Voor de Telegraaf zou ik zelfs eerder betalen dan dat ik vrijwillig een advertentie bekijk van de FP.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:58 schreef beertenderrr het volgende:
kan de frontpage niet veranderen in telegraaf.fok.nl?
niveau is ongeveer gelijk
Britney is al een tijdje niet meer langs geweest op de FPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
oja
en paris en britney """"""""""""nieuws""""""""""" moet verdwijnen
Gokje: Djeezquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mee eens is. Wat zijn sommige nieuwberichten triest en slecht geschreven. Voorbeeldje:
Gordon krijgt klap van z'n broer
Echt heel erg triest.![]()
Dat is de bedoeling van het crewprofiel, dat staat bij iedereen in de derde persoonquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef Robin__ het volgende:
Moeite om je lachen in te houden.. mijn god
Jij zou het zwaar hebben met echt leuke nieuwsposters.
Ohja ik las net djeez zn crewprofiel.. mensen die in 3e persoon over zichzelf praten
Godverdomme! Hadden we die humor toch weer gemist!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het crewprofiel, dat staat bij iedereen in de derde persoon.
en voor taalfouten moet je maar naar de FP ofzowquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:48 schreef fathank het volgende:
Voor serieuze nieuwsberichten ga je maar naar nu.nl ofzow.
Aan de laatste zin te zien is de FP niet de enige subsite geteisterd door slechte humorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, en FOK! is geen nu.nl
Sterker nog, FOK! wilt ook geen nu.nl zijn!
Iedereen die dus blijft roepen dat FOK! daar een groot voorbeeld aan moet nemen heeft FOK! nog niet zo goed begrepen. Tuurlijk zijn er wat puntjes te winnen op het gebied van taalkennis bij redactieleden, maar we streven er hier met z'n allen altijd naar om dit zo goed mogelijk te doen en waar fouten optreden deze zo snel mogelijk te corrigeren.
En natuurlijk gaan er dingen mis en ook wordt er wel eens nieuws veel te laat geplaatst. Ja, shit happens. Er is ook veel verandert op FOK! (en al helemaal op de frontpage) de laatste tijd en ik denk dat zowel de oude als de nieuwe mensen er nu keihard aan gaan trekken om bepaalde niveau's weer terug te halen en ook andere dingen te behouden zoals ze nu zijn. Het is een constant proces. Ik zie veel van die dingen voor mijn ogen nu langzaam voltrekken en ik heb er alle vertrouwen in dat veel van jullie klachten over een maand of 2, misschien 3, compleet verdwenen zijn.
Even ademen, geef de nieuwe mensen een kans. Puur zeiken motiveert niemand. Help mee door te submitten (doe eens gek! Herschrijf het eens) en constructieve feedback te geven. Flauwe flames en trolls zijn toch eigenlijk meer weggelegd voor lord of the rings
Niet. Bij de meeste crewleden staat er namelijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het crewprofiel, dat staat bij iedereen in de derde persoon.
100% mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Aan de laatste zin te zien is de FP niet de enige subsite geteisterd door slechte humor
Maargoed.. er is hier helemaal niemand die wilt dat fok een nu.nl kloon word, zoals ik al eerder gepost heb gaat het vooral over de geforceerde grappigheid.. bij sommige berichten krijg je werkelijk de indruk dat ze er op het laatst nog een heeel vergezochte kut grap bijgezocht hebben, puur om er maar een grapje bij te hebben. De opmerkelijke nieuwsberichten zijn grappig genoeg van zichzelf, daarom komen veel mensen al jaren op fok.nl.. ik snap sowieso niet waar nieuwsposters het lef vandaan halen om (door middel van grappen) toch vaak hun eigen mening even kenbaar te maken over een onderwerp, of iig zo overduidelijk 'hun eigen stempel' er op te moeten drukken, als je zonodig een text naar je hand wil zetten.. ga collumns schrijven, mag je zelf het onderwerp uitkiezen! is dat niet geweldig??! Of is nieuwsposter een baantje voor ongetallenteerd collumnisten die toch graag even grappig willen doen op internet ofzoDe schrijf stijl, met allemaal van die woordjes die je in het echt niet snel zult gebruiken 'de deerne' etc etc is sowieso niet erg origineel en imho meer gepast in collumns.
Er was een stroomstoring in New York in de middag, en in het bericht stond dat het 'gisteravond' was. Vervolgens staat er een zwart plaatje onder met onderschrift: "New York tijdens de stroomstoring"quote:Verder moet ik wel zeggen dat ik het ook weer overdreven vind hoe iedereen gelijk maar stelt dat het hele nieuwsbericht (wat aangehaald word in dat topic waar danny ook nog in reageerd) 'helemaal' om de grap is heen geschreven.. dat vind ik dan wel weer erg overdreven. Maar sowieso zijn er tig betere voorbeelden te vinden van gare nieuwsberichten.
jammer alleen dat Danny het niet snaptequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De toevoeging 'Nederlandse tijd' was express weggelaten, zodat de grap maar gemaakt kon worden. Vervolgens dacht dus iedereen dat New York een tijd in het donker gehad gezeten, totdat er in een reactie op werd gewezen dat dit niet zo was.
Je gaat mij niet vertellen dat dit 'per ongeluk' is gebeurd. Relevante informatie over een nieuwsfeit weggelaten met als doel het kunnen scoren van een slechte grap vind ik een hele slechte ontwikkeling. Nog slechter dan die gare nieuwsberichten, waar er ook te veel van zijn.
Tussen alle crew die de kritiek probeert weg te wuiven is Fliepke een aangename uitzondering. Hij is de bijna enige die de kritiek ook echt lijkt te lezen en er iets mee te willen doen. Ik kan alleen maar hopen dat er achter de schermen ook iets gaat gebeuren om het niveau omhoog te krikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Terecht! Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik ben dan wel niet van de FP, maar ik zal de newbie ER hier zeker op gaan wijzen. Hier valt niks aan te verdedigen.
ach je bent gewoon zelf een lafbak, humor doet de mens goed! sta op en lach! incl. domme kut grappenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.
waarom is het nodig om de sexuele voorkeur, z'n oude beroep en het kapsel dat gordon 20 jaar geleden had te noemen. Zet daar gewoon Gordon neer dan is het tenminste een nieuwsbericht in plaats van een verhaaltje op een weblog van een 13 jarig kindquote:Gordon heeft een flinke mep gekregen van zijn broer. De aanwezigheid van hun moeder weerhield broer Martin er niet van broerlief er eens flink van langs te geven.
De populaire zanger en relnicht heeft de klap te danken aan het feit dat hij zijn broer geen toestemming verleende T-shirtjes te verkopen buiten de Amsterdam Arena tijdens de concerten van de Toppers. Omdat Martin had gehoord dat Gordon hun moeder met een bezoekje ging vereren, besloot hij om ook maar eens een bezoekje te brengen bij moe Heuckeroth.
Maar de marktkoopman kwam niet voor een gezellig babbeltje. Hij ging verhaal halen bij de voormalige krullenbol. Tijdens dit zware gesprek haalde hij uit naar Gordon. De zanger heeft bevestigd aangifte te doen van mishandeling.
Sommige grappen zijn geslaagder dan anderen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
De marktkoopman is de broer, niet zijn oude beroep.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef hamkaastosti het volgende:
oh god ja... nieuwsberichten van Djeez. Waarom heeft die kerel zo'n drang om in alle nieuws zoveel "leuke" grapjes en woorspelingen te maken
[..]
waarom is het nodig om de sexuele voorkeur, z'n oude beroep en het kapsel dat gordon 20 jaar geleden had te noemen. Zet daar gewoon Gordon neer dan is het tenminste een nieuwsbericht in plaats van een verhaaltje op een weblog van een 13 jarig kind
gordon was ook marktkoopmanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De marktkoopman is de broer, niet zijn oude beroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |