Deze is niet geweest toch? Zou er geen ruil gedaan worden, Castelen voor B. Kalou?quote:PSG wil Romeo Castelen Feyenoorder Romeo Castelen staat in de belangstelling van een Franse club. Paris Saint-Germain hoopt de aanvaller komende zomer in te lijven, zo meldt voetbalwebsite Football.fr.
De voornaamste bron van de site is een naast familielid van de oud-speler van ADO Den Haag. “In zijn hoofd ziet Romeo zich al spelen in het shirt van Paris Saint-Germain”, zegt deze persoon. Ook andere clubs zouden al contact hebben opgenomen met de aanvaller van Feyenoord. Vooral uit Engeland bestaat veel interesse. “Romeo’s eerste keus is echter Parijs”, vertelt de bron, “hij weet dat PSG hem al een tijdje volgt. Het is niet zomaar een tijdelijke interesse.”
Het is niet de eerste keer dat een Franse club interesse toont in de international. Vorig jaar probeerde AJ Auxerre Castelen al vast te leggen, maar dat mislukte.
Als ze toch van hem afwillen mag die altijd nog wel naar Arnhem komen voetballenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef blindgier het volgende:
Aha Hofs mag dus weg als we dit bericht mogen geloven. Zou ik niet echt blij mee zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
Nog één keertje dan.
[afbeelding]
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
[afbeelding]
En rot Kolkka uit die OPquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Maikalo het volgende:
Voor de op![]()
3 Hofland
5 De Cler
8 Van Bronckhorst (geen gio dus als voetbalnaam)
9 Makaay
![]()
![]()
![]()
![]()
Hofs moet blijven!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef blindgier het volgende:
Aha Hofs mag dus weg als we dit bericht mogen geloven. Zou ik niet echt blij mee zijn.
Die kan tie toch niet vinden, die is verstoppertje aan het spelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koeman doe de groeten aan Kolkka
![]()
Boateng heeft vroeger bij Feyenoord altijd rechtsback gestaan hoor! Dat hij tegenwoordig in Engeland op het middenveld speelt doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef LongOne het volgende:
Boateng op rechtsback, hofs een van de betere middenvelders en Loovens halen hahahahaha!
Meen je dat nou? Ik heb echt totaal geen hoge pet op van die jongen en Cardiff is natuurlijk ook niet 'je van het'. Zou hij echt van meerwaarde bij Feyenoord zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Loovens heeft in Engeland echt leren verdedigen![]()
Volgens mij heeft Boateng altijd als verdedigende middenvelder gespeeld maar daar kan ik mis zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boateng heeft vroeger bij Feyenoord altijd rechtsback gestaan toch? Dat hij tegenwoordig in Engeland op het middenveld speelt doet daar niks aan af.
Hofs is gewoon de beste rechtshalf van Feyenoord als je naar zijn rendement kijkt en zijn mentaliteit. Sowieso beter dan Buijs, en Bruins moet het allemaal nog laten zien.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boateng heeft vroeger bij Feyenoord altijd rechtsback gestaan toch? Dat hij tegenwoordig in Engeland op het middenveld speelt doet daar niks aan af.
Hofs is gewoon de beste rechtshalf van Feyenoord als je naar zijn rendement kijkt en zijn mentaliteit. Sowieso beter dan Buijs, en Bruins moet het allemaal nog laten zien.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef LongOne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Boateng altijd als verdedigende middenvelder gespeeld maar daar kan ik mis zitten.
Ik zou Hofs rechtshalf zetten, en De Guzman in de punt naar voren centraal op het middenveld vlak achter de spitsen, en met van Bronckhorst in zijn rug (die kan hem sturen).quote:Hofs loopt als een kip zonder kop over het veld te draven, daar is werkelijk geen touw aan vast te knopen, doet onnodige gekke dingen, enige pluspunt is dat-ie wel eens een doelpuntje meepikt. Vooralsnog zou ik Castelen/de Guzman/Bruins op de rechterkant zetten.
Hij heeft sowieso ervaring opgedaan in de fysiek zware Engelse first division toch? Ik denk dat hij zeker conditioneel en fysiek wel zijn mannetje weet te staan, beter dan Bahia bijvoorbeeld, en je moet toch een stand-in hebben mocht Hofland of Vlaar geblesseerd raken (of geschorst).quote:Ik denk dat Championsships en Cardiffs City een ander niveau is dan dat Feyenoord hanteert die gaat het nooit redden denk ik...
Oppleuren dat moet jequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat een aankopen! Ik ben nu ook een kakkerlak. Hand in hand kameraden.
Oke, dan zou het zeker beter zijn dan Lucius, rechtsback vind ik dat er nog wel een speler voor aangetrokken mag worden, ik denk dat Boateng veel ervaring meebrengt maar bent niet 100% overtuigt van zijn kwaliteiten, het is geen geweldige speler.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja heb het opgezocht, hij heeft echt RB gespeeld bij Feyenoord.
Boateng is wel oud natuurlijk, en het is ook zomaar een ideetje, want ik ben niet echt kapot van Lucius![]()
[..]
Ik zou Hofs rechtshalf zetten, en De Guzman in de punt naar voren centraal op het middenveld vlak achter de spitsen, en met van Bronckhorst in zijn rug (die kan hem sturen).
Van Bruins weet ik niet wat ik kan verwachten, Excelsior is natuurlijk een heel ander niveau dan Feyenoord, maar ik geloof wel dat het absoluut een talent is, en het is fijn om zo'n jongen achter de hand te hebben![]()
[..]
Hij heeft sowieso ervaring opgedaan in de fysiek zware Engelse first division toch? Ik denk dat hij zeker conditioneel en fysiek wel zijn mannetje weet te staan, beter dan Bahia bijvoorbeeld, en je moet toch een stand-in hebben mocht Hofland of Vlaar geblesseerd raken (of geschorst).
Zulke tyfus handel-apen mogen ze opknopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
'Prijs' seizoenskaart Feyenoord schiet omhoog
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Het Feyenoord-legioen wrijft zich in de handjes. Met aankopen als Hofland, Van Bronckhorst en Makaay hopen de Rotterdammers op een superseizoen. Seizoenskaarten worden inmiddels voor 500 euro aangeboden op internetsites
Te koop aangeboden seizoenskaart Feyenoord vak uu (normale prijs EUR 195) nu te koop voor slechts EUR 500. Met deze kaart bent u verzekerd van een fantastisch voetbaljaar en kunt iedere twee weken o.a. de sterren Van Bronckhorst, Drenthe, Makaay, Hofland, De Cler en DeGuzman bewonderen", zo valt te lezen in een advertentie op Marktplaats.nl.
De grappenmaker heeft inmiddels al 'biedingen' oplopend tot 2000 euro ontvangen.
telegraaf.nl
Het was een grap, hè.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zulke tyfus handel-apen mogen ze opknopen.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zulke tyfus handel-apen mogen ze opknopen.![]()
Tsja ach, ieder voordeel heeft zijn nadeel. Meer inkomsten enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Zowel gisteren als vandaag is het eveneens topdrukte op de afdeling klantenservice. Tientallen mensen zijn naar De Kuip gekomen om een seizoenskaart voor komend seizoen aan te schaffen. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven..
Een gloryhunter is in mijn ogen iemand die zich pas bezig gaat houden met Feyenoord als het goed gaat, dit was bij hem niet het geval, dus nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef LongOne het volgende:
Net op het sportjournaal: een man die al 50 jaar een kaart heeft, verdrietig was na (weer) een kutseizoen, besloot van woede niet meer te gaan, en gaat nu wel weer omdat hij zich bedenkt door al deze aankopen hoe mooi Feyenoord eigenlijk is. Is dat dan ook een gloryhunter?
Een man met principes zo te lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Dat vind ik ook sneu om te zeggen. Vorig seizoen was ook echt lower dan low. Je hebt zeg maar de normale Feyenoord-kutheid en vorig seizoen was die kutheid in het kwadraat.
Precies, het gros van de AZ-supporters bijvoorbeeld, dat zijn gloryhunters.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een gloryhunter is in mijn ogen die zich pas bezig gaat houden met Feyenoord als het goed gaat, dit was bij hem niet het geval, dus nee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, het gros van de AZ-supporters bijvoorbeeld, dat zijn gloryhunters.
AZ-supportersquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, het gros van de AZ-supporters bijvoorbeeld, dat zijn gloryhunters.
Wat voor mongolen kopen die zooi dan zeg...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Fetai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F0fsAGOzxg4
Genieten dit, wat een ge-wel-dig seizoen, een top product![]()
Hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Fetai het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen is Ronaldinho persoonlijk rond met Feyenoord. Barcelona lijkt een transfer echter te dwarsbomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:39 schreef koemleit het volgende:
Is Ronaldinho al rond?
nee toch........?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:39 schreef koemleit het volgende:
Is Ronaldinho al rond?
Zag ik daar nou juichende Feyenoord-fans?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Fetai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |