quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef -Mellow- het volgende:
ieg, dat lijkt wel Dakota Fanning op dat plaatje
Nee, ze heeft er zelf twee zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb jij dat ding erin gestopt ofzo?.
Je had ook de verpakking er af moeten halen sukkelquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb zo'n Geqxon-zwaard in mijn kont, maar hij wil er niet meer uit.. wat moet ik doen?
[afbeelding]
god, eindelijk geen stinkende gekruide scheten meer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef Adelante het volgende:
als je nu een scheet laat, komen er dan bellen uit?
Enkel als de belletjes ontploffenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
god, eindelijk geen stinkende gekruide scheten meer?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef teamlead het volgende:
prutser.. de roze is voor vaginaal gebruik, de blauwe voor anaal gebruik..
Het enige dat je nu kunt doen is op en neer springen in de hoop dat de bellenblaas zooi ook als glijmiddel kan dienen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef teamlead het volgende:
Het enige dat je nu kunt doen is op en neer springen in de hoop dat de bellenblaas zooi ook als glijmiddel kan dienen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef Rammstino het volgende:
Lees trouwens MikeyMo's ondertitel ook even![]()
quote:Trouwen is voor homo's
Hmmm lekker schoonquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef teamlead het volgende:
ik geef strx wel een live-updatequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:14 schreef MouseOver het volgende:
Ik adviseer je het nog een uur of 10 te laten zitten. Je merkt dan namelijk vanzelf of het ook echt glow in the dark is.
misschien moet je hem ff dieper in je reet raggen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef MikeyMo het volgende:
dat glow in the dark werkt niet:
[afbeelding]
dan zie je toch nog minder deausquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien moet je hem ff dieper in je reet raggen?
ooh? Enlighten me?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef enter het volgende:
Jij hebt wel vaker dingen in je kont hé, herinneringen ophalen..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef enter het volgende:
x-cynthia-x, heb jij zo'n opgerekt aarsje?
Ik denk nu niet meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef MouseOver het volgende:
En? Bleek het glow-in-the-dark te zijn?
ja, dat wil ik ook wel eens weten. En wat zeggen ze op je werk dat je dat ding in je reet hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef Rammstino het volgende:
Issie er al uit?
Jammer. Dat zou erg handig kunnen zijn om achteraf te controleren of er geen stukjes achtergebleven zijn.quote:
-->quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:51 schreef Mattiee het volgende:
Ben ik nou de eerste die denkt dat het een broodje aap is?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef enter het volgende:
x-cynthia-x, heb jij zo'n opgerekt aarsje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |