abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50949792
De Porsche, een droom van vele mannen, er zijn echter ook betaalbare Porsches, zoals de 944.


Ik zelf vind de 944 echt een bruute bak, bloedjesnel, aardig interieur en exterieur.

Wat vinden jullie PTA'ers er zelf van?
pi_50949902
Da's geen Porsche, da's een Audi. Pft...een Porsche met de motor voorin
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_50949942
Schijnt een hele goede auto te zijn. Zowel qua rij-eigenschappen als kwalitatief.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:45:29 #4
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_50949946
Naja, bruut en droom van vele mannen... Neuh.. Wel een grappig model en leuke auto voor weinig geld
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:46:44 #5
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50949998
is wel een mooi ding alleen zo'n lampen die omhoog komen vind ik minder. de achterlichten konden ook wel water beter...


deze kost maar ¤ 3.250, voor dat geld een lekker autotje hoor.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:47:19 #6
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50950016
Stond keer met 911 4s bij supermarkt begon er zo'n gozert dat ie 'm wel mooi vond maar dat ie liever een 944 had omdat z'n fiets daarin past
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50950068
Verkijk je niet op de kosten. Het blijft natuurlijk wel een Porsche, dus onderdelen en daarmee het onderhoud is erg prijzig. Verder zijn ze nogal lastig te verzekeren als je niet 24 of ouder bent. Sowieso zijn er op de Nederlandse markt maar weinig echt goede exemplaren meer te vinden. Ze zijn er wel, maar dan tel je al gauw 4 á 5k voor een Series 1 uit '84 neer, of 7 á 8 voor een Series 2 uit '88. Laten we het over de S2 en de Turbo maar niet hebben.. Kortom alleen doen als je een grote zak met geld meebrengt. De kosten bestaan bij dit soort auto's niet uit de aanschaf, verre van.

Afgezien van de kosten zijn het overigens erg leuke auto's. RWD, veel pk's en een wegligging die Porsche-waardig is. Het enige nadeel is dat ie behoorlijk tricky is. ESP, traction control etc kan je wel vergeten. Niet echt de ideale eerste auto.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_50950102
Wel aardige wagen.

Ik prefereer toch de 911.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:50:50 #9
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50950113
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeker gave auto, alleen verkijk je niet op de kosten. Het blijft natuurlijk wel een Porsche, dus onderdelen en daarmee het onderhoud is erg prijzig. Verder zijn ze nogal lastig te verzekeren als je niet 24 of ouder bent. Sowieso zijn er op de Nederlandse markt maar weinig echt goede exemplaren meer te vinden. Ze zijn er wel, maar dan tel je al gauw 4 á 5k voor een Series 1 uit '84 neer, of 7 á 8 voor een Series 2 uit '88. Laten we het over de S2 en de Turbo maar niet hebben..

Kortom alleen doen als je een grote zak met geld meebrengt. De kosten bestaan bij dit soort auto's niet uit de aanschaf, verre van..
daar heb je een goed punt .
pi_50950232
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:47 schreef Bolter het volgende:
Stond keer met 911 4s bij supermarkt begon er zo'n gozert dat ie 'm wel mooi vond maar dat ie liever een 944 had omdat z'n fiets daarin past
Een 944 is een pure liefhebbersauto. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

In status uitgedrukt is alleen de 911 interessanter.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50950286
Ik ga morgen trouwens in een 911 rijden, heb er echt ontzettend veel zin in!
pi_50950306
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een 944 is een pure liefhebbersauto. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

In status uitgedrukt is alleen de 911 interessanter.
Laten we wel wezen: de meeste 944-bezitters rijden geen 944 omdat ze die mooier vinden dan een 911..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:57:10 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_50950308
Ik heb ook eens zitten kijken naar het kopen van een 924/944, maar dan wel puur als hobbyproject. Gewoon uit het buitenland halen, en dan de motor enzo gaan versleutelen voor wat meer pk-tjes. Lijkt allemaal wel mooi enzo, zo'n Porsche, maar volgens mij is het financieel zeer zwaar.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_50950341
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Laten we wel wezen: de meeste 944-bezitters rijden geen 944 omdat ze die mooier vinden dan een 911..
Een 944 rijden omdat je geen 911 kunt betalen vind ik vrij triest. De 944 is best een auto om trots op te zijn, zonder aan 911's te hoeven denken.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:00:41 #15
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50950413
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een 944 rijden omdat je geen 911 kunt betalen vind ik vrij triest. De 944 is best een auto om trots op te zijn, zonder aan 911's te hoeven denken.
Het mag dan wel een auto zijn om trots op te zijn en 911 is niet de status; da's 't merk zelf al.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50950435
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een 944 rijden omdat je geen 911 kunt betalen vind ik vrij triest. De 944 is best een auto om trots op te zijn, zonder aan 911's te hoeven denken.
Uiteraard, maar de 911 is toch echt een stijlicoon en wordt algeheel geroemd. Dat kun je van een 924 of 944 niet zeggen. Als ze even duur waren zou ik het wel weten, hoezeer je ze ook los van elkaar ziet.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_50950545
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Uiteraard, maar de 911 is toch echt een stijlicoon en wordt algeheel geroemd. Dat kun je van een 924 of 944 niet zeggen. Als ze even duur waren zou ik het wel weten, hoezeer je ze ook los van elkaar ziet.
En toch bekijk ik de 944 als een bijzondere porsche. Ik vind het een gelikt model en ook technisch is de auto erg geslaagd.
De 911 vind ik meer een yuppen-auto. En dan de nieuwere versies in het bijzonder. Volgens mij zijn er maar weinig 911-rijders die een speciale band met het merk- en hun exemplaar hebben en worden ze meer als statussymbool gebruikt.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50950585
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb ook eens zitten kijken naar het kopen van een 924/944, maar dan wel puur als hobbyproject. Gewoon uit het buitenland halen, en dan de motor enzo gaan versleutelen voor wat meer pk-tjes. Lijkt allemaal wel mooi enzo, zo'n Porsche, maar volgens mij is het financieel zeer zwaar.
M'n pa heeft een 924. Doordeweeks tuft ie in een VW Passat 1.9 TDI, redelijke saaie bak. Is het weekend en mooi weer gaat ie nog wel eens touren in de 924. Heb er laatst even in mogen rijden, maar het is toch wel apart. Techniek is allemaal wat ouder dus je moet echt zelf rijden. Maar het is zeker erg leuk om zoiets als hobby er bij te hebben. Overigens sleutelt hij er niet zelf aan, enkel de hobby van het rijden is aan hem besteed. Enige nadeel voor mij is dat de auto een erg lage instap heeft en ik vrij lang ben. Daarnaast is het alleen leuk als je er zelf in rijd met hoogstens 1 passagier, want die achterbank is meer voor de sier.



Dit is de auto in kwestie. Is opgeknapt bij een garage en compleet nagelopen en gereviseerd.

Bij dezelfde garage staat trouwens nu een 944 te koop. Ook compleet opgeknapt. Die ziet er trouwens wel een stuk aggressiver uit, maar komt mede ook door de rode kleur.
pi_50950620
Mooie auto hoor. Al prefereer ik meer de turbo-versies. Omdat die qua vermogen iets meer bieden.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50950675
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

M'n pa heeft een 924. Doordeweeks tuft ie in een VW Passat 1.9 TDI, redelijke saaie bak. Is het weekend en mooi weer gaat ie nog wel eens touren in de 924. Heb er laatst even in mogen rijden, maar het is toch wel apart. Techniek is allemaal wat ouder dus je moet echt zelf rijden. Maar het is zeker erg leuk om zoiets als hobby er bij te hebben. Overigens sleutelt hij er niet zelf aan, enkel de hobby van het rijden is aan hem besteed. Enige nadeel voor mij is dat de auto een erg lage instap heeft en ik vrij lang ben. Daarnaast is het alleen leuk als je er zelf in rijd met hoogstens 1 passagier, want die achterbank is meer voor de sier.

[afbeelding]

Dit is de auto in kwestie. Is opgeknapt bij een garage en compleet nagelopen en gereviseerd.

Bij dezelfde garage staat trouwens nu een 944 te koop. Ook compleet opgeknapt. Die ziet er trouwens wel een stuk aggressiver uit, maar komt mede ook door de rode kleur.
Ben dan wel weer benieuwd wat die 944 kost daar..
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_50950712
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mooie auto hoor. Al prefereer ik meer de turbo-versies. Omdat die qua vermogen iets meer bieden.
Turboversies die qua vermogen iets meer bieden? Neee
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_50950829
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef Livedeejay het volgende:

[..]

Turboversies die qua vermogen iets meer bieden? Neee

Turboversies die qua vermogen iets meer bieden? Neee

Je klinkt als een valse nicht.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50950846
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Livedeejay het volgende:

[..]

Ben dan wel weer benieuwd wat die 944 kost daar..
6500 euro.

Opties & accessoires:
alarmsysteem, bumpers in carrosseriekleur, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, getint glas, half leder, stof bekleding, lichtmetalen velgen 17, mistlampen, stuurbekrachtiging.

Bijzonderheden:
Wij bieden u aan: Porsche 944 met nieuwe!! koppeling, nieuwe!! distributie compleet en nieuwe achterbanden mt. 255/40-17 om 10-J gepolijste Borbet-velgen (voor mt. 225/45-17 zgan). Km.stand origineel volgens NAP. Wordt voorzien van grote afleveringsbeurt en nieuwe APK-keuring

180.000 km en 2.5 liter motor geloof ik. Geeft 150 pk volgens de beschrijving. (wat dan wel weer weinig lijkt en ik met m'n alfaatje dat ook heb met een 2 liter motor, maar goed, waarschijnlijk accelereert die Porsche sneller en zo). Om het verhaal compleet te maken een plaatje:

pi_50950878
Veel te duur en verschrikkelijke dingen die Borbets.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50951189
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Veel te duur en verschrikkelijke dingen die Borbets.
Te duur? Ik mis het bouwjaar, maar als deze werkelijk in goede staat verkeerd is het een nette prijs. De meeste 944's die je voor 3k tegen komt ben je in het eerste jaar nog minimaal hetzelfde bedrag kwijt aan reparaties, als het niet meer is. Je moet er eentje treffen die in handen van een liefhebber is geweest, maar die zul je beneden de 5k weinig vinden. Vaak zijn ze afgeragd en is er op het onderhoud bezuinigd. Laat dat nou net het laatste zijn wat je bij een 944 níet moet doen.

Wat betreft die velgen ben ik het met je eens trouwens. Beetje jammer onder zo'n auto.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_50951300
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Te duur? Ik mis het bouwjaar, maar als deze werkelijk in goede staat verkeerd is het een nette prijs. De meeste 944's die je voor 3k tegen komt ben je in het eerste jaar nog minimaal hetzelfde bedrag kwijt aan reparaties, als het niet meer is. Je moet er eentje treffen die in handen van een liefhebber is geweest, maar die zul je beneden de 5k weinig vinden. Vaak zijn ze afgeragd en is er op het onderhoud bezuinigd. Laat dat nou net het laatste zijn wat je bij een 944 níet moet doen.

Wat betreft die velgen ben ik het met je eens trouwens. Beetje jammer onder zo'n auto.
Ik vind het duur omdat ik het niet een heel courant exemplaar vind met die 150pk en in die kleur, zonder de originele velgen.
En die velgen vertellen mij wel een heel klein beetje over de vorige eigenaar. Je bent toch geen liefhebber als je er van die ordinaire Borbets onder gooit?
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:28:53 #27
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50951327
Knight Rider.
pi_50951453
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Te duur? Ik mis het bouwjaar, maar als deze werkelijk in goede staat verkeerd is het een nette prijs. De meeste 944's die je voor 3k tegen komt ben je in het eerste jaar nog minimaal hetzelfde bedrag kwijt aan reparaties, als het niet meer is. Je moet er eentje treffen die in handen van een liefhebber is geweest, maar die zul je beneden de 5k weinig vinden. Vaak zijn ze afgeragd en is er op het onderhoud bezuinigd. Laat dat nou net het laatste zijn wat je bij een 944 níet moet doen.

Wat betreft die velgen ben ik het met je eens trouwens. Beetje jammer onder zo'n auto.
Stom, vergeten. Maar bouwjaar is 1985 (juni).
pi_50951496
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Stom, vergeten. Maar bouwjaar is 1985 (juni).
Astronomisch hoge prijs dus.

Je hebt ook een s2 of een turbo voor dat geld. En met een beetje goed zoeken, met dezelfde glimmende lak.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50951809
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Astronomisch hoge prijs dus.

Je hebt ook een s2 of een turbo voor dat geld. En met een beetje goed zoeken, met dezelfde glimmende lak.
Zodra jij een s2 of een turbo in goede staat voor dat geld tegenkomt, wil je mij dan even tippen? Dan zet ik em de volgende dag namelijk weer voor 8k te koop, minimaal.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:49:13 #31
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_50952073
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:41 schreef Malle_beer het volgende:
De Porsche, een droom van vele mannen, er zijn echter ook betaalbare Porsches, zoals de 944.
[afbeelding]

Ik zelf vind de 944 echt een bruute bak, bloedjesnel, aardig interieur en exterieur.

Wat vinden jullie PTA'ers er zelf van?
Bloedjesnel? 0-100 rond de 8 seconden is echt niet zo snel hoor. Behalve de turbo-versies die zitten rond de 6 seconden op de honderd. Dat is wel redelijk snel
The more debt, the better
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:11:12 #32
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_50952912
Ben trouwens bezig om een 944 te kopen, kreeg maandag het aanbod.... Tis een knaken ding, maar ik wil hem circuit ready maken als de koop doorgaat. Legergroen rollen, motor een beurt geven, strippen, en gaan

Eerst maar eens kijken of het doorgaat
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_50954058
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ze zijn er wel, maar dan tel je al gauw 4 á 5k voor een Series 1 uit '84 neer, of 7 á 8 voor een Series 2 uit '88. Laten we het over de S2 en de Turbo maar niet hebben.. Kortom alleen doen als je een grote zak met geld meebrengt. De kosten bestaan bij dit soort auto's niet uit de aanschaf, verre van.
Je gokt aan de hoge kant met de aanschafprijs. Voor 8K kan ik een goede S2 kopen.
quote:
Het enige nadeel is dat ie behoorlijk tricky is. ESP, traction control etc kan je wel vergeten. Niet echt de ideale eerste auto.
De 944 is een makkie. Echt een heel eenvoudig te rijden auto voor een sportauto. Erg vergevingsgezind. Gewoonweg onvergelijkbaar met een 911. En ESP is kut op een sportauto.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50954119
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig 911-rijders die een speciale band met het merk- en hun exemplaar hebben en worden ze meer als statussymbool gebruikt.
Zeker bij de typen die even oud zijn als de 944 of ouder zijn het vaak weldegelijk liefhebbers. En ik ken ook zat echte liefhebbers met een waterkoker.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50954184






Merk en type: Porsche 924
Eigenaar: Terpstra
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Menaldum
Datum: 16 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij autocross Menaldum
pi_50954278
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef flyguy het volgende:

Bloedjesnel? 0-100 rond de 8 seconden is echt niet zo snel hoor. Behalve de turbo-versies die zitten rond de 6 seconden op de honderd. Dat is wel redelijk snel
De turbo s zit onder de 6, de gewone turbo rond de 6, de S2 net onder de 7. Allemaal snel. De 8 klepper is misschien niet snel in rechte lijn, het rijdt wel snel rond en belangrijker: het geeft meer fun dan de snellere hot-hatches omdat het een sportauto is met aandrijving op de juiste wielen.

Sneller wil niet zeggen dat het leuker of beter is. Tenzij je meedoet met een race is snelheid een beetje ondergeschikt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50954336
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's geen Porsche, da's een Audi. Pft...een Porsche met de motor voorin
Een audi... altijd grappig die opmerkingen. Bij Porsche zelf denken ze wel dat het een Porsche is.

En wat voor auto heb jij dat je op een 944 neer kan kijken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50954468
Niet te verwarren met de 924. Wat een krapuul is dat zeg.
pi_50954766
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je gokt aan de hoge kant met de aanschafprijs. Voor 8K kan ik een goede S2 kopen.
[..]

De 944 is een makkie. Echt een heel eenvoudig te rijden auto voor een sportauto. Erg vergevingsgezind. Gewoonweg onvergelijkbaar met een 911. En ESP is kut op een sportauto.
Een kenner.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50954930
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je gokt aan de hoge kant met de aanschafprijs. Voor 8K kan ik een goede S2 kopen.
[..]

De 944 is een makkie. Echt een heel eenvoudig te rijden auto voor een sportauto. Erg vergevingsgezind. Gewoonweg onvergelijkbaar met een 911. En ESP is kut op een sportauto.
7 á 8k voor een 'gewone' series 2 is misschien wat aan de hoge kant, maar feit blijft dat er gewoon heel veel rotzooi op de markt is. 944's van 3 of 4k die je echt niet wilt hebben.

Hm, dat valt weer mee dan. Meende dat ie nogal snel uitbreekt, maar heb er nog niet in mogen rijden..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_50955873
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:

7 á 8k voor een 'gewone' series 2 is misschien wat aan de hoge kant, maar feit blijft dat er gewoon heel veel rotzooi op de markt is. 944's van 3 of 4k die je echt niet wilt hebben.
O, dat er veel ellende wordt aangeboden ben ik met je eens.
quote:
Hm, dat valt weer mee dan. Meende dat ie nogal snel uitbreekt, maar heb er nog niet in mogen rijden..
Tsja, ik heb er al weer bijna 15 jaar geleden een gehad... en nog een 968 cabrio later. Ze willen best wel uitbreken als je dat wil oproepen, maar ze zijn dan makkelijk te controleren. Echt, een geweldige auto om te beginnen met racen. Hoewel een E30 daarvoor doorgaans een voordeliger optie is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50956221
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, dat er veel ellende wordt aangeboden ben ik met je eens.
[..]

Tsja, ik heb er al weer bijna 15 jaar geleden een gehad... en nog een 968 cabrio later. Ze willen best wel uitbreken als je dat wil oproepen, maar ze zijn dan makkelijk te controleren. Echt, een geweldige auto om te beginnen met racen. Hoewel een E30 daarvoor doorgaans een voordeliger optie is.
Ook een leuke auto, een 968.

En een e30. Eén van de beste rijdersauto's ooit gebouwd. Zeer aan te raden als "zondagavondcompetitie" auto.

Mag ik vragen wat je nog meer hebt gehad?
The gum you like, is coming back in style.
pi_50956779

944 S2

968

914 2.0

Maar de mooiste porsche is de originele 911S
pi_50956966
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Ook een leuke auto, een 968.

En een e30. Eén van de beste rijdersauto's ooit gebouwd. Zeer aan te raden als "zondagavondcompetitie" auto.

Mag ik vragen wat je nog meer hebt gehad?
Als bezit, of waar ik allemaal mee heb geraced?

Bezit onder meer 205 GTI, 405 MI-16, Golf VR6, 944, 968 cabriolet, 911's (allen type 964).

Racen met onder meer de E30, Sierra Cosworth, diverse Porsches, 190E 2.5 16v Evo II.

Veel dus en een van de belangrijkste lessen is dat veel lol niets met veel vermogen te maken heeft.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50957022
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als bezit, of waar ik allemaal mee heb geraced?

Bezit onder meer 205 GTI, 405 MI-16, Golf VR6, 944, 968 cabriolet, 911's (allen type 964).

Racen met onder meer de E30, Sierra Cosworth, diverse Porsches, 190E 2.5 16v Evo II.

Veel dus en een van de belangrijkste lessen is dat veel lol niets met veel vermogen te maken heeft.
Allemaal wel interessante auto's.

Sierra Cosworth, eerste type? Welke het ook is, is ook een spectaculaire auto. Evenals die 190E.

Wil zelf een e30 325i als ring-auto hebben.
The gum you like, is coming back in style.
pi_50957089
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Sierra Cosworth, eerste type?
Yep. Tevens mijn zwaarste klapper mee gemaakt. Auto totaal afgeschreven en ik werd wakker in een bedje...
quote:
Wil zelf een e30 325i als ring-auto hebben.
Goede keuze. Snel zat en veel fun.

Ga je vaak naar de Ring? Ikzelf zit er maandag weer. Een collega wil mee, dus dat moet interessant worden. Ik heb al een kotszakje voor hem in de auto liggen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50957124
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Yep. Tevens mijn zwaarste klapper mee gemaakt. Auto totaal afgeschreven en ik werd wakker in een bedje...
[..]

Goede keuze. Snel zat en veel fun.

Ga je vaak naar de Ring? Ikzelf zit er maandag weer. Een collega wil mee, dus dat moet interessant worden. Ik heb al een kotszakje voor hem in de auto liggen.
Een aantal keer per jaar, als toeschouwer. Het is wel een hobby van me aan het worden, dus wil het straks ook actief oppakken en zelf rijden. Ben alleen starter, dus heb het geld nog niet echt voor een ring-auto.

Cossies zijn ook bliksemsnel! Op de Ring gebeurd?
The gum you like, is coming back in style.
pi_50957285
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Een aantal keer per jaar, als toeschouwer. Het is wel een hobby van me aan het worden, dus wil het straks ook actief oppakken en zelf rijden. Ben alleen starter, dus heb het geld nog niet echt voor een ring-auto.
Ga eens de Polo van Ringhaus huren. Als je het dan een beetje onder de knie hebt de 325... Maar wel eerst een dagje cursus om de basics te leren (heb je ook meer lol op de Ring zelf). Dan zie je ook of het wat voor je is voordat je gaat investeren in een Ringauto. Plus, op korte termijn al lol.
quote:
Cossies zijn ook bliksemsnel! Op de Ring gebeurd?
Nee, Francorchamps.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:26:25 #49
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_50957318
tijd voor porsche
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_50957654
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:24 schreef DS4 het volgende:

Nee, Francorchamps.
In competitieverband toevallig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')