Misschien Van der Sar nog evenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:33 schreef NJ het volgende:
Heeft er nog iemand getekend sinds het laatste topic?
doe eens kalmquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef Corona1972 het volgende:
Grrrr,sta er niet tussen op de foto met de namen!!:p
matig, stel kneuzen in het Maasgebouwquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef Kadoc het volgende:
Ik ben even gaan schijten en ondertussen geen nieuwe transfer?
Goede nieuwe avatars.quote:
is wel van toepassing mbt de transfersquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Jesus deze titel is nog minder onorgineel dan die van mij
Relaxed,be happy,het zonnetje schijnt s boven de kuip,lang geleden toch!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord![]()
[..]
doe eens kalm
heb in het vorige topic al gezegd dat ik het vanavond bij ga werken
Buijsquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef phish852 het volgende:
Geweldig!
wat gebeurd er allemaal de laatste dagen zeg...
een (voorlopige!) opstelling zou er zo uit kunnen zien:
----------------------Timmer--------------------
Buijs ------ Vlaar --------Hofland-------De Cler
-----------------van Bronkhorst-----------------
-----Bruins--------------------------Drenthe----
-------------------de Guzman--------------------
----------------Makaay-------Slory--------------
bronquote:Alleen de ongeveer 2 miljoen euro die de club contractueel aan de transfer van Danko Lazovic van Vitesse naar PSV overhield, was écht binnen. Technisch manager Peter Bosz begrijpt de bevreemding. "De verkoop van aandelen in de club en het spelersfonds dat we hebben ingesteld met zeven Feyenoord-talenten, leveren al geld op. Maar belangrijker is het verhaal dat de club heeft richting de spelers. Dat straalt vertrouwen uit. Bovendien hebben we afgelopen winter zeer bewust niets gekocht om nu héél gericht aankopen te kunnen doen." Twee weken geleden zei tijdelijk algemeen directeur Peter Vogelzang dat er met de aankoop van spelers een 'aanvaardbaar financieel risico' werd gelopen. "Het geld is er nog niet, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het er komt." Bedragen wil de club niet noemen
WTFquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Zipportal het volgende:
Naar verluidt, heeft Feyenoord ook al een akkoord met Koevermans.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94216/sc=ae3829
Zie onderin.
tnxquote:
ben wel benieuwd naar dat verhaal danquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar hopen dat het echt aanvaadbare financiële risico's zijn:
[..]
bron
Koevermans en Makaay..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
Ik zou slory en makaay niet samen in de spits doen.
Ik weet niet of Bruins op rechts kan spelen, maar ik vind het verder echt een goede opstelling hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef phish852 het volgende:
Geweldig!
wat gebeurd er allemaal de laatste dagen zeg...
een (voorlopige!) opstelling zou er zo uit kunnen zien:
----------------------Timmer--------------------
Buijs ------ Vlaar --------Hofland-------De Cler
-----------------van Bronkhorst-----------------
-----Bruins--------------------------Drenthe----
-------------------de Guzman--------------------
----------------Makaay-------Slory--------------
Hier staat er nog wat meer overquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Zipportal het volgende:
Zie onderin.
ik zie ook liever Makaay / Koevermansquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
Ik zou slory en makaay niet samen in de spits doen.
Die staat aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef blindgier het volgende:
Wat doen we dan met Van Persie?
verkopen aan Arsenal, Wenger wil hem graagquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef blindgier het volgende:
Voor maar 3,75 miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
verkopen aan Arsenal, Wenger wil hem graag
Euzebiuszquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Tomasso het volgende:
Koevermans komt niet.
Wel zou ik graag een andere speler naast Makaay zien staan dan Slory ja.
Leuke speler voor in de breedte, maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef blindgier het volgende:
Nah, ook hij is overschat. Denk ik.quote:
Ik hoop, dat de NOS het hier ook bij het juiste eind heeft. De NOS meldde ook al dat, Makaay, de Cler, Gio allemaal nog zouden komen, en het is allemaal waarquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hier staat er nog wat meer over
Categorie Vincken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ook hij is overschat. Denk ik.
Was al bekend, maar AZ doet moeilijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Zipportal het volgende:
Zie onderin.
Maximaal 3e. En dat is al heel wat vergeleken bij afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wordt de verwachting niet te groot? Feyenoord zal maximaal 4e eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |