omdat jullie baggerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom houd ze ons niet meer op de hoogte hier!?
Dank u sehr.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef nattermann het volgende:
TS, complimenten![]()
Je hebt een bijzonder goed topic neergezet.
Ouders al thuis?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dank u sehr.
Dit heb ik nog noooit meegemaakt 0_0
hoeveel verdien je met die krantenwijk.. lijkt me vrij logisch dat zij dat geld krijgen als ze die dingen voor je bezorgt hebben, daar kan je moeilijk omheen als ze het zo stellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die dag geen tijd had (schooluitstapje, 6 uur terug)
En dan beginnen ze nog te liegen dat ze dat NIET hebben gedaan, zodat ik bijn voor lul naar de schuur ging lopen.
Ik vertrouw ze niet meer.
Het frapante is: Als stiefpa weg is, hoef ik die 15 euro niet meer te betalen.
Even kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Chinless het volgende:
en TS waar is je vader dan ?
Ja, maar het is wel belachelijk dat ik ¤5,- moet betalen omdat ik geen danjewel zei.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
hoeveel verdien je met die krantenwijk.. lijkt me vrij logisch dat zij dat geld krijgen als ze die dingen voor je bezorgt hebben, daar kan je moeilijk omheen als ze het zo stellen
Geen plek, zit boven het cafe, hj woont bij cafe-eigenaar in. Nee, geen homo, maar alleen om daar te werken en om te zuipen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef Chinless het volgende:
Waarom ga je niet bij hem wonen dan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Chinless het volgende:
Ahh kut allemaal... ga bij vrienden wonen dan (als je die heb)
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel belachelijk dat ik ¤5,- moet betalen omdat ik geen danjewel zei.
Ik verdien ongeveer 40 a 50,- in de maand.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef ETA het volgende:
wat een kutouders zeg...
kan je een volwassen persoon je ouders laten bellen, en hem dan het volgende laten vertellen:
"Uw dochter zit nu op het politiebureau, ze is aangehouden voor prostitutie. Ze beweert dat ze in geldnood zat. Wij geloofden niet dat een 14-jarige in geldnood zou kunnen zitten, maar dat ze het geld wil uitgeven voor leuke hebbedingetjes. Nu verteld ze dat ze U 45 euro moet terugbetalen, waarvan 5 euro "rente", en 5 euro boete voor het niet zeggen van dankjewel? Volgens mij verzint ze dit, heeft u enig idee waarom ze dit verzint en waarvoor ze het geld wel nodig heeft?"
Origineelquote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef Birra het volgende:
Haha, zwerver, ga anders onder een brug wonen, pauper.
Het is gewoon geen leuke grap en al helemaal niet omdat je een newbie bent...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef Birra het volgende:
Hoezo?
iddquote:Op maandag 2 juli 2007 13:05 schreef Birra het volgende:
Dat jij nou jaloers bent, arme pauper.
en op je 14e kostgeld betalen met een salaris van 40 euro per maandquote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef DAMH het volgende:
Lol in al die tijd hier op fok, heb ik trieste topics voorbij zien komen,, maar deze slaat echt alles, ouders die boetes geven
idd als ze zo gaan beginnen dan ook de kinderbijslag op mijn rekeningquote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef DAMH het volgende:
Lol in al die tijd hier op fok, heb ik trieste topics voorbij zien komen,, maar deze slaat echt alles, ouders die boetes geven
ik denk dat je beter met de kindertelefoon kunt bellenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Swiffer het volgende:
ga eens naar je huisarts met vage griepklachten en praat eens met hem voor een oplossing..
precies. wat een sneue bedoening. ik ben eigenlijk stiekem wel benieuwd of stiefpa werkt of gewoon op onze kosten (en die van zijn stiefzoon) op de bank bier zit te hijsen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef DAMH het volgende:
Per keer 5 euro.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..
Ik weet niet hoe oud je bentmaar leer hiervan
geld lenen is kut
politie doet echt niks voor een 14 jarige zonder bijstand van een volwassene, en kindertelefoon kan niet meer doen dan adressen geven...een huisarts kan evt kinderbescherming i.o.d. inschakelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik denk dat je beter met de kindertelefoon kunt bellen
of met de politie
http://www.dumpert.nl/mediabase/19393/4faa5e2e/index.html
Nee, ze zeiden het gewoon zo:quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..
Ik weet niet hoe oud je bentmaar leer hiervan
geld lenen is kut
En nu heb je al betaald? Of moest je.....je weet wel bij stiefpapaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden het gewoon zo:
Je hebt geen dankjewel gezegd. 5 euro erbij.
Ik heb al verscheidene keren gezegd dat ik dat wél heb gezegd (moeilijke zin), maar ze geloven me niet.
Das niet zo erg. Zelf doen ze maar een klein tikje op de doorspoeldrukdingquote:Op maandag 2 juli 2007 18:37 schreef Roemertje het volgende:
stel je voor...je trekt een keer de plee niet door in een minder helder moment....zouden ze je aangeven?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Das niet zo erg. Zelf doen ze maar een klein tikje op de doorspoeldrukding
Verscheidene keren gevraagd waarom er nog papierresten in de plee liggen.
Zogenamd haast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |