[PaasKonijn logisch? PAzenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben paaskonijn hoe komt dan paashaas in je hoofd?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eh.... nou gefeliciteerd dan maar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een koelkast*O*
Ik een bed!quote:
quote:
tofquote:
oh ja GENESIS...cool!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, zaterdagochtend examen strategisch marketing management (wel leuk vak trouwens!)
wordt een spannend weekend. Examen is van 10-13 in utrecht, terwijl ik om 13 in delft moet zijn voor de weging van mijn wedstrijddoorpennen dus. Gelukkig ben ik doorgaans ruim binnen anderhalf uur klaar
dus het mag geen problemen opleveren!
En zondag met een vriiend naar Genesis!![]()
[..]
Elk moment dat je afwezig ben, ik mis je tot pasen, en na pasen mis ik je weer
[..]
[afbeelding]
Liefquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, zaterdagochtend examen strategisch marketing management (wel leuk vak trouwens!)
wordt een spannend weekend. Examen is van 10-13 in utrecht, terwijl ik om 13 in delft moet zijn voor de weging van mijn wedstrijddoorpennen dus. Gelukkig ben ik doorgaans ruim binnen anderhalf uur klaar
dus het mag geen problemen opleveren!
En zondag met een vriiend naar Genesis!![]()
[..]
Elk moment dat je afwezig ben, ik mis je tot pasen, en na pasen mis ik je weer
[..]
[afbeelding]
WBz...quote:
ikke ook..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
WBz...![]()
Ik heb ook een koelkast... en een wasmachine, droger, etc...![]()
sterkte BrandX....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] dag lieverds, ik duik de papieren, boeken, prints, samenvattingen en zulks weer in!
Op dit tijdstip...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] dag lieverds, ik duik de papieren, boeken, prints, samenvattingen en zulks weer in!
Hoo hoo.. ik ben ook nog druk bezig hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef OA het volgende:
[..]
Op dit tijdstip...![]()
![]()
Succes dan! [afbeelding]
en voorlopig blijf je druk als ik het goed heb....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoo hoo.. ik ben ook nog druk bezig hoor
Ik een nieuw toetsenbord en een trackball!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Altijd leuk iemand wijs maken dat tvp, te verwijder post is..
En ze geloofde het
Ik ben nog nooit na 17 uur druk bezig geweest met leren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoo hoo.. ik ben ook nog druk bezig hoor
Hoe doe je een topic link postne hier?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...wie o wie heb jij dit wijs gemaakt...????
![]()
![]()
Vandaag is DE laatste dag... as usual vantevoren teveel gelambald.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit na 17 uur druk bezig geweest met leren...![]()
Fuck it.. als ik het niet ken, dan niet...![]()
En na zoveel uur leren op een dag is het mooi geweest...![]()
Wat ik meestal deed, mits goed weer, was met een bakkie op balkon zitten en grotendeels zonnen...![]()
![]()
Dan de laatste 1, 2, 3 dagen echt 'leren' en vervolgens het tentamen halen/verneuken *
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
op de topic naam gaan in je profiel...klikken met rechts....koppieeren...enz..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe doe je een topic link postne hier?
Heb je buikpijn? Kutquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker ik heb buikpijn
je hebt altijd wel wat....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker ik heb buikpijn
Maagkanker is niet zo gezond....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker ik heb buikpijn
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Maagkanker is niet zo gezond....
je kan er aan overlijden
Niet als je met kanker spot iig..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een medelij weer
lieverd..je hebt iedere dag wel iets te klagen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een medelij weer
uitgepilst met je matties?quote:
en het is niet eens zondag of maandagquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd..je hebt iedere dag wel iets te klagen......maar we vinden je wel lief hoor...
![]()
![]()
![]()
Nee joh ik had verwacht morgenmiddag hier pas weer iets te postenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als je morgenmiddag pas weer teruggaat, kan je sowieso makkelijk met de wagen...
Kan je niet bij je chick op de oprit staan dan?
tol...quote:
vroege dienst zuigtquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh ik had verwacht morgenmiddag hier pas weer iets te posten
Heb morgen vroege dienst (6-14) dus had gedacht meteen te gaan slapen.
ja dat bedoel ik....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en het is niet eens zondag of maandag
Ik heb niet gepilstquote:
Uhuh, gewoon hoiquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
tol...
oh je bedoeld hoi daarmee =D
Hoi![]()
hoe is het gesprek verlopen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh ik had verwacht morgenmiddag hier pas weer iets te posten
Heb morgen vroege dienst (6-14) dus had gedacht meteen te gaan slapen.
Mja true, maar het was de enige die nog beschikbaar was deze week.quote:
Ik wil er opzich ook wel weer werken maar het is zo kut dat je meteen voor 4 weken minstens moet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja true, maar het was de enige die nog beschikbaar was deze week.
Ach het viel allemaal best mee, het komt wel weer goed zoals altijdquote:
Ziao!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Lapo dus.![]()
A demain. [afbeelding]
Bonne nuit et à 2main....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Lapo dus.![]()
A demain. [afbeelding]
Toch niet altijd.. Gewoon inplannen wanneer je wel kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil er opzich ook wel weer werken maar het is zo kut dat je meteen voor 4 weken minstens moet..
trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach het viel allemaal best mee, het komt wel weer goed zoals altijd![]()
Thanks for asking
Ik ga nu naar bed toe anders ben ik morgenvroeg dood
goodnight!
pitze OAquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Lapo dus.![]()
A demain. [afbeelding]
Trusten Crossie...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks for asking
goodnight!
Welterusten, ik ga ook zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks for asking
goodnight!
zal ze eens bellen, ze hoeven me iig niet in te werken ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Toch niet altijd.. Gewoon inplannen wanneer je wel kan.
welteruste, en werkze morgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks for asking
goodnight!
Gecondoleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |