quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Gelukkig spreek jij voor de gehele frontpage bezoekerpopulatie.![]()
Al mijn posts berusten op de waarheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef Houtspeer het volgende:
Is dat zo BadKeukenTegel?
Oh nee, in dat geval heb je natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.
Ach ja, komt de kwaliteit van het nieuwsartikel in ieder geval overeen met de nieuwswaardequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mee eens is. Wat zijn sommige nieuwberichten triest en slecht geschreven. Voorbeeldje:
Gordon krijgt klap van z'n broer
Echt heel erg triest.![]()
wel voor mij in iedergevalquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Gelukkig spreek jij voor de gehele frontpage bezoekerpopulatie.![]()
Ja valt me op dat de reacties ook dramatisch zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef Tarabass het volgende:
*eensch is..
Djeez (poster) en lopngmen (user) mogen van mij een nekschot krijgen..
Wilde het al posten zodra ik de TT las ja...al die lui met ontzettend slechte woordgrappen elke keer weer. Het was 3 jaar geleden al niet grappig meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Ach, die tenenkrommende slechte "grapjes" in de reacties zijn vaak van het zelfde niveau. Dus ach... De doelgroep spreken ze iig wel aan.
Nieuwsposters/plaatsers, stop eens heel snel met die zogenaamde leuke grappen van jullie in nieuwsberichten.
Het is totaal niet grappig en wordt niet echt gewaardeerd. Stop daar dus maar snel mee voordat je de FP nog belachelijker maakt dan dat ie al is.![]()
Nog een stap lager heb je de mensen die de comments moderaten.quote:
Echt lachwekkend eigenlijk hoe kinderachtig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:01 schreef NiteSpeed het volgende:
En inderdaad, belachelijk hoe er met kritiek wordt omgegaan weer.
Ja Danny is de baas, de stabiele factor van FOK en de man die discussies zomaar even sluit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef HenkieVdV het volgende:
En die Danny maar volhouden hč.
Jaa dit is de FOK!-manier, en zo houden we het.
En vooral geen feedback voor de nieuwsposters, die moeten gewoon op z'n FOK!'s nieuws posten.
Rechterhand / arm de lucht in voor Danny!![]()
We proberen ongeveer 50% luchtig en 50% niet-luchtig nieuws te brengen. Dat is uiteraard een richtlijn en wordt ook lang niet altijd gehaald. Het niet-luchtige nieuws wordt ook gewoon op zakelijke toon geschreven, en bij het luchtige nieuws heeft de schrijver zelf meer vrijheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef T1andonly het volgende:
Eindelijk weer een goed antwoord.
Maar is dit het algemene beleid van FOK! dan dat het nieuws luchtig moet zijn. Het merendeel van de FP-users kan niet eens normaal reageren.
Het grappig brengen van nieuws kan, maar dan wel in de context van het nieuws. Daarnaast vind ik het leuk om ook opmerkelijk nieuws te lezen en begrijp ook wel dat dit vaak luchtig is. Maar de hoofdreden dat ik de FP van FOK! bezoek is dat nieuws brengt en dat er een forum achterstaat.
Als je nog een inhoudelijke discussie wilt hebben is hier je kans, en anders laat ik dit topic wel gewoon aan de KLB-mods over.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
FOK! gaat toch al onwijs in de fout door een 14-jarige op te nemen in de frontpage redactie?![]()
Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Uiteraard is er een gedeelte van de users dat het er niet mee eens zal zijn, maar het merendeel van de FP-users vind de betreffende posts wél goed.
Mensen openen eerder een topic als iets ze niet bevalt dan als het wel zo is. FOK! heeft meer dan 100.000 users, en in FB zie je bijna alleen maar klaagtopics, toch loopt FOK! goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Bron?
dat blijkt namelijk niet echt uit de topics die als paddestoelen uit de grond schieten over dit onderwerp, en de reacties daarin.![]()
Ik denk eerder dat de gemiddelde frontpage-reageerder minder op het forum zit dan op de frontpage. Het komt niet bij ze op om concreet te komen klagen of suggesties te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mensen openen eerder een topic als iets ze niet bevalt dan als het wel zo is. FOK! heeft meer dan 100.000 users, en in FB zie je bijna alleen maar klaagtopics, toch loopt FOK! goed.
De FP is ook niet bedoeld voor discussies. Daar is het forum voor. De meeste mensen plaatsen gewoon één reactie op de FP, en dat is vaak een grappig bedoelde one-liner.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:20 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de gemiddelde frontpage-reageerder minder op het forum zit dan op de frontpage. Het komt niet bij ze op om concreet te komen klagen of suggesties te geven.
Als je het mij vraagt denk ik dat er op het forum veel meer snuggere mensen rondlopen die ook wel een idee hebben waar fok nog kan verbeteren. Er is een reden waarom die mensen zélf nieuwstopics openen in NWS, omdat er daar tenminste normaal en inhoudelijk gereageerd wordt.
daar geloof ik dus helemaal geen hol van. Veel mensen komen idd voor het opmerkelijke nieuws. Een luchtige manier van schrijven is helemaal niets mis mee, maar de nieuwsberichten op FOK! zijn de laatste tijd ronduit triest. Stomme grapjes, het barst van de taalfouten, kritiek wordt weggewuift, en gemelde fouten worden er uren later pas uit gehaald. Het is echt dramatisch de laatste tijd. Mijns inziens komen de mensen hier voor het opmerkelijke nieuws, alsmede de mogelijkheid tot reageren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Goed, ik zal maar eens een poging doen wél serieus te reageren.
De luchtige manier van schrijven is de reden waarom mensen naar FOK! komen, alsmede voor de opmerkelijke nieuwtjes.
Heeft geen nut, in die poll komen toch alleen maar quasi-grappige redenen te staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Asmodean het volgende:
Maar als jullie overtuigd zijn van dat de mensen op FOK! komen voor de 'luchtige' manier van schrijven, en veel users niet, waarom geen poll: Waarom kom jij naar de FP?
Dat van die poll is wellicht een idee, zal ik overleggen. En sinds wanneer is het volgens jou dan zoveel slechter geworden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Asmodean het volgende:
[..]
daar geloof ik dus helemaal geen hol van. Veel mensen komen idd voor het opmerkelijke nieuws. Een luchtige manier van schrijven is helemaal niets mis mee, maar de nieuwsberichten op FOK! zijn de laatste tijd ronduit triest. Stomme grapjes, het barst van de taalfouten, kritiek wordt weggewuift, en gemelde fouten worden er uren later pas uit gehaald. Het is echt dramatisch de laatste tijd. Mijns inziens komen de mensen hier voor het opmerkelijke nieuws, alsmede de mogelijkheid tot reageren.
Maar als jullie dat niet geloven... so be it. Met Danny kan toch geen discussie aangegaan worden, zoals vanmorgen nog in FB, hij is nog te blind om een post te begrijpen, en als er opgemerkt wordt dat hij het punt volledig mist wordt het topic maar op slot gegooid. Way to go!
Maar als jullie overtuigd zijn van dat de mensen op FOK! komen voor de 'luchtige' manier van schrijven, en veel users niet, waarom geen poll: Waarom kom jij naar de FP?
Wat wil je nu in godsnaam? Ik probeer hier op een normale manier een discussie te voeren maar het is voor jou toch nooit goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heeft geen nut, in die poll komen toch alleen maar quasi-grappige redenen te staan![]()
Poll: Wat trekt jou aan de FP?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat wil je nu in godsnaam? Ik probeer hier op een normale manier een discussie te voeren maar het is voor jou toch nooit goed.
sinds een aantal weken eigenlijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat van die poll is wellicht een idee, zal ik overleggen. En sinds wanneer is het volgens jou dan zoveel slechter geworden?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
maar het merendeel van de FP-users vind de betreffende posts wél goed.
Ik denk dat dat wel klopt, maar GS profileert zich op de eerste plaats als weblog en heeft Nieuwnieuws als nieuwssite. De publiekstrekker van GS is de weblog en niet hun nieuwssite.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik denk dat ze GeenStijl gewoon een beetje willen nadoen. Alleen GeenStijl is meestal wél leuk en spreekt mensen wél aan. Dit niet.
Precies! En dan hebben we het nog geeneens over de disrespect die er heerst. De ondertitels van de foto's en de 'grapjes' tussendoor zijn gewoon teveel van het goede en op een neerbuigende, misselijkmakende, respectloze manier gebracht. Als je leuk wilt zijn op een nieuwssite, wat al niet rijmt, moet je gewoon leuk, grappig nieuws brengen. Niet een bericht proberen leuk te maken door kanker-grapjes zoals hier. Ach, misschien ben ik gewoon te oud geworden voor ditquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:58 schreef Robin__ het volgende:
Ik denk gewoon dat jullie je eigen glazen ingooien door juist de trekpleister van fok (het opmerkelijke nieuws, verder vind je de rest van het nieuws wss net zo snel op tig andere sites al dan niet sneller) 'op te leuken' met grapen. Niet iedereen heeft dezelfde humor.. en de grappen zijn nou ook niet echt van wereldniveau, kortom je verpest het bericht voor iedereen die een ander soort humor heeft dan de schrijver.
Als jij zonodig grappige tekstjes wil schrijven ga je toch fijn collumns schrijven
Nee hoor, je bent niet te oud. Djeez is een groot probleem op de FP.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Precies! En dan hebben we het nog geeneens over de disrespect die er heerst. De ondertitels van de foto's en de 'grapjes' tussendoor zijn gewoon teveel van het goede en op een neerbuigende, misselijkmakende, respectloze manier gebracht. Als je leuk wilt zijn op een nieuwssite, wat al niet rijmt, moet je gewoon leuk, grappig nieuws brengen. Niet een bericht proberen leuk te maken door kanker-grapjes zoals hier. Ach, misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dit
Het is niet alleen die mongool. Er zijn meer belachelijk slecht geschreven stukken en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud, het is gewoon echt slecht geschreven. Bijzinnen die voor geen meter lopen etc.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet te oud. Djeez is een groot probleem op de FP.
Dat vind jij LEUK?! SERIEUS?! Bizarquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
k vind er leuke dingen bij, zoals die foto en onderschrift bij de klap van Gordon, en de foto bij New York zonder stroom. 'k had serieus moeite om niet in lachen uit te barsten en zo mijn collega's te attenderen op mijn stiekeme gesurf.
IS HET HERSCHREVEN?! Godsamme...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Nope, de posters herschrijven een submitje en voilá, met één druk op de knop staat het online.
Nee ze zouden inderdaad eens toegeven of gewoon om feedback vragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef Asmodean het volgende:
Ik heb een week geleden al een mail gestuurd naar de FP met daarin dat het mij en anderen was opgevallen dat de kwaliteit zo achteruit gaat. Dit topic beaamt dat alleen maar. Ik heb niet eens een reactie gehad op mijn email....
Ik gok dat dat komt vanwege de vele crewwisselingen, (ER Nieuws, HR e.d.).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef Asmodean het volgende:
Ik heb een week geleden al een mail gestuurd naar de FP met daarin dat het mij en anderen was opgevallen dat de kwaliteit zo achteruit gaat. Dit topic beaamt dat alleen maar. Ik heb niet eens een reactie gehad op mijn email....
Precies, en FOK! is geen nu.nlquote:
Mmmm, daar ben ik het wel mee eens hoor, en ik ben ook gewoon een beetje datumblind want ik dacht dat het bericht van vandaag was maar dat was de datum van de submit. Volgens mij ging dit topic echter over grapjes in nieuwsposts en schrijfstijl, jij moet je eigen klaagtopic openenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:01 schreef Asmodean het volgende:
Kamer voor drugsspray op scholen
iets wat ik ook al vaker heb geprobeerd aan te kaarten.. wanneer een bericht 2 dagen ervoor al in alle andere media verscheen is het absoluut niet nieuwswaardig meer. Dan loop je zo enorm achter de feiten aan dat je het bericht beter niet kunt plaatsen... de laatste tijd staan er sowieso veel mainstream berichten op, vaak zelfs van > 48 uur. Bij opmerkelijk nieuws maakt dat niet uit, maar wanneer het overal al 2 dagen eerder te zien was wél. Toen ik nieuwsposter was, was 24 uur de absolute limiet. Dit heb ik dus ook al wel vaker gezegd de laatste weken, werd ook nooit wat mee gedaan.
Nee, ik heb het goed begrepen, ze willen zich onderscheiden van de rest, maar dat doen ze alleen op het gebied van debiliteit qua nieuwsposts.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, en FOK! is geen nu.nl
Sterker nog, FOK! wilt ook geen nu.nl zijn!
Iedereen die dus blijft roepen dat FOK! daar een groot voorbeeld aan moet nemen heeft FOK! nog niet zo goed begrepen.
Understatement. Niet alleen in gewone spelfouten, overtredingen in simpele regeltjes dus, maar ook de amateuristische poging tot het maken van bijzinnen gaat grandioos de mist in.quote:Tuurlijk zijn er wat puntjes te winnen op het gebied van taalkennis bij redactieleden,
Vergeet het aantal dubbelen niet, waar ze op de weblog al helemaal een handje van hebben.quote:En natuurlijk gaan er dingen mis en ook wordt er wel eens nieuws veel te laat geplaatst. Ja, shit happens.
...quote:Er is ook veel verandert
Ik kan me niet voorstellen dat Djeez een mondhoekkrullendwaardige bijzin weet te schrijven, dus je doelt erop dat die gast eruit ligt over een paar maanden?quote:op FOK! (en al helemaal op de frontpage) de laatste tijd en ik denk dat zowel de oude als de nieuwe mensen er nu keihard aan gaan trekken om bepaalde niveau's weer terug te halen en ook andere dingen te behouden zoals ze nu zijn. Het is een constant proces. Ik zie veel van die dingen voor mijn ogen nu langzaam voltrekken en ik heb er alle vertrouwen in dat veel van jullie klachten over een maand of 2, misschien 3, compleet verdwenen zijn.
Als ik daar zin in had dan deed ik wel een sollicitatie...quote:Even ademen, geef de nieuwe mensen een kans. Puur zeiken motiveert niemand. Help mee door te submitten (doe eens gek! Herschrijf het eens) en constructieve feedback te geven.
Ik pis in mijn broek van het lachen.quote:Flauwe flames en trolls zijn toch eigenlijk meer weggelegd voor lord of the rings
Dat is dus juist het probleem. Ik reageer regelmatig in het topic voor fouten. Reacties blijven daar dus vaak uren staan voordat er iets mee gedaan wordt, als er uberhaupt iets mee gedaan wordt. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n zeikerd, maar ik vind het gewoon schijtvervelend als je zegt wat er fout is in een post, en niemand van de nieuwsposters er wat mee doet, omdat ze allemaal zo nodig weer een nieuw bericht van 8 regels over Paris Hilton oid moeten schrijven. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Even ademen, geef de nieuwe mensen een kans. Puur zeiken motiveert niemand. Help mee door te submitten (doe eens gek! Herschrijf het eens) en constructieve feedback te geven.
Terecht! Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik ben dan wel niet van de FP, maar ik zal de newbie ER hier zeker op gaan wijzen. Hier valt niks aan te verdedigen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem. Ik reageer regelmatig in het topic voor fouten. Reacties blijven daar dus vaak uren staan voordat er iets mee gedaan wordt, als er uberhaupt iets mee gedaan wordt. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n zeikerd, maar ik vind het gewoon schijtvervelend als je zegt wat er fout is in een post, en niemand van de nieuwsposters er wat mee doet, omdat ze allemaal zo nodig weer een nieuw bericht van 8 regels over Paris Hilton oid moeten schrijven. Daar kan ik me echt dood aan ergeren.
Voor de Telegraaf zou ik zelfs eerder betalen dan dat ik vrijwillig een advertentie bekijk van de FP.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:58 schreef beertenderrr het volgende:
kan de frontpage niet veranderen in telegraaf.fok.nl?
niveau is ongeveer gelijk
Britney is al een tijdje niet meer langs geweest op de FPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
oja
en paris en britney """"""""""""nieuws""""""""""" moet verdwijnen
Gokje: Djeezquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Mee eens is. Wat zijn sommige nieuwberichten triest en slecht geschreven. Voorbeeldje:
Gordon krijgt klap van z'n broer
Echt heel erg triest.![]()
Dat is de bedoeling van het crewprofiel, dat staat bij iedereen in de derde persoonquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef Robin__ het volgende:
Moeite om je lachen in te houden.. mijn god
Jij zou het zwaar hebben met echt leuke nieuwsposters.
Ohja ik las net djeez zn crewprofiel.. mensen die in 3e persoon over zichzelf praten
Godverdomme! Hadden we die humor toch weer gemist!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het crewprofiel, dat staat bij iedereen in de derde persoon.
en voor taalfouten moet je maar naar de FP ofzowquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:48 schreef fathank het volgende:
Voor serieuze nieuwsberichten ga je maar naar nu.nl ofzow.
Aan de laatste zin te zien is de FP niet de enige subsite geteisterd door slechte humorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, en FOK! is geen nu.nl
Sterker nog, FOK! wilt ook geen nu.nl zijn!
Iedereen die dus blijft roepen dat FOK! daar een groot voorbeeld aan moet nemen heeft FOK! nog niet zo goed begrepen. Tuurlijk zijn er wat puntjes te winnen op het gebied van taalkennis bij redactieleden, maar we streven er hier met z'n allen altijd naar om dit zo goed mogelijk te doen en waar fouten optreden deze zo snel mogelijk te corrigeren.
En natuurlijk gaan er dingen mis en ook wordt er wel eens nieuws veel te laat geplaatst. Ja, shit happens. Er is ook veel verandert op FOK! (en al helemaal op de frontpage) de laatste tijd en ik denk dat zowel de oude als de nieuwe mensen er nu keihard aan gaan trekken om bepaalde niveau's weer terug te halen en ook andere dingen te behouden zoals ze nu zijn. Het is een constant proces. Ik zie veel van die dingen voor mijn ogen nu langzaam voltrekken en ik heb er alle vertrouwen in dat veel van jullie klachten over een maand of 2, misschien 3, compleet verdwenen zijn.
Even ademen, geef de nieuwe mensen een kans. Puur zeiken motiveert niemand. Help mee door te submitten (doe eens gek! Herschrijf het eens) en constructieve feedback te geven. Flauwe flames en trolls zijn toch eigenlijk meer weggelegd voor lord of the rings
Niet. Bij de meeste crewleden staat er namelijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van het crewprofiel, dat staat bij iedereen in de derde persoon.
100% mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Aan de laatste zin te zien is de FP niet de enige subsite geteisterd door slechte humor
Maargoed.. er is hier helemaal niemand die wilt dat fok een nu.nl kloon word, zoals ik al eerder gepost heb gaat het vooral over de geforceerde grappigheid.. bij sommige berichten krijg je werkelijk de indruk dat ze er op het laatst nog een heeel vergezochte kut grap bijgezocht hebben, puur om er maar een grapje bij te hebben. De opmerkelijke nieuwsberichten zijn grappig genoeg van zichzelf, daarom komen veel mensen al jaren op fok.nl.. ik snap sowieso niet waar nieuwsposters het lef vandaan halen om (door middel van grappen) toch vaak hun eigen mening even kenbaar te maken over een onderwerp, of iig zo overduidelijk 'hun eigen stempel' er op te moeten drukken, als je zonodig een text naar je hand wil zetten.. ga collumns schrijven, mag je zelf het onderwerp uitkiezen! is dat niet geweldig??! Of is nieuwsposter een baantje voor ongetallenteerd collumnisten die toch graag even grappig willen doen op internet ofzoDe schrijf stijl, met allemaal van die woordjes die je in het echt niet snel zult gebruiken 'de deerne' etc etc is sowieso niet erg origineel en imho meer gepast in collumns.
Er was een stroomstoring in New York in de middag, en in het bericht stond dat het 'gisteravond' was. Vervolgens staat er een zwart plaatje onder met onderschrift: "New York tijdens de stroomstoring"quote:Verder moet ik wel zeggen dat ik het ook weer overdreven vind hoe iedereen gelijk maar stelt dat het hele nieuwsbericht (wat aangehaald word in dat topic waar danny ook nog in reageerd) 'helemaal' om de grap is heen geschreven.. dat vind ik dan wel weer erg overdreven. Maar sowieso zijn er tig betere voorbeelden te vinden van gare nieuwsberichten.
jammer alleen dat Danny het niet snaptequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De toevoeging 'Nederlandse tijd' was express weggelaten, zodat de grap maar gemaakt kon worden. Vervolgens dacht dus iedereen dat New York een tijd in het donker gehad gezeten, totdat er in een reactie op werd gewezen dat dit niet zo was.
Je gaat mij niet vertellen dat dit 'per ongeluk' is gebeurd. Relevante informatie over een nieuwsfeit weggelaten met als doel het kunnen scoren van een slechte grap vind ik een hele slechte ontwikkeling. Nog slechter dan die gare nieuwsberichten, waar er ook te veel van zijn.
Tussen alle crew die de kritiek probeert weg te wuiven is Fliepke een aangename uitzondering. Hij is de bijna enige die de kritiek ook echt lijkt te lezen en er iets mee te willen doen. Ik kan alleen maar hopen dat er achter de schermen ook iets gaat gebeuren om het niveau omhoog te krikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Terecht! Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik ben dan wel niet van de FP, maar ik zal de newbie ER hier zeker op gaan wijzen. Hier valt niks aan te verdedigen.
ach je bent gewoon zelf een lafbak, humor doet de mens goed! sta op en lach! incl. domme kut grappenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In ieder geval wel voor een zeer groot gedeelte, helmjosti.
waarom is het nodig om de sexuele voorkeur, z'n oude beroep en het kapsel dat gordon 20 jaar geleden had te noemen. Zet daar gewoon Gordon neer dan is het tenminste een nieuwsbericht in plaats van een verhaaltje op een weblog van een 13 jarig kindquote:Gordon heeft een flinke mep gekregen van zijn broer. De aanwezigheid van hun moeder weerhield broer Martin er niet van broerlief er eens flink van langs te geven.
De populaire zanger en relnicht heeft de klap te danken aan het feit dat hij zijn broer geen toestemming verleende T-shirtjes te verkopen buiten de Amsterdam Arena tijdens de concerten van de Toppers. Omdat Martin had gehoord dat Gordon hun moeder met een bezoekje ging vereren, besloot hij om ook maar eens een bezoekje te brengen bij moe Heuckeroth.
Maar de marktkoopman kwam niet voor een gezellig babbeltje. Hij ging verhaal halen bij de voormalige krullenbol. Tijdens dit zware gesprek haalde hij uit naar Gordon. De zanger heeft bevestigd aangifte te doen van mishandeling.
Sommige grappen zijn geslaagder dan anderen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De marktkoopman is de broer, niet zijn oude beroep.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef hamkaastosti het volgende:
oh god ja... nieuwsberichten van Djeez. Waarom heeft die kerel zo'n drang om in alle nieuws zoveel "leuke" grapjes en woorspelingen te maken
[..]
waarom is het nodig om de sexuele voorkeur, z'n oude beroep en het kapsel dat gordon 20 jaar geleden had te noemen. Zet daar gewoon Gordon neer dan is het tenminste een nieuwsbericht in plaats van een verhaaltje op een weblog van een 13 jarig kind
gordon was ook marktkoopmanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De marktkoopman is de broer, niet zijn oude beroep.
We hebben altijd Moniek nog. Wat een brol...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hey. Dit nieuwsbericht van Djeez is best okee. Niet van dat jolige geneuzel.
Dat mag ook best gezegd.
Fietser op dak van auto van de weg gehaald
Keep up the good work.
en nog een:
Katja Schuurman speelt lesbienne in seksfilm
Zouden zijn "grappen" op zijn?
Heb je soms een interview gehad met die vent? Met zijn familie? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk...quote:De man was het blijkbaar zo zat, dat hij ervoor koos om zichzelf voor de trein te gooien.
Ooggetuige van wat?! Van drukte?! Tering zeg dit is echt slecht... Typisch de FP.quote:"Ik moest naar Zwijndrecht, maar dat ging blijkbaar niet, want het treinverkeer lag stil. Heel het station was afgezet en het was een drukte van jewelste.", aldus een ooggetuige.
of nog meer schokkend wereldnieuws: Kleuter (4) gecontroleerd op bier . Nadat ik de eerste alinea gelezen had verwachte ik dat het plot oid wel in de tweede zou staan... niet dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef Kermende_Kikker het volgende:
[..]
We hebben altijd Moniek nog. Wat een brol...
Jongen (15) steekt rapport in brand
Of dit soort berichten...
Zelfdoder op station Rotterdam Blaak
Ik dacht dat over zelfdoding geen berichten geplaatst werden. In verband met bepaalde journalistieke afspraken... Oh ja, hier zitten nergens journalisten...
[..]
Heb je soms een interview gehad met die vent? Met zijn familie? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk...
[..]
Ooggetuige van wat?! Van drukte?! Tering zeg dit is echt slecht... Typisch de FP.
Ik moet ook maar even gaan submitten, ik stapte net met m'n naakte kloten uit bed en kon zo snel m'n slippers niet vinden. Daar kan Moniek of Djeez vast een leuk stukje over schrijven...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
of nog meer schokkend wereldnieuws: Kleuter (4) gecontroleerd op bier . Nadat ik de eerste alinea gelezen had verwachte ik dat het plot oid wel in de tweede zou staan... niet dus. Een bewaker heeft in de rugtas van die arme Stefanie uit het Drentse Smilde gekeken, nounou, poepoe.
"Toen Kermende Kikker met zijn harde ochtendjoekeloerus en kale hangzak uit zijn nest gekropen kwam, was onze groene vriend zijn hendig sjieke slippers kwijt."quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef Kermende_Kikker het volgende:
[..]
Ik moet ook maar even gaan submitten, ik stapte net met m'n naakte kloten uit bed en kon zo snel m'n slippers niet vinden. Daar kan Moniek of Djeez vast een leuk stukje over schrijven...
Humorloos hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het topic gaat over grappen in nieuwsberichten, niet over, in jullie optiek, slechte nieuwsberichten met een kleine nieuwswaarde. Begin niet te zeiken over elk bericht dat jullie slecht vinden want dan zijn we snel klaar hier
Nee, er is geen overleg geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Humorloos hoor
Is er intern overleg geweest over de nieuwsberichten van Djeez? Zijn berichten lijken een stuk serieuzer qua toon. En dat is erg positief.
Dan heeft hij misschien zelf aanstoot genomen aan het commentaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, er is geen overleg geweest.
Viel mij inderdaad ook op dat het er sinds dit topic beter op is geworden. Vond het nieuwsbericht over de fietser op het dak van een auto leuk en grappig door zijn inhoud, zonder flauwe grapjes tussendoor. En zo hoort het. Zo kunnen we weer zelf bepalen wat leuk is..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dan heeft hij misschien zelf aanstoot genomen aan het commentaar
kijk voor de grap ook eens naar de reacties op de nieuwsposterquote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Terug bij af
Koffiezetten doet inbreker das om
quote:Uhmmm, zou dit heel eventueel misschien vertaald kunnen worden naar een journalistiek verantwoord verhaaltje?
echt te triest dat FOK! hem toch lekker zijn gang laat gaanquote:Het niveau van de "stukjesschrijver" benadert het niveau van deze inbreker
Lees liever dan liever de bron....
Dat wou ik ook zeggen, maar ik heb het nog even opgezocht. Volgens Wikipedia zijn er Chinese, Vietnamese en Indonesische loempia's, en is het woord loempia Indonesisch.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chinezen bakken geen loempia's dat zijn de Vietnamesen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |