echt he... kende de peppers niet zo goed (kwa personen) en had die gitarist echt niet herkent joh... die overgang van 1991 --> drugs periode --> nu... echt wowquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Public_NME het volgende:
Damn, die beelden van John.... Echt heftig om al die puncties in zijn armen te zien.
Wedden dat ze nog steeds balen van een slechte recensie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef golfer het volgende:
Ook leuk om te zien dat ze toen nog de mening van Bram van Splunteren belangrijk vonden.
Je hebt volgens mij iedere week een docu bij de VPRO, laatst murderball gezien, ook een mooie docu alleen iets totaal anders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
Nou, dat was leuk. Meer van dit spul svp VPRO.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef JackHerrer het volgende:
Ik wist niet dat Flea in Fear heeft gespeeld.
Hij heeft nu neptanden en ook een operatie gehad aan zijn kakenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef nein het volgende:
Hele gave documentaire, mooi tijdbeeld van zo'n band..en geen wonder dat ik frusciante niet herkende, zn hele mond is veranderd door de drugs!!@2
Anderhalf uur kijkgenot ongeveerquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Hoe lang duurde het?
Heb het opgenomen
After Hoursquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Dogbreath het volgende:
John en Antony speelden een nummer van de Velvet Undergroud op de boot in Amsterdam tijdens de docu. Iemand een idee welke?
Zal wel Heroïne geweest zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Dogbreath het volgende:
John en Antony speelden een nummer van de Velvet Undergroud op de boot in Amsterdam tijdens de docu. Iemand een idee welke?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |