quote:
Een bezoekje aan een goede prostitue is ook niet goedkoopquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Flurry het volgende:
Ze schijnen prima te voelen. Wel een beetje duur
Ook zo'n ding heeft onderhoud nodigquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef baNEEL het volgende:
ik krijg altijd het idee dat er na 3 keer piemelkaas in zon ding gaat zitten wat je er nooit meer uitkrijgt..
YAK dus
Zo ongeveer ; maar niets evenaart het natuurlijke natuurlijk. Een kut is nog t bestequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Voelt zoiets nou hetzelfde aan als een kut?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik vind het altijd maar vervelend soppen, komt dat schuim eruit en zo'n zuig geluid, heeft z'n charmes, dat wel.
Ja, gaat het een beetje borrelen enzo. Ken je dat niet?quote:
WTF... Kom jij klaar als een geiser of zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Ja, gaat het een beetje borrelen enzo. Ken je dat niet?
Je moest is wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
WTF... Kom jij klaar als een geiser of zo?
Wil je die van mij kopen? Heb hem een keer of 10 gebruikt en goed schoongemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Stommerik het volgende:
Stiekem wil ik hem wel en mijn vriendin weet hiervan en vindt het goed maar ik vind hem te duur
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Soldaten zijn creatief genoeg! De mannen weten prima hoe ze met een handdoek, latex handschoen en douchegel een veldkut moeten maken, en ik denk dat die beter is dan dat veel te dure nepkutapparaat... bovendien kun je een veldkut gewoon weggooien en dat cholerading die je moet kopen bij een sexshop moet je helemaal schoonmaken enzo..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap je niet, maargoed.
Voor soldaten ver weg is dit misschien een leuk ding om mee te nemen op missie. Intikkertje voor Min. Defensie om dit toe te voegen aan de eigen PGU?.
Ah joh, je douwt hem gewoon ff OM de kraan heen en dan even een kwartiertje laten lopen... Het is niet zo'n probleem. Mja, kvind dat ding nou ook niet zo super chill. Wou het gewoon is proberen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Stickyickyicky het volgende:
[..]
Soldaten zijn creatief genoeg! De mannen weten prima hoe ze met een handdoek, latex handschoen en douchegel een veldkut moeten maken, en ik denk dat die beter is dan dat veel te dure nepkutapparaat... bovendien kun je een veldkut gewoon weggooien en dat cholerading die je moet kopen bij een sexshop moet je helemaal schoonmaken enzo..
Hij is er ook als lowbudget uitvoeringquote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Stommerik het volgende:
Stiekem wil ik hem wel en mijn vriendin weet hiervan en vindt het goed maar ik vind hem te duur
Gewoon in een bruine doos met de afzender erop. Kunnen net zo goed een paar rollen plakband zijn Hmmquote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat kost zoiets dan?Word het een beetje discreet bezorgt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
kun je een definitie geven wat je bedoelt met 'dan'? hoe kan ik in godsnaam een schatting geven van de kostprijs van een artikel dat in de toekomst wordt aangeschaft als ik niet weet met hoeveel jaar aan inflatie ik in mijn berekening rekening moet houden!?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat kost zoiets dan?Word het een beetje discreet bezorgt?
Ga toch rukken joh. Ouwe stress aap!quote:Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef herzberg het volgende:
[..]
kun je een definitie geven wat je bedoelt met 'dan'? hoe kan ik in godsnaam een schatting geven van de kostprijs van een artikel dat in de toekomst wordt aangeschaft als ik niet weet met hoeveel jaar aan inflatie ik in mijn berekening rekening moet houden!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |