Diz!! we hebben (alweer) tegelijk vakantie!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:17 schreef Dizer het volgende:
Ik ga niet op vakantie [...] en ben ik de laatste twee weken van augustus vrij
Jaaahquote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
ik zie 't nut van die subforum nog niet helemaal in, maar zelfbeklag is altijd heerlijk: ik ga ook niet weg deze zomer
maar in oktober wel.... voor 3 maanden![]()
![]()
[..]
Diz!! we hebben (alweer) tegelijk vakantie!!!![]()
leuke dingen doen?!??!
Liever Burger's Zooquote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tofjes
eindelijk naar Artis!![afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef popolon het volgende:
Ik blijf heerlijk thuis, kan me niks beters voorstellen.
Ja maar bereid je nu alvast voor uitgaan in Zweden. Kollere wat een mooie vrouwen daarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef PieterBas het volgende:
In Augustus ga ik studeren in Zweden.. dus geen vakantie voor mij dit jaar..
he bah...altijd vervelend een brake upquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:17 schreef Dizer het volgende:
Want dan zijn we zielig.
Ik ga niet op vakantie, want mijn vriendin en ik zijn uit elkaar. Dus ga ik lekker de hele zomer werken en ben ik de laatste twee weken van augustus vrij om mij voor te bereiden op mijn laatste jaar Universiteit.
En jullie?
Laat die 2 weekjes vrij in augustus achterwege en je hebt mijn situatie, ohja ook exclusief uni!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:17 schreef Dizer het volgende:
Want dan zijn we zielig.
Ik ga niet op vakantie, want mijn vriendin en ik zijn uit elkaar. Dus ga ik lekker de hele zomer werken en ben ik de laatste twee weken van augustus vrij om mij voor te bereiden op mijn laatste jaar Universiteit.
En jullie?
quote:
quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
ik zie 't nut van die subforum nog niet helemaal in, maar zelfbeklag is altijd heerlijk: ik ga ook niet weg deze zomer
maar in oktober wel.... voor 3 maanden![]()
![]()
[..]
Diz!! we hebben (alweer) tegelijk vakantie!!!![]()
leuke dingen doen?!??!
oeh mag ik dan bij jullie logeren!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij gaan ook niet op vakantieWij blijven thuis.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh mag ik dan bij jullie logeren!?
ben ik er toch nog ff uit....
wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef Remzz het volgende:
Ik ga niet op vakantie omdat ik een hekel aan vakantie heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |