Neeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! Alsjeblieft!!! Niet de terror van Den..............uh.....niks!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, nu zullen we de terror van Dennis gaan beleven hoor![]()
Ik voel zijn krachtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! Alsjeblieft!!! Niet de terror van Den..............uh.....niks!!!!!
Dat kan ik niet aan!!! whoehahahahahahaaaaaaaaaaaaaa
SSSSSSSSSST!!!! STIL ZIJN!! Dennisniks moet slapie doen! Anders staan zijn wenkbrauwen morgen naar de verkeerde kant! ssssssssssssssssssssst! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
Dennis slaapt al.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen...
[afbeelding]
Weet je wel hoe ziek je wordt van het Huubhuubvirus? Kijk maar naar Brian, of Amanda of Natasja (hoewel Natas weer een beetje beter dreigt te worden). Daar wordt je echt goed ziek van hoor! Dan is sokkenterror al heel wat. Maar doorgaans herken je lijders van het Huubhuubvirus aan het passief met de handen in de zakken lopen, het vervallen in paranoïde aanvallen en black-outs, en het Huubhuubvirus vertoont ook vele overeenkomsten met Gilles de la Tourette, waarbij patiënten zomaar dingen als kuthoer, sterf jonguh etc etc etc gaan roepen. Daar kunnen ze niets aan doen, het is slecht een symnptoom van het gevreesde Huubhuubvirus (microsoft brengt een extra servicepack uit in de vorm van een 2e aan/uit schakelaar van de pc, wanneer men is aangetast door het Huubhuubvirus kan men dan alsnog verdere complicaties voorkomen door hier gebruik van te maken. Voor Vista gebruikers geldt dit servicepack niet, deze worden juist - ja je bent proefkonijn of je bent het niet- aangemoedigd om zich volledig vrijwillig bloot te stellen aan dit virus, ter wille van de wetenschap (heb ik vernomen).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:55 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja, hij gooide zijn sokken naast het bed voordat hij er in ging liggen: ABSOLUTE TERROR![]()
al 5 dagen ofzo................quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
Dennis slaapt al..............
prachtige foto die eerstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
Huub&Lieke naar bed
[afbeelding]
Dennix kijkt toe
[afbeelding]
F04 is Suikeroom?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:09 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Suikeroom(dat is zijn naam op vol.nl)
Zeje op vol uit, en hier ook.
Altijd leuk dan om even in de gaten te houden of hij hier post als Suikeroom weer gebanned isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Yep, maar ik weet zeker dat hij dit zal ontkennen(ip check)
Zolang hij niets uitvreet moet iedereen hem irritereen tot het einde nabij is!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Dennis irriteren lijkt me een superleuke hobby voor Huub en Lieke.
Hoe check je z'n ip dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Yep, maar ik weet zeker dat hij dit zal ontkennen(ip check)
Op zich is het wel apart dat er in een dikke week 2 nieuwen komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:21 schreef ricofromrio het volgende:
komt er een nieuwe bewoner omdat denniks zo saai is?
Het is 'als gebanned is' .....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd leuk dan om even in de gaten te houden of hij hier post als Suikeroom weer gebanned is![]()
Hij zegt ook nog sorry voor iets...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft iets met z'n rechterarm, of droomt dat er iets mee is. Hij slaat z'n arm op en neer. De fockings vliegen eruit, maar dan zegt het dat het wel weer gaat. De rest is onverstaanbaar.
Kunnen allen de mods.quote:
Ik ken F04 niet anders dan als een normale COSser. Wat jij hier schrijft herken ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Kunnen allen de mods.
Ben ik niet, maar je kan een staties ip hebben(maar ook daar zitten zijn gegevens in)het is gewoon een kwestie van verstand hebben van bepaalde dingen(heeft niks met hacken te maken, daar doe ik niet aan)
Iedereen heeft zijn trukjes![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Kunnen allen de mods.
Ben ik niet, maar je kan een staties ip hebben(maar ook daar zitten zijn gegevens in)het is gewoon een kwestie van verstand hebben van bepaalde dingen(heeft niks met hacken te maken, daar doe ik niet aan)
Denk dat Talpa snel van Denniks afwilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich is het wel apart dat er in een dikke week 2 nieuwen komen.
Normaal gesproken zou de entree van nr 1 helemaal uitgemolken moeten worden. Er lijkt alleen niet al te veel te melken aan Denniks.![]()
Dus jij kan zijn ip niet achterhalen, tenzij je een mod bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Kunnen allen de mods.
Dat idee heb ik ook heel sterk ......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich is het wel apart dat er in een dikke week 2 nieuwen komen.
Normaal gesproken zou de entree van nr 1 helemaal uitgemolken moeten worden. Er lijkt alleen niet al te veel te melken aan Denniks.![]()
Zulke pics vind ik weer twijfelachtig omdat hij in een REM-slaap zit en niet bewust naakt uit bed gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een korte samenvatting
- kutzooi
- f*cking tering
- Nee, nee, geen boete
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmmmmmmm ik gok vooralsnog op Natasia. Die sleept haar waarschijnlijk ook gewoon mee naar haar hol.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook heel sterk ......
Overigens : Het zou een 'pittige dame' gaan worden en 'Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling?' ...... Gaat ze slapen naast Natasia ? of naast Dennix ?
Heb ik de komst van een volgende bewoner gemist??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook heel sterk ......
Overigens : Het zou een 'pittige dame' gaan worden en 'Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling?' ...... Gaat ze slapen naast Natasia ? of naast Dennix ?
Hij had blijkbaar vrij veel pijn aan zn arm, daarom ging hij rechtop zitten, ik viel er net te laat in om te zien waar de pijn vandaan kwam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zulke pics vind ik weer twijfelachtig omdat hij in een REM-slaap zit en niet bewust naakt uit bed gaat.
Aankondiging, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik de komst van een volgende bewoner gemist??
Jaap had trouwens ook ruim 3 weken nodig om zich te manifesteren.
Krampje ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar vrij veel pijn aan zn arm, daarom ging hij rechtop zitten, ik viel er net te laat in om te zien waar de pijn vandaan kwam.
Ik begrijp niet wat je twijfelachtig vind. Hij ging even op de rand van z'n bed zitten en sliep daarna weer verder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zulke pics vind ik weer twijfelachtig omdat hij in een REM-slaap zit en niet bewust naakt uit bed gaat.
Jeetje, dat had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aankondiging, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Omdat ik de indruk kreeg dat hij in een soort slaaproes zat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je twijfelachtig vind. Hij ging even op de rand van z'n bed zitten en sliep daarna weer verder.
Je weet in feite niet wie wie vervangt. Ze begonnen met 10 man, 2 zijn er weggestemd dus zijn er gewoon 8 plaatsen over. Nu zitten er 7 Miljonairs dus de 8e komt morgen-avond. Wiens vervanger het is maakt eigenlijk niet veel uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jeetje, dat had ik helemaal gemist![]()
Ter vervanging van Eric ofzo?
Gezellig![]()
REM-slaap, slaaproes .... Ik weet het niet. Wel weet ik dat hij ging zitten en z'n droom liep nog door want hij riep op dat moment nog steeds van alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat ik de indruk kreeg dat hij in een soort slaaproes zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |