Ik hou het bij bierquote:
Mooi begin met een busje in Zurich eindige als de grootste band van de wereldquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, die maker had echt een goede band.
Er is nu een goede reden op Ned. 3 om dat nu even niet te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:34 schreef Elusive het volgende:
de peppers moeten gewoon weer zwaar aan de drugs, willen ze ooit weer goede muziek maken
Bramquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:37 schreef Remzz het volgende:
Mooi dat de VPRO de RHCP vanaf het begin hebben gevolgd.
Idd. Anderhalf uur over 1 band, wie boeit dat nu nog?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bram
En ik mis dit soort programma's. Je Had Onrust enzo. Er is niks meer te zien op TV qua items zoals deze. Daar kijkt de gemiddelde huisvrouw niet naar :[
Je bent het met me eens toch. We moeten blij zijn met Pinkpop tegenwoordig. Ik ben 44 maar een alternatief jeugdprogramma is er niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Anderhalf uur over 1 band, wie boeit dat nu nog?
Die deugt. Om het even duidelijk te maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef henkde_j het volgende:
Volges mij is die Flea nog wel een goeie vent![]()
Ik ben een stuk jonger maar ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent het met me eens toch. We moeten blij zijn met Pinkpop tegenwoordig. Ik ben 44 maar een alternatief jeugdprogramma is er niet meer.
Goed voor hun gezondheid... Slecht voor de muziek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel puur, maar het is maar goed dat ze anders zijn gaan leven en doen.
Dat zag er idd heel vervelend uit net, on stage. Kom op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:48 schreef webfreak het volgende:
[..]
Goed voor hun gezondheid... Slecht voor de muziek.
Sowieso jammer dat 't een stadionact is, tegenwoordig... Het is routine geworden.. De energie van vroeger is omgeslagen in verveling.
Ik vind eigenlijk alles wel goed. Californication wat minder, maar zoals ik net al zei, Stadium vind ik écht een heel goede CD. Anders dan het oude werk, maar erg goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Er hoort toch wel een markt te zijn voor dit soort dingen.
Ik ben meer gecharmeerd van hun werk vanaf Under the bridge. Dat andere is me te ruig.
Ik bedoel 't heden. Heb ze op Pinkpop 2007 gezien... Dat was gewoon beschamend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zag er idd heel vervelend uit net, on stage. Kom op..
Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
Dik in de 40 zijn en dan nog zo rocken zeg.
Kwestie van smaak, en oneens dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:51 schreef webfreak het volgende:
En de platen die ze maken zijn eveneens ver beneden peil.
Ach, ze staat bij een goede band ipv de Backstreet Gays.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Agossie
Ik probeer oogkontakt te maken met hem, ik ken hem helemaal
Vroeger Jarno hadden we elke zondagavond een VPRO avond. De ene keer scheet Jules Deelder uit een raam de andere keer schoot Herman Brood zijn revolver leeg uit een rijdende trein. We hadden Daan een Willem en Wim T. En Adelien van Lier waar iedereen verliefd op was. Ook nog eens Nick Cave John Hiat en New Order. Maar dat mag alloemaal niet meer denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
Nou, dat was leuk. Meer van dit spul svp VPRO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |