Lees eens verder dan de topictitel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef Jazzrock1979 het volgende:
Is het vinden van werk nu echt zo lastig dan?
Binnen de Werktuigbouwkunde zitten ze te schreeuwen om technisch/commerciele mensen!!
Let's hope not. We zullen voor je duimenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Lente_ninja het volgende:
Zelfs als ik niet word aangenomen,
Goh, wat verbazend. De vacature(s) zijn "plotseling door de opdrachtgever ingetrokken".quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vanmiddag weer een gesprek bij Manpower voor een Customer Service functie. Wordt niks, weet ik nu al. Ze begon enthousiast genoeg aan de telefoon, totdat ze de salarisindicatie hoorde ("Hmmm, kan dat niet lager?") en toen de leeftijd ("Hmm, nou ja, ik wil je toch wel voor gaan stellen") en toen mijn opzegtermijn ([lange stilte]). Waarom ik de moeite nog doe weet ik zelf eigenlijk niet
dat probleem had ik ook toen ik op zoek was naar een andere baan. Bureaus heb je geen ruk aan als je boven de 30 bent. Je bent simpelweg te duur voor ze.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Om even aan te geven, hoe bureau's werken:
Dactylo mailt, dat ze niet meer 'actief' voor mij gaan zoeken, maar dat ze wel mijn CV in file willen houden.
In een tijd van krapte op de markt (was er gisteren niet iets van 63000 vacatures die onvervuld blijven?) kiest een bureau ervoor, om een goed opgeleide en ervaren persoon (van boven de 35) langs de kant te zetten. Nee, er wordt helemaal niet gediscrimineerd op leeftijd, hoor.
Ik heb het toen ik hier solliciteerde ook gedaan. Gedurende de vier gesprekken niet nodig gehad, maar toen het op salarisonderhandelingen aankwam werd gevraagd of ik ook ITIL had (ja dat staat op mijn CVquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:27 schreef Lente_ninja het volgende:
Voortaan vraag ik het niet eens meer, maar sleep ik dat ding gewoon altijd mee.
Komt wel goed joh! Geen paniek voor de dag van morgen. Er is een tekort aan leraren dat is gewoon een feit. Dus die baan voor jou komt vanzelf. Ga lekker na je schooltijd pas solliciteren. Geniet van de uitkering en doe het rustig aan. Jezelf te pletter werken kan altijd nog.... Zelf heb ik 4 maanden niks gedaan... het was de tijd van m'n leven. Lekker aan m'n relatie gewerkt en redelijk uitgerust het werkleven in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:30 schreef teigan het volgende:
ik geloof dat ik mij hier ook ff ga melden..
ik studeer hopelijk in september af, en omdat ike en baan in het onderwijs wil, ben ik dus al aan het solliciteren geslagen.. Omdat ik redelijk aan noord nederland gebonden ben, blijft er dan weinig over, en merk ik niet heel veel van het tekort aan docenten in de betavakken.
Tot nu toe ben ik telkens afgewezen op gebrek aan ervaring, de ander die ze toch al kenden, en dergelijke dingen.
Ik weet dat er begin september meestal nog wel weer vacatures opduiken, maar ik begin hem stiekem wel te knijpen... (en dan ben ik nog maar net werkloos na mijn jaar als LIO)
http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Libraryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
wat stelt dat ITIL nou helemaal voor, ik zie dat vaak staan bij vacatures maar heb geen idee wat het is?
LOL, dat was mijn oude vakquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef Jazzrock1979 het volgende:
Is het vinden van werk nu echt zo lastig dan?
Binnen de Werktuigbouwkunde zitten ze te schreeuwen om technisch/commerciele mensen!!
Zeker ITIL foundation stelt weinig voor, maar bedrijven lopen ermee weg alsof het de gans met de gouden eieren isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
wat stelt dat ITIL nou helemaal voor, ik zie dat vaak staan bij vacatures maar heb geen idee wat het is?
* Woonplaats checkt * Noord Holland. Ja, dan is het ook geen probleem. Woon je echter in een uithoek van het land, dan is het toch heel wat lastiger om aan een leuke baan te komen die goed betaald is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef draaijer het volgende:
Damn, dit topic kan dicht. Op het moment is de markt echt weer booming. Ik en mijn mensen worden regelmatig gebeld door headhunters. Bijna vervelend!!
Het kan nu toch geen probleem meer zijn?!
Damn, dat heet niet verder kijken dan je neus lang is...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef draaijer het volgende:
Damn, dit topic kan dicht. Op het moment is de markt echt weer booming. Ik en mijn mensen worden regelmatig gebeld door headhunters. Bijna vervelend!!
Het kan nu toch geen probleem meer zijn?!
gewoon negeren, die wordt heus nog wel eens wakkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef Keksi het volgende:
[..]
Damn, dat heet niet verder kijken dan je neus lang is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |