Hij probeert een bijnaam voor het te verzinnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Gesignaleerd: Denniks.
Achter de computer. Kan geen stukje verzinnen als antwoord op dat van Huub over hem.
Heeft geen site. Zijn stuk wordt op Jaap's site geplaatstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef markisboer het volgende:
iemand link van site denniks ?
Ik niet en ik wil het niet weten! Ik zal nooooooooit op zijn eventuele blog kijken! Uit principe!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef markisboer het volgende:
Errug leuk gedaan !!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef LoveProfusion het volgende:
http://download.yousendit.com/550DF0881E9FA9B3
me niet uitlachen.. ! ik heb dit in elkaar geflanst..
Voor lobasca
Deze geloof ik http://dennisbax.web-log.nl/quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef markisboer het volgende:
dennix heeft geen site, krijgen figuranten nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef markisboer het volgende:
Dennix heeft geen log, hij mag posten op de log van Japiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze geloof ik http://dennisbax.web-log.nl/
Nope is niet van denniks zelf. Hij vroeg nog aan jaap hoe hij zo'n weblog zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze log was al aktief voor die de kooi in ging.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Dennix heeft geen log, hij mag posten op de log van Japie
Hij mag ook op mijn fakeblog posten hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef Desii het volgende:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dennix heeft geen log, hij mag posten op de log van Japie
Slechts honderd gekken met een favoriet en drie neutralen die nog de moeite nemen....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
De poll van tuinfluiter van deze week:
Nu.
Huub----------------53
Jaap-----------------23
Lieke------------------9
Dennis---------------7
Brian------------------5
Amanda--------------5
Natasia---------------2
Geen favoriet--------3
Nee geloof me het hoeft echt nietquote:
Als dit zo blijft heeft Huub wel de 50% gehaalt die hij graag wilt. Ik zeg ik hou dr vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
De poll van tuinfluiter van deze week:
Nu.
Huub----------------53
Jaap-----------------23
Lieke------------------9
Dennis---------------7
Brian------------------5
Amanda--------------5
Natasia---------------2
Geen favoriet--------3
Hee, ik rook opeens niet meer!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:54 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nee geloof me het hoeft echt niet
Je kan de drang weerstaan om nog een keer zoiets te posten. Geloof in jezelf, wees sterk. Je kan het:
TJAKKAAAAAAAAA
Ach, wees blij dat het deze cap is, daarna ging de camera er nog zwaar op inzoomenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
SportEn weerzin die leuk is... die dingen hangen!
quote:
Jakkes! Dat mag ze helemaal zelf doen!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm kom jij hier al langer? IP? Datum van registratie?![]()
Het begin, wat hij voorlas aan Jaap, stemde niet tot vrolijkheid...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
. Dennis is al een hele tijd bezig een 'gemeen' stukje tegen Huub te schrijven; volgens mij schiet het niet erg op.
Ook sorryquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm kom jij hier al langer? IP? Datum van registratie?![]()
Nu zie je gelijk dat de rechter flink uit zijn voegen is geraakt na de operatie...quote:
Wishfull thinking......vrees ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:08 schreef FuTilE het volgende:
Is de genadeklap al uitgedeeld?
Ik wacht nog steeds op dat mooie moment in het DGK-Youtube topic. Zes hopeloos verveelde/vervelende miljonairs die (tegelijkertijd met de rest van DGK-streamend Nederland) met een kurkdroog "Jongens, het zit erop. De stekker gaat eruit, en nou oprotten" uit hun apathische lijden verlost worden...
Oh nee? Dennis rulez!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:07 schreef wolferl het volgende:
Hilarisch genoeg kan Denniks geen antwoord geven op Huub's aanval op diens weblog.
Ik vind het wel meevallen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu zie je gelijk dat de rechter flink uit zijn voegen is geraakt na de operatie...
Waarom vroeg denniks aan jaap dan hoe hij een weblog kan krijgen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh nee? Dennis rulez!!!!
http://dennisbax.web-log.(...)en_pus.html#comments
Ja, best wel..........................quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[afbeelding]
Als iemand vrijwillig naar huis wil dan moeten ze 24 uur aanvragen. In de trend van bedenk tijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
Sorry voor de ontzettende noobvraag hoor, maar wat betekent "24 uur aanvragen"?
Dat linkje is van een website die Ikweetniets zelf maakt, hij doet alle fake logs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waarom vroeg denniks aan jaap dan hoe hij een weblog kan krijgen?
Blijkbaar was denniks niet snugger genoeg om zelf zijn naam te claimen voordat hij DGK in ging.
Want bij deze weblog mag men reageren. En dat schijnt niet te mogen in DGK.
Normaal heb je maximaal 10 minuten om achter de computer te zitten. Maar als je niet zo goed uit je woorden komt mag je een 24 uur aanvragen. Zo kun je wat langer nadenken over hoe je een en ander gaat verwoorden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
De vraag heb ik even geleden al eens beantwoord, zie [DGK] Vraag het een Streamerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
Lekker droog, die Jaap..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
Dennix leest zelfgenoegzaam z'n stukje voor en kijkt steeds naar de reactie van Jaap. Jaap reageert niet en zegt alleen als hij klaar is:"Issie klaar, dan kan ik hem posten en kan ik daarna naar bed"![]()
Moooooooooooi, Dennis geeft alles prijs aan Huub, heel makkelijk voor Huub.quote:
Erg iritant inderdaad...... een grote brij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:25 schreef yellowfirst het volgende:
Nou ,dàt zal een succes worden, een onleesbaar weblog..![]()
Als hij dit zelf gelooft is hij dom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
From Dennis with love.
De reden hiervan is dat HuubJE mijn kracht voelt en nu al bang is voor zijn positie in het huis, terwijl ik hier nog maar een week ben. Dit toont zijn zwakte en daarom geniet ik er ook zo van.
DENNIS
Dit meen je niet, is dit alles wat hij te bieden heeft.quote:Huub is een Pusie
Huub is een pusie, het eenige dat hij kan zeggen is dat ik de hele dag met mijn handen in mijn zakken loop. Verder heeft hij niets te melden, pusie. Denk je echt dat je grappig bent, stomme pusie. Ik heb je al 3 keer op de grond gegooid, vuile pusie. Je denkt zeker dat je het mannetje bent met je vuile Lieke.
Hahahhaha, ouwe. Heb ik je lekker te pakken. Ik ga je flink gallen.
Als ik zo'n massief blok letters zie staan, begin ik er niet eens aan ......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Erg iritant inderdaad...... een grote brij.
Jaap zei nog: doe je niet aan alinea's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
OMG wat een dramatisch slecht blogje.... als iemand hier in welk subforum dan ook zo'n OP zou maken dan zou het barsten van de "leer schrijven" en "samenvatting graag" posts.
Een kleine tip, maar ò zo belangrijk........Dennis...dom geboren kennelijk en niks bijgeleerd...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap zei nog: doe je niet aan alinea's.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Die Jaap gaat echt te ver...
[afbeelding]
Ik heb Lieke vanmiddag horen zeggen dat ze bezig is om iets meer naar Natasja toe te trekken, eventueel als 2e back-up.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia en Lieke ineens dikke maatjes
[afbeelding]
Leuk bedacht van Lieke, maar als we Natasia moeten geloven is ze over 2-3 stemmingen al weg .... Maar ja, vanavond liet Natasia in ieder geval al wel zien hoe ze er nu over denkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Lieke vanmiddag horen zeggen dat ze bezig is om iets meer naar Natasja toe te trekken, eventueel als 2e back-up.
zo zag ik er 20 jaar geleden uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:42 schreef ppi het volgende:
even relaxen met denis
http://uk.youtube.com/watch?v=SpIy6-y_wHE
Daarnaast is het niet eens grappig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik zo'n massief blok letters zie staan, begin ik er niet eens aan ......
Ach wat sneu nou, ook Dennis is tenonder gegaan aan het Huubhuubvirus! Het heerst nogal in de kooi, het moet wel een SOA zijn, want het verspreidt zich slechts onder een select gezelschap.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
From Dennis with love.
Huubhuubhuub. Huubhuub! Huu!
DENNIS
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo zag ik er 20 jaar geleden uit![]()
Voorlopig is 't nog tandenpoetsterrorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, nu zullen we de terror van Dennis gaan beleven hoor![]()
Who the fuck is Dennis?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
ja, hij gooide zijn sokken naast het bed voordat hij er in ging liggen: ABSOLUTE TERRORquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! Alsjeblieft!!! Niet de terror van Den..............uh.....niks!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ik voel zijn krachtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! Alsjeblieft!!! Niet de terror van Den..............uh.....niks!!!!!
Dat kan ik niet aan!!! whoehahahahahahaaaaaaaaaaaaaa
SSSSSSSSSST!!!! STIL ZIJN!! Dennisniks moet slapie doen! Anders staan zijn wenkbrauwen morgen naar de verkeerde kant! ssssssssssssssssssssst! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
Dennis slaapt al.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[afbeelding]
Weet je wel hoe ziek je wordt van het Huubhuubvirus? Kijk maar naar Brian, of Amanda of Natasja (hoewel Natas weer een beetje beter dreigt te worden). Daar wordt je echt goed ziek van hoor! Dan is sokkenterror al heel wat. Maar doorgaans herken je lijders van het Huubhuubvirus aan het passief met de handen in de zakken lopen, het vervallen in paranoïde aanvallen en black-outs, en het Huubhuubvirus vertoont ook vele overeenkomsten met Gilles de la Tourette, waarbij patiënten zomaar dingen als kuthoer, sterf jonguh etc etc etc gaan roepen. Daar kunnen ze niets aan doen, het is slecht een symnptoom van het gevreesde Huubhuubvirus (microsoft brengt een extra servicepack uit in de vorm van een 2e aan/uit schakelaar van de pc, wanneer men is aangetast door het Huubhuubvirus kan men dan alsnog verdere complicaties voorkomen door hier gebruik van te maken. Voor Vista gebruikers geldt dit servicepack niet, deze worden juist - ja je bent proefkonijn of je bent het niet- aangemoedigd om zich volledig vrijwillig bloot te stellen aan dit virus, ter wille van de wetenschap (heb ik vernomen).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:55 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja, hij gooide zijn sokken naast het bed voordat hij er in ging liggen: ABSOLUTE TERROR![]()
al 5 dagen ofzo................quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
Dennis slaapt al..............
prachtige foto die eerstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
Huub&Lieke naar bed
[afbeelding]
Dennix kijkt toe
[afbeelding]
F04 is Suikeroom?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:09 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Suikeroom(dat is zijn naam op vol.nl)
Zeje op vol uit, en hier ook.
Altijd leuk dan om even in de gaten te houden of hij hier post als Suikeroom weer gebanned isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Yep, maar ik weet zeker dat hij dit zal ontkennen(ip check)
Zolang hij niets uitvreet moet iedereen hem irritereen tot het einde nabij is!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Dennis irriteren lijkt me een superleuke hobby voor Huub en Lieke.
Hoe check je z'n ip dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Yep, maar ik weet zeker dat hij dit zal ontkennen(ip check)
Op zich is het wel apart dat er in een dikke week 2 nieuwen komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:21 schreef ricofromrio het volgende:
komt er een nieuwe bewoner omdat denniks zo saai is?
Het is 'als gebanned is' .....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd leuk dan om even in de gaten te houden of hij hier post als Suikeroom weer gebanned is![]()
Hij zegt ook nog sorry voor iets...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft iets met z'n rechterarm, of droomt dat er iets mee is. Hij slaat z'n arm op en neer. De fockings vliegen eruit, maar dan zegt het dat het wel weer gaat. De rest is onverstaanbaar.
Kunnen allen de mods.quote:
Ik ken F04 niet anders dan als een normale COSser. Wat jij hier schrijft herken ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Kunnen allen de mods.
Ben ik niet, maar je kan een staties ip hebben(maar ook daar zitten zijn gegevens in)het is gewoon een kwestie van verstand hebben van bepaalde dingen(heeft niks met hacken te maken, daar doe ik niet aan)
Iedereen heeft zijn trukjes![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Kunnen allen de mods.
Ben ik niet, maar je kan een staties ip hebben(maar ook daar zitten zijn gegevens in)het is gewoon een kwestie van verstand hebben van bepaalde dingen(heeft niks met hacken te maken, daar doe ik niet aan)
Denk dat Talpa snel van Denniks afwilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich is het wel apart dat er in een dikke week 2 nieuwen komen.
Normaal gesproken zou de entree van nr 1 helemaal uitgemolken moeten worden. Er lijkt alleen niet al te veel te melken aan Denniks.![]()
Dus jij kan zijn ip niet achterhalen, tenzij je een mod bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Kunnen allen de mods.
Dat idee heb ik ook heel sterk ......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich is het wel apart dat er in een dikke week 2 nieuwen komen.
Normaal gesproken zou de entree van nr 1 helemaal uitgemolken moeten worden. Er lijkt alleen niet al te veel te melken aan Denniks.![]()
Zulke pics vind ik weer twijfelachtig omdat hij in een REM-slaap zit en niet bewust naakt uit bed gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een korte samenvatting
- kutzooi
- f*cking tering
- Nee, nee, geen boete
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmmmmmmm ik gok vooralsnog op Natasia. Die sleept haar waarschijnlijk ook gewoon mee naar haar hol.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook heel sterk ......
Overigens : Het zou een 'pittige dame' gaan worden en 'Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling?' ...... Gaat ze slapen naast Natasia ? of naast Dennix ?
Heb ik de komst van een volgende bewoner gemist??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook heel sterk ......
Overigens : Het zou een 'pittige dame' gaan worden en 'Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling?' ...... Gaat ze slapen naast Natasia ? of naast Dennix ?
Hij had blijkbaar vrij veel pijn aan zn arm, daarom ging hij rechtop zitten, ik viel er net te laat in om te zien waar de pijn vandaan kwam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zulke pics vind ik weer twijfelachtig omdat hij in een REM-slaap zit en niet bewust naakt uit bed gaat.
Aankondiging, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik de komst van een volgende bewoner gemist??
Jaap had trouwens ook ruim 3 weken nodig om zich te manifesteren.
Krampje ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar vrij veel pijn aan zn arm, daarom ging hij rechtop zitten, ik viel er net te laat in om te zien waar de pijn vandaan kwam.
Ik begrijp niet wat je twijfelachtig vind. Hij ging even op de rand van z'n bed zitten en sliep daarna weer verder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zulke pics vind ik weer twijfelachtig omdat hij in een REM-slaap zit en niet bewust naakt uit bed gaat.
Jeetje, dat had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aankondiging, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Omdat ik de indruk kreeg dat hij in een soort slaaproes zat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je twijfelachtig vind. Hij ging even op de rand van z'n bed zitten en sliep daarna weer verder.
Je weet in feite niet wie wie vervangt. Ze begonnen met 10 man, 2 zijn er weggestemd dus zijn er gewoon 8 plaatsen over. Nu zitten er 7 Miljonairs dus de 8e komt morgen-avond. Wiens vervanger het is maakt eigenlijk niet veel uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jeetje, dat had ik helemaal gemist![]()
Ter vervanging van Eric ofzo?
Gezellig![]()
REM-slaap, slaaproes .... Ik weet het niet. Wel weet ik dat hij ging zitten en z'n droom liep nog door want hij riep op dat moment nog steeds van alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat ik de indruk kreeg dat hij in een soort slaaproes zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |