Nee, kom net terug van Die Hard 4quote:
Van 13:00 tot 22:00quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef justmattie het volgende:
en Dacnetour is om 2 uur dacht ik tot 10
Het klinkt meer als Nederlands met soms wat rare woorden op het einde van een zin.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef justmattie het volgende:
liwwadders lijkt soms wel een beetje op fries ja (helaas)
of onverstaanbare kretenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
Het klinkt meer als Nederlands met soms wat rare woorden op het einde van een zin.
klinkt me niet echt bekend ofzoquote:
Dan zeg je het waarschijnlijk zelf ook, want dan zit het zo diep in je system dat je het niet meer merktquote:
dat klinkt bekender jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef franka het volgende:
Die slikken de helft van de woorden in. Schoenen word skunn, dat soort ellende![]()
Nu weet ik ook wat je bedoeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zeg je het waarschijnlijk zelf ook, want dan zit het zo diep in je system dat je het niet meer merkt
Ungh!
Ik ben op vakantie in valeriusquote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef justmattie het volgende:
gaan onze fokkertjes uit 058 ook op vakantie deze zomer ?
Haha te kansarm gewoonquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef rschuil het volgende:
Dit is ook een klassieker:
Bin anti fries waar ik voor kies
Bin anti boer dus doe maar niet zo stoer
Liwwadden de gekste dat siest dou sumeteen
en in mien hartje bin ik anti Hoerenveen
Volgens mij zit op fctwente.net de zoon van de eigenaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef RobbieT het volgende:
Toevallig mensen die wel eens op camping de kleine wielen hebben gestaan?
Dat klopt, waarom nou die smile erbijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Volgens mij zit op fctwente.net de zoon van de eigenaar.
nee wel paar x bij lui op bezoek geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef RobbieT het volgende:
Toevallig mensen die wel eens op camping de kleine wielen hebben gestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |