*Vingers in oren* NANANA IK HOOR JE NIET NANANA *vingers in oren*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Zhenar het volgende:
Maar als je toch de behoefte voelt vannacht om je hart te luchten, doe het dan gewoon hier MB! Het wordt vast je meest poëtische, emotionele, prachtige online zielenroersel!![]()
Maar nu heb ik het idee al in je hoofd geplant en als je dronken bent komt dat nu snel bovendrijven en denk je er niet meer bij na, maar doe je het gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*Vingers in oren* NANANA IK HOOR JE NIET NANANA *vingers in oren*
Ik doe het NIET [afbeelding]
Ja, maar ik kon er niet op reageren zonder dat het een poëtisch, emotioneel, prachtig online zielenroersel zou worden, dus ik reageerde maar nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss, heb je mijn ode aan de Black al gelezen?!![]()
Net als gisterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu heb ik het idee al in je hoofd geplant en als je dronken bent komt dat nu snel bovendrijven en denk je er niet meer bij na, maar doe je het gewoon![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon er niet op reageren zonder dat het een poëtisch, emotioneel, prachtig online zielenroersel zou worden, dus ik reageerde maar niet
Zo zal het weer gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net als gisterentoen was de behoefte te posten ineens zo groot dat ik er helemaal niet meer bij nadacht
Nee! Nee! NEE! Zeg ik je!quote:
Ouwe zeurquote:
Een geile lesbische brunette bedoel jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
als ik een man was, kun je dat zo zeggen ja, maar niet tegen een geile brunette van 29
quote:
Alsof dat julliequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een geile lesbische brunette bedoel je![]()
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Alsof dat julliemannen
wat uitmaakt
Ik vind jouw interpretatie van de term "volledig" wel erg ruimquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Al zo'n vier jaar volledig genezen verklaard
Mijn internetpersonage hoeft toch niet volledig genezen te zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind jouw interpretatie van de term "volledig" wel erg ruim![]()
Da's waar, ik neem alles terugquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mijn internetpersonage hoeft toch niet volledig genezen te zijn
Ik snap nu pas de symboliek achter jouw avaquote:
Mooi issie he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap nu pas de symboliek achter jouw ava![]()
![]()
Zo zijn al jouw posts een beetje een poëtische, emotionele zielenroerselenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mooi issie he?![]()
Ik heb hem gewoon gejat van Sanne, ik had het zelf leuker gevonden als die tong weer terugkwam, maar zo is hij wel retesymbolisch ja
Inderdaad, en ik hoef er niet eens dronken voor te zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo zijn al jouw posts een beetje een poëtische, emotionele zielenroerselen![]()
Tetten!quote:
Niks mis met tieten showen voor een FOK!shirt.quote:
Mijn Bom chicka wah wah topic is weer actueelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Niks mis met tieten showen voor een FOK!shirt.
quote:
Jij geilt op bezopen amateur chickies?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu wil ik wel die uitzending zien![]()
Die kunnen best geil zijn jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:33 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij geilt op bezopen amateur chickies?
Okequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die kunnen best geil zijn jaMaar los daarvan wil ik gewoon weten waar die heisa om is
![]()
Ik denk dat er sowieso niet echt veel schokkends is opgenomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke
Volgens mij komt dat filmpje in kuise, danwel ernstig verkorte, versie online![]()
Zoals ik het nu lees was het geen Fokkers Gone Wild neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso niet echt veel schokkends is opgenomen.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja doe maar.
Op één voorwaarde: dat ik de volgende keer even gewaarschuwd word als Sunchaser Frequin langskomt. Blijkbaar ben ik daar te preuts voor. Dus dan moet ik dat mijn tere hartje maar onthouden.
Toch ben ik nog steeds benieuwd wie hem had uitgenodigd. Als moemoe het al niet weet.
En waarom dat op een karaoke-meet moest?
Maar goed, dat zal weer in een hele grote doofpot gaan.
Als dat zo is moet Sunchaser alleen niet raar kijken dat ik hem de volgende keer, als hij met camera irritant aanwezig is, even op zijn giechel hamer.
Ik heb namelijk een hekel aan goedkope sensatie-tv.
Ja dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena.![]()
![]()
Ik neem aan dat dat Borky is die ze slaat?
Met rena als hun koninginquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Veel bezopen tiener amateurtjes, Z
Ze gedraagt zich wel erg professioneel in die twee youtube clipjes hoorquote:
Hoe staat het ermeequote:
Nou, we waren er dus weer vandaag. Kreeg niet het idee dat het echt storm liep op de Open Dag.. (gelukkig). Wij zijn erg enthousiast. In ieder geval als er geen gekke dingen zijn gebeurd vandaag, dan maandag een optie en loop van de week misschien wel een bod!quote:
Oeh, spannend zeg! Mooi idd dat het niet zo druk was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, we waren er dus weer vandaag. Kreeg niet het idee dat het echt storm liep op de Open Dag.. (gelukkig). Wij zijn erg enthousiast. In ieder geval als er geen gekke dingen zijn gebeurd vandaag, dan maandag een optie en loop van de week misschien wel een bod!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, we praten er al over alsof het al van ons is
Zou dat een teken zijn?
Waarom hebben jullie eigenlijk niet al een bod uitgebracht?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, we waren er dus weer vandaag. Kreeg niet het idee dat het echt storm liep op de Open Dag.. (gelukkig). Wij zijn erg enthousiast. In ieder geval als er geen gekke dingen zijn gebeurd vandaag, dan maandag een optie en loop van de week misschien wel een bod!
Da's wel een goede, om een derde te laten kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
We wilden het nog even laten bezinken. We hadden een vriend van ons meegenomen die architect is en met zijn bouwkundige oogjes er ook wel even naar wilde kijken. Op de weg terug dat rustig doorgesproken en overhaaste beslissingen lijken me gewoon geen goed idee... Bovendien kom je dan wel "eager" over en dat kan de biedingsprocedure wel negatief beïnvloeden.
Loop deze week een beetje achterquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 01:21 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Loop deze week een beetje achter![]()
Ben bij afl 2 op dvd 2, moet er dus nog twee eigenlijk
Jij?
quote:
Toomsquote:Op zondag 1 juli 2007 01:31 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
Ben echt weer helemaal into x-files, ondanks dat het soms wat oldschool uitziet (foons, comps etc), komt het toch nog altijd 'geloofwaardig' over. Een van die eerste afl met die man met die gelige ogen... *brrr*
Aaaaah kom op. Vertel eens allemaal.. Hoe voel je je?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ok bietje @
Maar ik ga geen domme dingen zeggen.Of emo worden als MB.;')
Dizzlyquote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaaaah kom op. Vertel eens allemaal.. Hoe voel je je?.
Nee vertel eens. Ben je verliefd? Heb je liefdesproblemen? Heb je Vader-issues?quote:
Alles is goed hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee vertel eens. Ben je verliefd? Heb je liefdesproblemen? Heb je Vader-issues?
Dat was 'm jaquote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tooms.
Die gast is eng. Die komt nog een aflevering terug
.
Ja godver/!!!quote:
Doe jij ff normaal. Hoe kom je erbij dat je jezelf haat?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja godver/!!!
Ik heb geen traan gelaten vanavond... het kwam gewoon niet.. Iedereehn janken en ik zo van
Niks.. er gebeurede niksen nu nog niet..
Ik hebbWayne zn lensdop gevonfen,,, maar datvis alles
Pfffft, ik haat mezelf![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal. Hoe kom je erbij dat je jezelf haat?
Tranen komen nu eenmaal niet op comando. Jij hebt je tranen gisteren gehad.
Eigenlijk ben jij meer rock & roll dan ik, watje dat ik ben.
Zien!!!quote:
Jaaaaaaa! Morgenquote:
Ik dronk bierquote:Op zondag 1 juli 2007 04:35 schreef Sanne het volgende:
Ik had alleen 2 Corona nadat de bar officieel dicht was.
Ken er nog eenquote:Op zondag 1 juli 2007 04:37 schreef MissBliss het volgende:
Morgen allemaal AT5 kijken@!!!!!!! Ik komk erop
quote:Op zondag 1 juli 2007 04:40 schreef Sanne het volgende:
Kus, lief.![]()
![]()
Jij bent meer een rocker dan dat wat ons bindt.
Ik doe wel eenn editquote:Op zondag 1 juli 2007 04:44 schreef Sanne het volgende:
Ik had dat niet eens gepost als ik jou was.
Love you, spreek je morgen, slaap lekker uit.
quote:Op zondag 1 juli 2007 04:54 schreef MissBliss het volgende:
[rock&roll-smiiley]
Zo kom ik dus nooit in bed he.quote:Op zondag 1 juli 2007 05:08 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar had gelijk
Allemaal poetische bhoogstandjes van mij nu
een afgestudeerde dyslecticusquote:Op zondag 1 juli 2007 05:08 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar had gelijk
Slapen jij!! NU!!quote:
quote:
mm!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 05:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
don;t askmaar hey ik heb wel een fokshirt
![]()
Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 05:18 schreef Memento-Mori het volgende:
wordt? het IS al licht buiten en ik zit volkomen nuchter achter de pc
Hij ligt al in bed..., HOMOquote:
en het stomme is ik wilde vandaag gaan shoppen maar als ik nu ga slapen kom ik veel te laat mn nest uit om te shoppen, dillemaquote:Op zondag 1 juli 2007 05:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik ben wakker enzxo, wel dromnken maar niet moe
Walkker blijven! Isdwe enige optie!!quote:Op zondag 1 juli 2007 05:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en het stomme is ik wilde vandaag gaan shoppen maar als ik nu ga slapen kom ik veel te laat mn nest uit om te shoppen, dillema
Jij hierquote:
wie?quote:Op zondag 1 juli 2007 05:48 schreef boixe het volgende:
khoop dat je zelf nog weet waar t over gaat gozer ;-)
quote:Op zondag 1 juli 2007 04:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja godver/!!!
Ik heb geen traan gelaten vanavond... het kwam gewoon niet.. Iedereehn janken en ik zo van
Niks.. er gebeurede niksen nu nog niet..
Ik hebbWayne zn lensdop gevonfen,,, maar datvis alles
Pfffft, ik haat mezelf![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 05:08 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar had gelijk
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:25 schreef Bupatih het volgende:
I think we've...
[afbeelding]
...found our man!
Drive-by...
[afbeelding]
...Miami-style!
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Jim Carrey shows off his new David Caruso-style look
&
7 minutes of Horatio-oneliners
Ik heb hem nog aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef Ole het volgende:
Oh ja, ik zag ook allemaal B&W shirts later op de avond![]()
ik was niet dronkenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die opeens heel slecht typen als ze dronken zijn.
Het ging er dan ook meer om dat sommige mensen belabberd typen als ze dronken zijn. Jij typte -nuchter- vrij normaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigenlijk wel ik heb geen excuus dat ik op zo'n onchristelijk tijdstip wakker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |