quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Gelukkig spreek jij voor de gehele frontpage bezoekerpopulatie.![]()
Al mijn posts berusten op de waarheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef Houtspeer het volgende:
Is dat zo BadKeukenTegel?
Oh nee, in dat geval heb je natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.
Ach ja, komt de kwaliteit van het nieuwsartikel in ieder geval overeen met de nieuwswaardequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mee eens is. Wat zijn sommige nieuwberichten triest en slecht geschreven. Voorbeeldje:
Gordon krijgt klap van z'n broer
Echt heel erg triest.![]()
wel voor mij in iedergevalquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Gelukkig spreek jij voor de gehele frontpage bezoekerpopulatie.![]()
Ja valt me op dat de reacties ook dramatisch zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef Tarabass het volgende:
*eensch is..
Djeez (poster) en lopngmen (user) mogen van mij een nekschot krijgen..
Wilde het al posten zodra ik de TT las ja...al die lui met ontzettend slechte woordgrappen elke keer weer. Het was 3 jaar geleden al niet grappig meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Ach, die tenenkrommende slechte "grapjes" in de reacties zijn vaak van het zelfde niveau. Dus ach... De doelgroep spreken ze iig wel aan.
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
Nog een stap lager heb je de mensen die de comments moderaten.quote:
Echt lachwekkend eigenlijk hoe kinderachtig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:01 schreef NiteSpeed het volgende:
En inderdaad, belachelijk hoe er met kritiek wordt omgegaan weer.
Ja Danny is de baas, de stabiele factor van FOK en de man die discussies zomaar even sluit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef HenkieVdV het volgende:
En die Danny maar volhouden hè.
Jaa dit is de FOK!-manier, en zo houden we het.
En vooral geen feedback voor de nieuwsposters, die moeten gewoon op z'n FOK!'s nieuws posten.
Rechterhand / arm de lucht in voor Danny!![]()
We proberen ongeveer 50% luchtig en 50% niet-luchtig nieuws te brengen. Dat is uiteraard een richtlijn en wordt ook lang niet altijd gehaald. Het niet-luchtige nieuws wordt ook gewoon op zakelijke toon geschreven, en bij het luchtige nieuws heeft de schrijver zelf meer vrijheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef T1andonly het volgende:
Eindelijk weer een goed antwoord.
Maar is dit het algemene beleid van FOK! dan dat het nieuws luchtig moet zijn. Het merendeel van de FP-users kan niet eens normaal reageren.
Het grappig brengen van nieuws kan, maar dan wel in de context van het nieuws. Daarnaast vind ik het leuk om ook opmerkelijk nieuws te lezen en begrijp ook wel dat dit vaak luchtig is. Maar de hoofdreden dat ik de FP van FOK! bezoek is dat nieuws brengt en dat er een forum achterstaat.
Als je nog een inhoudelijke discussie wilt hebben is hier je kans, en anders laat ik dit topic wel gewoon aan de KLB-mods over.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
FOK! gaat toch al onwijs in de fout door een 14-jarige op te nemen in de frontpage redactie?![]()
Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Uiteraard is er een gedeelte van de users dat het er niet mee eens zal zijn, maar het merendeel van de FP-users vind de betreffende posts wél goed.
Mensen openen eerder een topic als iets ze niet bevalt dan als het wel zo is. FOK! heeft meer dan 100.000 users, en in FB zie je bijna alleen maar klaagtopics, toch loopt FOK! goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Bron?
dat blijkt namelijk niet echt uit de topics die als paddestoelen uit de grond schieten over dit onderwerp, en de reacties daarin.![]()
Ik denk eerder dat de gemiddelde frontpage-reageerder minder op het forum zit dan op de frontpage. Het komt niet bij ze op om concreet te komen klagen of suggesties te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mensen openen eerder een topic als iets ze niet bevalt dan als het wel zo is. FOK! heeft meer dan 100.000 users, en in FB zie je bijna alleen maar klaagtopics, toch loopt FOK! goed.
De FP is ook niet bedoeld voor discussies. Daar is het forum voor. De meeste mensen plaatsen gewoon één reactie op de FP, en dat is vaak een grappig bedoelde one-liner.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:20 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de gemiddelde frontpage-reageerder minder op het forum zit dan op de frontpage. Het komt niet bij ze op om concreet te komen klagen of suggesties te geven.
Als je het mij vraagt denk ik dat er op het forum veel meer snuggere mensen rondlopen die ook wel een idee hebben waar fok nog kan verbeteren. Er is een reden waarom die mensen zélf nieuwstopics openen in NWS, omdat er daar tenminste normaal en inhoudelijk gereageerd wordt.
daar geloof ik dus helemaal geen hol van. Veel mensen komen idd voor het opmerkelijke nieuws. Een luchtige manier van schrijven is helemaal niets mis mee, maar de nieuwsberichten op FOK! zijn de laatste tijd ronduit triest. Stomme grapjes, het barst van de taalfouten, kritiek wordt weggewuift, en gemelde fouten worden er uren later pas uit gehaald. Het is echt dramatisch de laatste tijd. Mijns inziens komen de mensen hier voor het opmerkelijke nieuws, alsmede de mogelijkheid tot reageren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Goed, ik zal maar eens een poging doen wél serieus te reageren.
De luchtige manier van schrijven is de reden waarom mensen naar FOK! komen, alsmede voor de opmerkelijke nieuwtjes.
Heeft geen nut, in die poll komen toch alleen maar quasi-grappige redenen te staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Asmodean het volgende:
Maar als jullie overtuigd zijn van dat de mensen op FOK! komen voor de 'luchtige' manier van schrijven, en veel users niet, waarom geen poll: Waarom kom jij naar de FP?
Dat van die poll is wellicht een idee, zal ik overleggen. En sinds wanneer is het volgens jou dan zoveel slechter geworden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Asmodean het volgende:
[..]
daar geloof ik dus helemaal geen hol van. Veel mensen komen idd voor het opmerkelijke nieuws. Een luchtige manier van schrijven is helemaal niets mis mee, maar de nieuwsberichten op FOK! zijn de laatste tijd ronduit triest. Stomme grapjes, het barst van de taalfouten, kritiek wordt weggewuift, en gemelde fouten worden er uren later pas uit gehaald. Het is echt dramatisch de laatste tijd. Mijns inziens komen de mensen hier voor het opmerkelijke nieuws, alsmede de mogelijkheid tot reageren.
Maar als jullie dat niet geloven... so be it. Met Danny kan toch geen discussie aangegaan worden, zoals vanmorgen nog in FB, hij is nog te blind om een post te begrijpen, en als er opgemerkt wordt dat hij het punt volledig mist wordt het topic maar op slot gegooid. Way to go!
Maar als jullie overtuigd zijn van dat de mensen op FOK! komen voor de 'luchtige' manier van schrijven, en veel users niet, waarom geen poll: Waarom kom jij naar de FP?
Wat wil je nu in godsnaam? Ik probeer hier op een normale manier een discussie te voeren maar het is voor jou toch nooit goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heeft geen nut, in die poll komen toch alleen maar quasi-grappige redenen te staan![]()
Poll: Wat trekt jou aan de FP?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat wil je nu in godsnaam? Ik probeer hier op een normale manier een discussie te voeren maar het is voor jou toch nooit goed.
sinds een aantal weken eigenlijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat van die poll is wellicht een idee, zal ik overleggen. En sinds wanneer is het volgens jou dan zoveel slechter geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |