Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:46 schreef justmattie het volgende:
ik ben juist blij dat die Dales oprot, dan ga ik niet naar em toe
En Skic wat voor wolk?
oh was sarcastischquote:
Alsof die debiele glashokjes die voor ingang door moeten gaan wel wat voorstellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ze willen je onder de grond laten parkeren daar
Ze houden niet zo van dat blik in hun gezichtsveld
En daarom hebben ze het maar gewoon betegeld in plaats van een mooie groenstrook?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ze willen je onder de grond laten parkeren daar
Ze houden niet zo van dat blik in hun gezichtsveld
Was gisteravond nog ff in de stad, volgens mij geen pliesie en gespuis gezien maar goed misschien zie ik dat al niet eens meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef Flyga het volgende:
Koopavonden vind ik niks meer aan in Leeuwarden, veel politie, veel 'gespuis', mensen komen niet meer om te kopen maar om te hangen. Meer mensen die dit vinden?
Nee, heb alleen zaterdag even zitten toeren rond Leeuwarden, maar door de regen die dag geen foto's gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef justmattie het volgende:
oja het gespuis is ook al overdag, woensdagmiddag zit ik op mn fiets voor de specsavers te wachten, komt er een junk langs die doodleuk alle fietsen afgaat om te kijken of er nog wat te halen viel
En paladijntje. al feuteaus ?![]()
![]()
Hoeft niet voor mij, maar voor de OPquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef justmattie het volgende:
Ik wil ook wel 1 of 2 schieten voor je, heb maar een simpele canon A430 dus geen superscherpe foto's, alleen moet ik even weten waarvan enzo
Ik heb het filmpje nog wel staan, momentquote:
ff door een admin de OP laten editten dan, met html er in zetten, no problemo. ik gvraag vbij elk nieuw deel wel ff aan een (F)A de OP aan te passen zodat het filmpje het doet als ie in de OP verschijntquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog wel staan, moment
Dat restaurant van die SBS spelshow, maar dat heb jij natuurlijk allemaal 'gemist' zonder kabel-tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |