quote:Koevermans wil weg bij AZ
SCHIEDAM - Danny Koevermans wil AZ verlaten. De 28-jarige spits heeft na een aantal gesprekken met de technische leiding ...
Danny Koevermans. FOTO ANP
...voor zichzelf de conclusie getrokken dat hij beter naar een andere club kan vertrekken. Feyenoord en FC Nürnberg hebben al concrete belangstelling voor hem getoond. De hoge afkoopsom van 6 miljoen euro die AZ eist, vinden beide clubs echter te gortig.
,,Het is simpel. Danny wil weg, maar AZ wil hem niet laten gaan. Toch hebben ze in Alkmaar een prijs voor hem genoemd. Dat is vreemd. Als je niet te koop bent, hoef je ook geen bedrag te bepalen. Zeker niet zo'n hoge som'', liet zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk vrijdag weten.
De Schiedamse oud-keeper ontkende dat Koevermans uit boosheid over de starre AZ-houding voorlopig weigert te spelen en te trainen in Alkmaar. ,,Dat is onzin. Hij heeft een contract tot medio 2010. Maar hij wil wel weg, ik denk het liefst naar Feyenoord. Voor hoeveel? Ik denk dat een bedrag van 3 tot 4 miljoen euro wel hoog genoeg is."
ad.nl
Geheel terecht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Al zie je dat wel eens vaker bij Feyenoord, Cziommer was toch ook afgekeurd?
Wat een butt interviewquote:Rob Jansen: hoezo groepskorting voor Feyenoord?
29-06-2007 | Gepubliceerd 17:26
Click here to find out more!
Rob Jansen is de zaakwaarnemer van Roy Makaay, Kevin Hofland en Tim de Cler, drie van de spelers die Feyenoord in korte tijd heeft weten vast te leggen. Ook is hij de manager van Bert van Marwijk, de nieuwe trainer. Negen vragen aan Rob Jansen.
Wat heeft u met Feyenoord?
"Wat een rare vraag. Moet ik iets met een club hebben om daar zaken mee te doen?"
Hoe is het dan gegaan allemaal?
"Een clubje mensen van Feyenoord is bij mij gekomen en ook bij Sigi Lens (de manager van Giovanni van Bronckhorst, die ook heeft getekend, red.) met de vraag hoe we Feyenoord weer op de rails konden krijgen. Dat loopt dan. Je komt met elkaar in gesprek. Samen met die jongens hebben we er toen over gepraat. Als er één komt, heeft het niet zoveel zin. Je begint met de trainer. Toen zijn de rijen gesloten."
Heeft de groep elkaar ook ontmoet?
"Nee, dat niet. Het ging door de telefoon."
Komt het vaker voor, dat er zo in groepsverband geopereerd wordt?
"Nee, dat is wel ongebruikelijk ja."
Waarom willen deze spelers opeens naar Feyenoord? In het buitenland kunnen ze toch veel meer verdienen?
"Een aantal, denk ik, zeker wel, ja. Ze komen naar Feyenoord omdat ze denken dat ze er samen iets moois van kunnen maken."
Is technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord door deze operatie buitenspel gezet?
"Nee, hij was juist de grote aanstichter van het geheel"
Komen er nog meer van uw spelers naar Feyenoord?
"Dat denk ik niet."
Dus u bent nu klaar met Feyenoord?
"Op dit moment wel, ja."
Heeft u groepskorting gegeven?
"Nou, daar ga ik niet eens op in."
Aldus iemand op voetbalzone.nl, natuurlijk is het zeer onbetrouwbaar, maar zulk goed nieuws, al is het niet waar, kan ik toch niet voor jullie achterhouden.quote:Tipje van de sluier: Charisteas is verkocht!
Bron: lekkend bestuurslid die net op tijd stopte met lekken, zodat er niet is verteld welke club maar wel dat er een mooi bedrag voor is gevangen.. Tzal binnenkort wel naar buiten komen!
Het schijnt Nurnberg te zijn en voor 3 tot 4 miljoen. Als griek wordt verkocht komt er sowieso nog een spits bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef Fetai het volgende:
[..]
Aldus iemand op voetbalzone.nl, natuurlijk is het zeer onbetrouwbaar, maar zulk goed nieuws, al is het niet waar, kan ik toch niet voor jullie achterhouden.
Daarbij zou een transfer van griek ook behoorlijk logisch zijn, ik heb nou niet het idee dat hij weinig verdient.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Harry en Castelen weg, zou goed nieuws zijn!
Nee, precies. Voor hem zelf lijkt me het ook het beste, erg geliefd is hij hier nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarbij zou een transfer van griek ook behoorlijk logisch zijn, ik heb nou niet het idee dat hij weinig verdiend.
Je hebt gelijk, http://www.transfermarkt.(...)read/98/anzeige.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het schijnt Nurnberg te zijn en voor 3 tot 4 miljoen. Als griek wordt verkocht komt er sowieso nog een spits bij.
Ik heb er een hard hoofd in dat AZ Koevermans laat gaan, ze zullen wel met een andere speler op de proppen komen dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik denk dat het trouwens best veel uitmaakt voor Feyenoord of griek blijft of niet. Blijft hij niet, gaan ze denk ik meer energie steken in Koevermans. Blijft griek wel, dan laten ze Koevermans makkelijk blijven waar hij nu zit.
Denk ik.
Laten we hopen dat het waar is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, http://www.transfermarkt.(...)read/98/anzeige.html
!
Tenenkrommend slechtquote:
Linz.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:46 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in dat AZ Koevermans laat gaan, ze zullen wel met een andere speler op de proppen komen dan.
castelen hoeft van mij niet weg'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Harry en Castelen weg, zou goed nieuws zijn!
Castelen moet opflikkeren. Hoe dan ook, gewoon. Zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:10 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
castelen hoeft van mij niet weg'
harry wel en zo snel mogelijk graag
volgend jaar loopt ie gratis de deur uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:10 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
castelen hoeft van mij niet weg'
lijkt mij duidelijkquote:harry wel en zo snel mogelijk graag
Dat zou de kers op de slagroom van deze week zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, http://www.transfermarkt.(...)read/98/anzeige.html
!
Hey Juden Joe:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:40 schreef Glumac het volgende:
Er komen dus genoeg nieuwe spelers binnen, maar is er nieuws van spelers die (moeten) vertrekken.
Mohammed Abubakari (medio 2007)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hey Juden Joe:
Schreuder FC Twente
Boussaboun Al-Wakrah (Qatar)
Altheer Excelsior (verhuurd)
Kolkka NAC
Aerts Willem II
Otten NEC
Lodewijks gestopt
van Hooijdonk gestopt
das wat ik weet..
Pardo mocht ook uitkijken naar een andere club geloof ik (weet nie meer zeker waar gelezen..)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Glumac het volgende:
Niet zo'n grote bek ja Don-Diablo anders krijg je morgen alleen fris te drinken.
Hoe zit het met: harry, pardo, saidi etc.?
wie en wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:04 schreef Kadoc het volgende:
Asare en Iddi zijn ook weg, maar dat boeit niemand.
Ranja?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
(en misschien wat sterks tussendoor jewaids)
Hij wordt spitsentrainer bij FC Den Bosch.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Pi-Air nou definitief gestopt? Geen amateur of Jupiler clubje meer?
Mooi, nu de spitsen zelf nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij wordt spitsentrainer bij FC Den Bosch.
quote:Feyenoord is Nederlands kampioen van de transferperiode voor het seizoen 2007-2008.
Ga maar na: trainer Bert van Marwijk, drie internationals (Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler en Andwelè Slory), twee oud-internationals (Roy Makaay en Kevin Hofland) en jeugdinternational Luigi Bruins. Daarbij komen wellicht de internationals Danny Koevermans en Karim El Ahmadi (Marokko).
Met deze geweldige kwaliteitsinjectie heeft Feyenoord de beschikking over een kampioensselectie en is het van schlemiel (negende op de eindranglijst) in één klap kampioenskandidaat nummer één voor 2008. De Coolsingel lonkt in het jaar dat de club een eeuw bestaat.
Een knap staaltje, waarvoor de pluimen alle kanten op vliegen. Omdat 'money talks', omdat geld de voetbalwereld regeert, verdienen de investeerders de meeste complimenten. En hij die het investeringsvehikel 'talentpool' heeft bedacht: ex-voorzitter Jorien van den Herik.Omdat het financiële balletje sinds invoering dit voorjaar is gaan rollen, kwam Van Marwijk terug. Hij heeft de vicieuze cirkel doorbroken door als eerste zijn terugkeer naar Feyenoord te bevestigen. Sterker: zijn ja-woord zorgde voor een vliegwieleffect. Daarbij op de achtergrond geholpen door de inspanningen van Van Marwijks manager en spelersadviseur Rob Jansen en Van Bronckhorst.
Omdat er eindelijk geld (Feyenoords salarissen doen niet onder voor die bij Ajax, AZ en PSV) en goede relaties voorhanden waren, ging het spel in De Kuip op de wagen. Jansen zag het als een uitdaging om zijn trainer - in wie de investeerders hun vertrouwen uitspraken - te helpen aan goede spelers. Samen bewerkten ze Jansens cliënten Makaay, Hofland en De Cler om naar Rotterdam te komen. Ook Van Bronckhorst speelde een belangrijke rol in samenspraak met zijn manager Sigi Lens. Vanuit Barcelona pushte hij de voor onmogelijk gehouden versterkingen te kiezen voor Feyenoord.Het kwartet Van Bronckhorst, Makaay, Hofland en De Cler bouwde onderling aan een 'geheim genootschap' om de uitdaging aan te gaan, met steun van Van Marwijk en Jansen.
Dat bij elkaar heeft geleid tot de wonderlijke wederopstanding van Feyenoord. De chemiewerkt en dat belooft veel voor de titeljacht.
En de hardwerkende technisch-manager Peter Bosz dan? Zijn beleidsplan, door interim-directeur Peter Vogelzang afgedaan als woorden op papier, diende niet als leidraad bij de vernieuwing van de A-selectie. Van Marwijk had het werkstuk zelfs niet gelezen en behoudt zich alle recht voor af te wijken van de door Bosz gedirigeerde huisstijl van 4-3-3. Daarbij zijn de aankopen niet gescout en evenmin aan een psychologisch test onderworpen. Dat Bosz, hoewel hij vorige zomer negen miljoen euro investeerde in niet functionerende Feyenoorders, toch wat credits werd gegund door de mannen achter het succes, zei veel over die mannen. In feite hebben Van Marwijk, Jansen en Van Bronckhorst de technisch manager in het zadel gehouden.mooi dat toch nog iemand het door heeft
Bron; Telegraaf.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef Steve_I. het volgende:
zou btw ronduit geweldig zijn als harry idd is verkocht, zekers als er dan ook nog 2mio+ voor gevangen wordt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef Tomasso het volgende:
voor 3 tot 4 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |