die zit ook op fok volgens mij, robbieT ofzo? Had topic in K&Wquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Volgens mij zit op fctwente.net de zoon van de eigenaar.
Haha, ja ik dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:54 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
die zit ook op fok volgens mij, robbieT ofzo? Had topic in K&W
Daar was vorig jaar een BMW meetingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb wel eens een meeting ghad in de grote wielen, telt dat ook?
Dude, dat is Steve Urkelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef justmattie het volgende:
btw blaatkippie, heeft die gozer in jou avatar ook nog een nut?
in het voorjaar heb je 35 graden, en in de zomer regen regen regenquote:
Blontquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef justmattie het volgende:
Kijk eens 3 posts terug naar de username die daar staat![]()
![]()
![]()
![]()
Dit weekend wordt het een stukje beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef mordradead het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk weer lekker weer in 058
Huh? Oh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Haha, ja ik dus.
Was benieuwd of hier toevallig nog gasten zitten
vast wel want dat ben ik ook en ik had de 'blonde actie'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef justmattie het volgende:
als pasen en pinksteren op 1 dag valt
En ja Kippie, ik ben donkerblonT telt dat ook?
Haha nee, ik ben hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef Merson het volgende:
[..]
Huh? Oh.
Ik dacht dat jij die ene was die altijd Den Bosch zit te promoten.Maar jij bent dat dus.
HUP TWENTE!
Laten we het op 'onoplettendheid door slaapgebrek' houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben het. Verbaast me dat je die link nog niet had gelegd
.
Den Bosch ligt niet echt in mijn straatje![]()
Een niet te stoppen fluitje van de CCF of Koopmans?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat is die stoomfluit achtige toon die ik toch de hele tijd hoor in Leeuwarden ???
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:46 schreef justmattie het volgende:
ik ben juist blij dat die Dales oprot, dan ga ik niet naar em toe
En Skic wat voor wolk?
oh was sarcastischquote:
Alsof die debiele glashokjes die voor ingang door moeten gaan wel wat voorstellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ze willen je onder de grond laten parkeren daar
Ze houden niet zo van dat blik in hun gezichtsveld
En daarom hebben ze het maar gewoon betegeld in plaats van een mooie groenstrook?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ze willen je onder de grond laten parkeren daar
Ze houden niet zo van dat blik in hun gezichtsveld
Was gisteravond nog ff in de stad, volgens mij geen pliesie en gespuis gezien maar goed misschien zie ik dat al niet eens meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef Flyga het volgende:
Koopavonden vind ik niks meer aan in Leeuwarden, veel politie, veel 'gespuis', mensen komen niet meer om te kopen maar om te hangen. Meer mensen die dit vinden?
Nee, heb alleen zaterdag even zitten toeren rond Leeuwarden, maar door de regen die dag geen foto's gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef justmattie het volgende:
oja het gespuis is ook al overdag, woensdagmiddag zit ik op mn fiets voor de specsavers te wachten, komt er een junk langs die doodleuk alle fietsen afgaat om te kijken of er nog wat te halen viel
En paladijntje. al feuteaus ?![]()
![]()
Hoeft niet voor mij, maar voor de OPquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef justmattie het volgende:
Ik wil ook wel 1 of 2 schieten voor je, heb maar een simpele canon A430 dus geen superscherpe foto's, alleen moet ik even weten waarvan enzo
Ik heb het filmpje nog wel staan, momentquote:
ff door een admin de OP laten editten dan, met html er in zetten, no problemo. ik gvraag vbij elk nieuw deel wel ff aan een (F)A de OP aan te passen zodat het filmpje het doet als ie in de OP verschijntquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog wel staan, moment
Dat restaurant van die SBS spelshow, maar dat heb jij natuurlijk allemaal 'gemist' zonder kabel-tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |