Ze zijn zo gierig als de tering.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ouders die je een "boete" geven
Hebben ze een goeie baan ? Als ze al werken ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ze zijn zo gierig als de tering.
En nee, ik word niet misbruikt.
Dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef CodeCaster het volgende:
Lekker 30 euro geven, en zeggen dat ze de rest op hun rug kunnen laten groeien of op hun buik kunnen schrijven.
Je wordt dus wel misbruikt....whehehehhe door je eigen moeder whheehhequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ze zijn zo gierig als de tering.
En nee, ik word niet misbruikt.
Oh-mijn-god.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Bah.
Ik moest nog 30 euro aan mijn moeder geven, omdat ik van haar had geleend.
Opzich niet zo erg, maar mijn sitefpa is thuisgekomen en dan verandert ze helemaal. Begint ze te flippen dat ik het nu moet terugbetalen en hebben ze er 'maar' 15 euro bijgedaan.
5 euro omdat ze mijn krantenwijk hadden gedaan
5 euro omdat ik geen 'dankjewel' had gezegd, terwijl ik 'bedankt' zei, maar dat hoorden ze niet. (Smoesjes, smoesjes, smoesjes, geloof je in sprookjes? Ja? Okee, 5 euro extra.)
5 euro omdat ik het niet gelijk had terugbetaald.
En wellicht wort het 50 euro.
Omdat ik dit topic heb aangemaakt, ze zullen het wellicht zien als ze kijken in mijn kamer. Serieus, daar zijn ze gek genoeg voor.
Stelletje geldwolven![]()
Ik moet mijn vakantie zelf betalen, ik moet binnekort kostgeld betalen, aleen omdat mijn broer van 21 dat ook moet. Hij hoefde dat NIET te betalen toen hij 14 was.
'Maar dat is wel zo eerlijk.'
En dat alleen dat ze zogenaamd geen cent te makken hebbe enalleen maar op vakantie willen, om het voor hen zelf plezierig te maken.
Ze hebben nu bijna de hele dag, als mn zusjes naar school zijn.
Ze kunnen die 15 euro in hun reet steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En daarna Aldi bier kopen...quote:
TS het huis uit tiefen!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:29 schreef jordeeeh het volgende:
Je geeft ze die 30 euro. Hoe willen ze aan de rest komen?
Of weer misbruiken...en opnemen en door verkopen....quote:
Dan heb je het geld er zo uit...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Of weer misbruiken...en opnemen en door verkopen....
Oja want als je iemand het huis uit tyft krijg je 15 euro op je bankrekening gestortquote:
Ik zie nu pas dat het een meisje is....whehehe doe mij ook een kopietjequote:
Haten = verlatenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja want als je iemand het huis uit tyft krijg je 15 euro op je bankrekening gestort
Sorry vergeten :x
Ja, omdat ik die dag geen tijd had (schooluitstapje, 6 uur terug)quote:
Bel de politie en zeg dat je stiefpa je misbruikt heeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die dag geen tijd had (schooluitstapje, 6 uur terug)
En dan beginnen ze nog te liegen dat ze dat NIET hebben gedaan, zodat ik bijn voor lul naar de schuur ging lopen.
Ik vertrouw ze niet meer.
Het frapante is: Als stiefpa weg is, hoef ik die 15 euro niet meer te betalen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En dan beginnen ze nog te liegen dat ze dat NIET hebben gedaan, zodat ik bijn voor lul naar de schuur ging lopen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bel de politie en zeg dat je stiefpa je misbruikt heeft![]()
Dan is 'ie wel even weg.![]()
Inderdaad je bent 15, en je wordt misbruikt door je stiefpa dat is bij wet verboden....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bel de politie en zeg dat je stiefpa je misbruikt heeft![]()
Dan is 'ie wel even weg.![]()
14, flip.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Inderdaad je bent 15, en je wordt misbruikt door je stiefpa dat is bij wet verboden....
Sorry, maar je zomaar door hem laten misbruiken (sexueel) zou ik dus niet toe staan of vindt je het lekker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
14, flip.
Maar als ik dat doe, moet ik mijn spullen inpakken en dan sta ik op straat.
Leg jezelf te vondeling in een rijke buurt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
14, flip.
Maar als ik dat doe, moet ik mijn spullen inpakken en dan sta ik op straat.
Niet seksueel, op het gebied van geld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Sorry, maar je zomaar door hem laten misbruiken (sexueel) zou ik dus niet toe staan of vindt je het lekker?
Jij hebt duidelijk geld nodig..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet seksueel, op het gebied van geld.
En lichamelijk.
Zodadelijk sta ik op straat en het word 65 euroIk overdrijf niet.
Wtf?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Seksueel, en op het gebied van geld.
En lichamelijk.
Zodadelijk sta ik op straat me geld verdienen voor 65 euroIk overdrijf niet.
De 50 moet het nog worden en je bent al bij 65 met tellen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En lichamelijk.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef jordeeeh het volgende:
Post eens foto als je lekker bent is hier nog een bed.
Is wel 5 per dag. Mits je schoonmaakt.
Toch maar aangifte dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En lichamelijk.
Ze zijn nog niet thuis.quote:
Als 14 jarige?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga anders gewoon full time werken. [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet thuis.
Maar als ze erachter komen wat ik hier heb geschreven, zal dat bovenste waar worden.
Zogenaamde leugens.
Ik ben niet lekker, dat je het ff weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef jordeeeh het volgende:
Post eens foto als je lekker bent is hier nog een bed.
Is wel 5 per dag. Mits je schoonmaakt.
15.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe oud moet je tegenwoordig zijn voor een krantenwijk!?
Hoezo ben je niet lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker, dat je het ff weet.
Voor de mensen dieh te niet geloven:
Het is wel zo.
Dan geloof je het maar niet hé.
Leen geld van die broer van jequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Lichte verkoudheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet lekker![]()
14 denk ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe oud moet je tegenwoordig zijn voor een krantenwijk!?
Je zit niet op school... dan kan je ook werken en kostgeld betalen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Hier zeker 15, zelf 2 jaar een wijkje gedaan.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Snel geld verdienen...
Ah, je post via een duif?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, dnakje.
Mijn pc is gecrashed, vandaar dat ik geen foto heb.
Voor zover ik weet is het inderdaad 15.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier zeker 15, zelf 2 jaar een wijkje gedaan. [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
research:
In de volgende gevallen is arbeid toegestaan, maar alleen buiten schooltijd en vanaf een bepaalde leeftijd:
* alternatieve straf (minimumleeftijd 12 jaar);
* niet-industriële, lichte werkzaamheden (minimumleeftijd 13 jaar) na toestemming van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid;
* lichte werkzaamheden in relatie tot het onderwijs (minimumleeftijd 14 jaar);
* krantenwijk (minimumleeftijd 15 jaar).
bron:
http://www.arboplus.nl/arboregels/arbeidstijdenwet/kinderarbeid/
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
research:
In de volgende gevallen is arbeid toegestaan, maar alleen buiten schooltijd en vanaf een bepaalde leeftijd:
* alternatieve straf (minimumleeftijd 12 jaar);
* niet-industriële, lichte werkzaamheden (minimumleeftijd 13 jaar) na toestemming van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid;
* lichte werkzaamheden in relatie tot het onderwijs (minimumleeftijd 14 jaar);
* krantenwijk (minimumleeftijd 15 jaar).
* Prostitutie (minimumleeftijd 10 jaar)
bron:
http://www.arboplus.nl/arboregels/arbeidstijdenwet/kinderarbeid/
Misschien moet je maar eens opperen dat je zo in geldnood komt en dat alleen kan oplossen door iets te doen dat alleen legaal is als je 18+ bent wat volgens jouw ouders schijnbaar het geval is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
..., ik moet binnekort kostgeld betalen, aleen omdat mijn broer van 21 dat ook moet. Hij hoefde dat NIET te betalen toen hij 14 was.
...
Dan kan ze meer bij je verdienen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben je nog maagd?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben je nog maagd?
Hij moet ook zijn halve jaarloon an ma geven.quote:
Bij mij 13 jaar. 't zijn alleen maar foldertjes en een gratis dagblad. [Havenloods]quote:Hoe oud moet je tegenwoordig zijn voor een krantenwijk!?
Omdat ik mezelf ooit geprofd heb, entja, dat smaakte niet ;')quote:Hoezo ben je niet lekker
Goed geraden. Ja.quote:Ben je nog maagd?
Sorry, WAS gecrashed.quote:Ah, je post via een duif?
Slaat je stiefvader je als hij dit allemaal leest?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hij moet ook zijn halve jaarloon an ma geven.
En mag geen geld uitgeven.
[..]
Bij mij 13 jaar.
[..]
Omdat ik mezelf ooit geprofd heb, entja, dat smaakte niet ;')
Nee, ben onzeker van mezelf weetjewel.
[..]
Goed geraden. Ja.
[..]
Sorry, WAS gecrashed.
hahaha onder de plak zitten bij je ouders als je 21 bentquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Bij mij 13 jaar.
[..]
[..]
Goed geraden. Ja.
[..]
Sorry, WAS gecrashed.
Ehmmmm jij loopt dus gewoon folders!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij mij 13 jaar.
Op je 14e?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef freak1 het volgende:
ach lamzak
het zal je leren, een beetje op je ouders zak teren
Iemand die niks te doen heeft en de gegevens van de TS gaat achterhalen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Slaat je stiefvader je als hij dit allemaal leest?
Moeten jullie rechtop staan en de hakken van je schoenen tegen elkaar aan klikken als je ouders binnen komen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
Ik duim. Erg hč? Behalve als iemand op me ligtquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ehmmmm jij loopt dus gewoon folders!
Ehmmmm wat voor experimenten doen je met jezelf?
nee, maar ik word wel in mijn nek gegrepen als hij 'hoi' niet goed hoort, of als hij beweert dat ie het niet heeft gehoord.quote:Moeten jullie rechtop staan en de hakken van je schoenen tegen elkaar aan klikken als je ouders binnen komen?
14 jaar enzo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iemand die niks te doen heeft en de gegevens van de TS gaat achterhalen?
Kunnen we haar overhalen tot posten van tieten, jeweettog!![]()
Sorry mam je krijgt t geld niet want k mag geen geld uitgevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moeten jullie rechtop staan en de hakken van je schoenen tegen elkaar aan klikken als je ouders binnen komen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik duim. Erg hč?
Ik beet mezelf als ik boos was.
Ik prikte mezelf en dronk mijn bloed
Toen ik 7 was ofzoBehalve dat duimen.
Fucking scherpquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry mam je krijgt t geld niet want k mag geen geld uitgeven
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik duim. Erg hč?
Ik beet mezelf als ik boos was.
Ik prikte mezelf en dronk mijn bloed
Toen ik 7 was ofzoBehalve dat duimen.
ik heb gePMtquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Het is toch gewoon triest voor dat meisje jongens!![]()
Vind je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Het is toch gewoon triest voor dat meisje jongens!![]()
quote:
quote:Hobbies/interesses: Webdesign, magie/hekserij, internet en FOK.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ze vergeet gewoon dr "krantenwijk" van folders!
quote:Op 28 juni 2007 20:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hey,
Sorry dat ik zo dom doen in het topic hoor, maar ik wens je veel sterkte en fuck je ouders man!
ZIj:
Ik moet huilen van jou;
Keihard huilen
Van het lachen
Man, je bent grappig.
Ik heb tieten gevraagd even op je beurt wachtenquote:
ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef Chinless het volgende:
Net alsof 30 euro zoveel is ? nou ja voor iemand die 14 is misschien wel.
Heb gewoon het schijt aan je ouders ipv een topic openen, iedereen bashed je toch
Ik wil dr maagedelijkheid in mn bed hebben.... ik wacht, maar niet te lang natuurlijk! Straks is dr stiefpa me voor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb tieten gevraagd even op je beurt wachten
Nee, want jij houdt wel van poesjesquote:
Mits harigquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, want jij houdt wel van poesjes
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zal ik je een geheimpje vertellen: DAT ZIT HET OOKquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
T lijkt btw op die foto of heel mn wang onder de vulkanen zit
De vraag is: Ben je aantrekkelijk genoeg voor TS?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
T lijkt btw op die foto of heel mn wang onder de vulkanen zit
Nietwaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen: DAT ZIT HET OOK
hoezo zou ik aantrekkelijk voor haar moeten zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De vraag is: Ben je aantrekkelijk genoeg voor TS?
wenkbrauwpiercing, zo tofquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/170857/PIC_3253.JPG[/img]
Omdat je jankt dat ze je niet accepteerd. kleine geylerdt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
hoezo zou ik aantrekkelijk voor haar moeten zijn?
ze accepteerd me btw niet
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wenkbrauwpiercing, zo tof [afbeelding] [afbeelding]
Dat huilen was eigenlijk omdat ik mn teen stoottequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je jankt dat ze je niet accepteerd. kleine geylerdt!
Gays United zo tofquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wenkbrauwpiercing, zo tof [afbeelding] [afbeelding]
alleen dr moeder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, wat wil de TS nou zeg?
Je ouders zijn randdebielen zo goed
Hopelijk is hij wel ouder dán haar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
alleen dr moeder.
en dr stiefvader, maar dat is geen ouder van haar
Even zwaaien:quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
WHehehehhe haar stiefvader is nu alles aan het nalezen wat hier staat....
hihihi goeie! zie er zwaar gay uit daar he hihihiquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gays United zo tof [afbeelding]
Mja op de andere fotos ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hihihi goeie! zie er zwaar gay uit daar he hihihi [afbeelding]
Zeg jij nou maar nietsquote:
Wie zegt dat ik hetero ben?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets
[afbeelding]
Wazup gay
En waar zijn jouw foto's? Internethero..quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/170857/PIC_3254.JPG[/img]
Wazup gay
iK BEN LELIJK en anders vraag ik vannacht aan je moeder of ze een foto van ons wil maken NAAKTquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waar zijn jouw foto's? Internethero..![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
The Lonely Emo
![]()
Maar even serieus: TS is pleite?
Noj kheb vrienden en ben geen emo. k moest een foto hebben voor fotoboek dus maakte ik 1 maar ik sta altijd als een dwaas op de foto.. idem met dezequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
The Lonely Emo
![]()
Maar even serieus: TS is pleite?
Ja joh, ga jezelf zitten verdedigen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noj kheb vrienden en ben geen emo. k moest een foto hebben voor fotoboek dus maakte ik 1 maar ik sta altijd als een dwaas op de foto.. idem met deze
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noj kheb geen vrienden en ben geen emo. k moest een foto hebben voor fotoboek dus maakte ik 1 maar ik sta altijd als een dwaas gay op de foto.. idem met deze
Niet zo overduidelijk bashen, dan gaat er een slotje op en weten we nooit of TS haar stiefpa erbij weet te naaien...quote:
ik PM nu met haar...ze is dus aanweizgquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo overduidelijk bashen, dan gaat er een slotje op en weten we nooit of TS haar stiefpa erbij weet te naaien...![]()
Waarom houd ze ons niet meer op de hoogte hier!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik PM nu met haar...ze is dus aanweizg
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik PM nu met haar...ze is dus aanweizg
quote:nee, ik reageer er niet meero pook.
omdat jullie baggerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom houd ze ons niet meer op de hoogte hier!?
Dank u sehr.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef nattermann het volgende:
TS, complimenten![]()
Je hebt een bijzonder goed topic neergezet.
Ouders al thuis?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dank u sehr.
Dit heb ik nog noooit meegemaakt 0_0
hoeveel verdien je met die krantenwijk.. lijkt me vrij logisch dat zij dat geld krijgen als ze die dingen voor je bezorgt hebben, daar kan je moeilijk omheen als ze het zo stellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Even kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Chinless het volgende:
en TS waar is je vader dan ?
Ja, maar het is wel belachelijk dat ik ¤5,- moet betalen omdat ik geen danjewel zei.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
hoeveel verdien je met die krantenwijk.. lijkt me vrij logisch dat zij dat geld krijgen als ze die dingen voor je bezorgt hebben, daar kan je moeilijk omheen als ze het zo stellen
Geen plek, zit boven het cafe, hj woont bij cafe-eigenaar in. Nee, geen homo, maar alleen om daar te werken en om te zuipen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef Chinless het volgende:
Waarom ga je niet bij hem wonen dan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Chinless het volgende:
Ahh kut allemaal... ga bij vrienden wonen dan (als je die heb)
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel belachelijk dat ik ¤5,- moet betalen omdat ik geen danjewel zei.
Ik verdien ongeveer 40 a 50,- in de maand.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef ETA het volgende:
wat een kutouders zeg...
kan je een volwassen persoon je ouders laten bellen, en hem dan het volgende laten vertellen:
"Uw dochter zit nu op het politiebureau, ze is aangehouden voor prostitutie. Ze beweert dat ze in geldnood zat. Wij geloofden niet dat een 14-jarige in geldnood zou kunnen zitten, maar dat ze het geld wil uitgeven voor leuke hebbedingetjes. Nu verteld ze dat ze U 45 euro moet terugbetalen, waarvan 5 euro "rente", en 5 euro boete voor het niet zeggen van dankjewel? Volgens mij verzint ze dit, heeft u enig idee waarom ze dit verzint en waarvoor ze het geld wel nodig heeft?"
Origineelquote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef Birra het volgende:
Haha, zwerver, ga anders onder een brug wonen, pauper.
Het is gewoon geen leuke grap en al helemaal niet omdat je een newbie bent...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef Birra het volgende:
Hoezo?
iddquote:Op maandag 2 juli 2007 13:05 schreef Birra het volgende:
Dat jij nou jaloers bent, arme pauper.
en op je 14e kostgeld betalen met een salaris van 40 euro per maandquote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef DAMH het volgende:
Lol in al die tijd hier op fok, heb ik trieste topics voorbij zien komen,, maar deze slaat echt alles, ouders die boetes geven
idd als ze zo gaan beginnen dan ook de kinderbijslag op mijn rekeningquote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef DAMH het volgende:
Lol in al die tijd hier op fok, heb ik trieste topics voorbij zien komen,, maar deze slaat echt alles, ouders die boetes geven
ik denk dat je beter met de kindertelefoon kunt bellenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Swiffer het volgende:
ga eens naar je huisarts met vage griepklachten en praat eens met hem voor een oplossing..
precies. wat een sneue bedoening. ik ben eigenlijk stiekem wel benieuwd of stiefpa werkt of gewoon op onze kosten (en die van zijn stiefzoon) op de bank bier zit te hijsen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef DAMH het volgende:
Per keer 5 euro.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..
Ik weet niet hoe oud je bentmaar leer hiervan
geld lenen is kut
politie doet echt niks voor een 14 jarige zonder bijstand van een volwassene, en kindertelefoon kan niet meer doen dan adressen geven...een huisarts kan evt kinderbescherming i.o.d. inschakelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik denk dat je beter met de kindertelefoon kunt bellen
of met de politie
http://www.dumpert.nl/mediabase/19393/4faa5e2e/index.html
Nee, ze zeiden het gewoon zo:quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
stellen zij 5 euro voor het niet dankjewel zeggen? of maak je dat er zelf van door die 15 euro door 3 te delen.. kan me niet voorstellen dat er krantenwijken zijn waar je maar 5 euro mee verdient..
Ik weet niet hoe oud je bentmaar leer hiervan
geld lenen is kut
En nu heb je al betaald? Of moest je.....je weet wel bij stiefpapaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden het gewoon zo:
Je hebt geen dankjewel gezegd. 5 euro erbij.
Ik heb al verscheidene keren gezegd dat ik dat wél heb gezegd (moeilijke zin), maar ze geloven me niet.
Das niet zo erg. Zelf doen ze maar een klein tikje op de doorspoeldrukdingquote:Op maandag 2 juli 2007 18:37 schreef Roemertje het volgende:
stel je voor...je trekt een keer de plee niet door in een minder helder moment....zouden ze je aangeven?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Das niet zo erg. Zelf doen ze maar een klein tikje op de doorspoeldrukding
Verscheidene keren gevraagd waarom er nog papierresten in de plee liggen.
Zogenamd haast
Doe je dat toch? Maakt mij geen ene flikkert uitquote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zomaar de neiging om je ouders te gaan meppen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Snel geld verdienen...
Eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef Dennehy het volgende:
Je moet gewoon even heel serieus/boos met je moeder en/of stiefvader erover praten, en ze eens goed uitleggen wat je nou van ze vind.
ik kan er met mijn vriendinnen er niet over praten.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef Dennehy het volgende:
Je moet gewoon even heel serieus/boos met je moeder en/of stiefvader erover praten, en ze eens goed uitleggen wat je nou van ze vind.
EN dat is de klotezooi.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ik kan er met mijn vriendinnen er niet over praten.
Ze kunnen niet tegen mijn gezeik op. Ze vinden het maar onzinnig en ik blijf maar herhalen. 'ja, die ken ik al.' Vraag dat gewoon.
Maar waar ik bang voor ben, is dat ik de harde waarheid vertel en dat ik wéér naar de psych moet.
En an begin het weer van voor af aan.
Dan ben ik ineesn weer een kind met adhd en aandachttekort.
Sinds wanneer ik adhd heb weet ik ook niet. maar dat werd tegen me gezegd.
Als ik je moeder was zou ik dat prima vinden als je nog studeert.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Beach het volgende:
Kben 21 en weiger kostgeld te betalen, terwijl ik 1000 verdien![]()
Kutouders heb je![]()
Ze is 14/15....quote:Geactiveerd 15-04-2007
Laatste update 02-07-2007
Geslacht Vrouw
Geb. Datum 17-12-1992
De fokkers hierzo zijn lief en hebben humor. Lijstje leuke fokkers:
Als je erbij staat wees blij.
1. Lenny_Leonard : Omdat hij het zo lief vroeg
2. -SL- : Zie de eerste zin en het berichtje dat hij gepost had ^^
3. Italodancer : Omdat hij van Italodance (met name Floorfilla ) houdt
4. Papierversnipperaar : Ook lief gevraagd
5. neegij: Altijd flauwe grappen waar ik dubbel om lig.
Dan maak ik gebruik van mijn 'slimheid';quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef Maikuuul het volgende:
Verkoop naaktfoto's van jezelf aan Fokkers a 5 euro per stuk !
Sneller geld verdienen:quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Snel geld verdienen...
Juist de vertrouwenspersoon stuurt me naar de psych. Dat had ik op de basisschool dus ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:23 schreef destrovel het volgende:
Maar jezus zeg, kostgeld vragen voor een 14/15-jarige zeg....
Als ze je weer naar de psycholoog sturen gwoon eens die man de waarheid vertellen, en in ieder geval eens met de vertrouwenspersoon op school ofzo erover praten.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Oh, ik moet dus ok nog 17,50 betalen voor een verjaardagscadeau waar ik niks vanaf wist.
45,00
17,50
______+
62,50
Grr...
terecht, moet je je zaakies maar op orde hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Oh, ik moet dus ok nog 17,50 betalen voor een verjaardagscadeau waar ik niks vanaf wist.
45,00
17,50
______+
62,50
Grr...
kan ik er wat aan doen dat het echt is gebeurd -.-'quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De users die die chick nog serieus gaan PM-en en toevoegen op msn zijn pas triest.
Je bent dus 14quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Bah.
Ik moest nog 30 euro aan mijn moeder geven, omdat ik van haar had geleend.
Opzich niet zo erg, maar mijn sitefpa is thuisgekomen en dan verandert ze helemaal. Begint ze te flippen dat ik het nu moet terugbetalen en hebben ze er 'maar' 15 euro bijgedaan.
5 euro omdat ze mijn krantenwijk hadden gedaan
5 euro omdat ik geen 'dankjewel' had gezegd, terwijl ik 'bedankt' zei, maar dat hoorden ze niet. (Smoesjes, smoesjes, smoesjes, geloof je in sprookjes? Ja? Okee, 5 euro extra.)
5 euro omdat ik het niet gelijk had terugbetaald.
En wellicht wort het 50 euro.
Omdat ik dit topic heb aangemaakt, ze zullen het wellicht zien als ze kijken in mijn kamer. Serieus, daar zijn ze gek genoeg voor.
Stelletje geldwolven![]()
Ik moet mijn vakantie zelf betalen, ik moet binnekort kostgeld betalen, aleen omdat mijn broer van 21 dat ook moet. Hij hoefde dat NIET te betalen toen hij 14 was.
En dat alleen dat ze zogenaamd geen cent te makken hebbe enalleen maar op vakantie willen, om het voor hen zelf plezierig te maken.
Ze hebben nu bijna de hele dag, als mn zusjes naar school zijn.
Ze kunnen die 15 euro in hun reet steken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef RadioSlut-Stiefpa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Radioslut gaat een leuke avond tegemoet.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef RadioSlut-Stiefpa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Radioslut gaat een leuke avond tgemoet.![]()
Het was leuker geweest als je alleen in dit topic had gereageerd of een eigen topic had gemaakt. Nu ga je in lompe topics reageren en is de grap eraf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef RadioSlut-Stiefpa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Radioslut gaat een leuke avond tgemoet.![]()
Ik ben gewoon te lui om uit te loggen, scheerje weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je alleen in dit topic had gereageerd of een eigen topic had gemaakt. Nu ga je in lompe topics reageren en is de grap eraf.
lolquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Snel geld verdienen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |