten regeren door een Westerse regering. Soort fosterparents plan, maar dan alleen voor landen.
Nee, kolonisatie is als je dingen nog uit dat land steelt. Mijn idee is eerder dat het land dat erover regeert een hoop erinsteekt. Is meer imperalisatie, maar dat je niet de gebruiken van dat land veranderd, alleen de infrastructuur, economie en onderwijs.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Déjà vu. Kolonisatie, round two.
Insert hengel-vis verhaal.
Misschien boeit het ze gewoon geen fuck en vinden ze het wel leuk om de hele dag door de rimboe te sjokken op zoek naar wat voedsel!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, aangezien ze alleen hard werken onder dwang...
Je kan beter Afrikaanse landen direct laten regeren door een Westerse regering. Soort fosterparents plan, maar dan alleen voor landen.
En welke Westerse land heeft nou geen behoefte aan een sterk Afrika, waar er niemand meer honger lijdt en wat wij helemaal niet meer kunnen uitbuiten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, kolonisatie is als je dingen nog uit dat land steelt. Mijn idee is eerder dat het land dat erover regeert een hoop erinsteekt. Is meer imperalisatie, maar dat je niet de gebruiken van dat land veranderd, alleen de infrastructuur, economie en onderwijs.
Ach, u weet 't, generalisaties zijn 90% realiteit en 10% overdrijving. Niet voor niets hebben Surinamers/Mocro's zo'n slechte naam, niet werken en jatten. Dat geldt ook voor negers. Kijk naar Africa, het continent is een grote puinhoop, itt tot bijvoorbeeld azie. Een ras daar op plakken is dan vrij makkelijk en niet onterecht, feit is dat de gemiddelde neger wat minder intelligent is, wat luier en stukken beter met muziek.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ES IST ZEIT FUR REICH!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En welke Westerse land heeft nou geen behoefte aan een sterk Afrika, waar er niemand meer honger lijdt en wat wij helemaal niet meer kunnen uitbuiten.
Yeah, shame on us, dat wij de economie en onderwijs niet willen helpen.
Gast, zolang wij maar goed kunnen leven, boeit Afrika ons niet. Wij vallen liever landen aan, dat dat wij ze opbouwen.
Dat filmpje van jou doet het niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef Ivo1986 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7DFohu31vXQ&NR=1
Kut neger
Dat filmpje van jou dat het niet. ?!??!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Dat filmpje van jou dat het niet.
Kut blanke
Last van nachtblindheid?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat filmpje van jou dat het niet. ?!??!?
WTF bedoel je.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hij werkt wel, ow en ga vooral zo door met baggeren
Sjeeeesjus, maak je niet zo druk man. ''t Is onzin voor je leven'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Baggeren is voor negersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |