Misschien Van der Sar nog evenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:33 schreef NJ het volgende:
Heeft er nog iemand getekend sinds het laatste topic?
doe eens kalmquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef Corona1972 het volgende:
Grrrr,sta er niet tussen op de foto met de namen!!:p
matig, stel kneuzen in het Maasgebouwquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef Kadoc het volgende:
Ik ben even gaan schijten en ondertussen geen nieuwe transfer?
Goede nieuwe avatars.quote:
is wel van toepassing mbt de transfersquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Jesus deze titel is nog minder onorgineel dan die van mij
Relaxed,be happy,het zonnetje schijnt s boven de kuip,lang geleden toch!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord![]()
[..]
doe eens kalm
heb in het vorige topic al gezegd dat ik het vanavond bij ga werken
Buijsquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef phish852 het volgende:
Geweldig!
wat gebeurd er allemaal de laatste dagen zeg...
een (voorlopige!) opstelling zou er zo uit kunnen zien:
----------------------Timmer--------------------
Buijs ------ Vlaar --------Hofland-------De Cler
-----------------van Bronkhorst-----------------
-----Bruins--------------------------Drenthe----
-------------------de Guzman--------------------
----------------Makaay-------Slory--------------
bronquote:Alleen de ongeveer 2 miljoen euro die de club contractueel aan de transfer van Danko Lazovic van Vitesse naar PSV overhield, was écht binnen. Technisch manager Peter Bosz begrijpt de bevreemding. "De verkoop van aandelen in de club en het spelersfonds dat we hebben ingesteld met zeven Feyenoord-talenten, leveren al geld op. Maar belangrijker is het verhaal dat de club heeft richting de spelers. Dat straalt vertrouwen uit. Bovendien hebben we afgelopen winter zeer bewust niets gekocht om nu héél gericht aankopen te kunnen doen." Twee weken geleden zei tijdelijk algemeen directeur Peter Vogelzang dat er met de aankoop van spelers een 'aanvaardbaar financieel risico' werd gelopen. "Het geld is er nog niet, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het er komt." Bedragen wil de club niet noemen
WTFquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Zipportal het volgende:
Naar verluidt, heeft Feyenoord ook al een akkoord met Koevermans.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94216/sc=ae3829
Zie onderin.
tnxquote:
ben wel benieuwd naar dat verhaal danquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar hopen dat het echt aanvaadbare financiële risico's zijn:
[..]
bron
Koevermans en Makaay..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
Ik zou slory en makaay niet samen in de spits doen.
Ik weet niet of Bruins op rechts kan spelen, maar ik vind het verder echt een goede opstelling hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef phish852 het volgende:
Geweldig!
wat gebeurd er allemaal de laatste dagen zeg...
een (voorlopige!) opstelling zou er zo uit kunnen zien:
----------------------Timmer--------------------
Buijs ------ Vlaar --------Hofland-------De Cler
-----------------van Bronkhorst-----------------
-----Bruins--------------------------Drenthe----
-------------------de Guzman--------------------
----------------Makaay-------Slory--------------
Hier staat er nog wat meer overquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Zipportal het volgende:
Zie onderin.
ik zie ook liever Makaay / Koevermansquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
Ik zou slory en makaay niet samen in de spits doen.
Die staat aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef blindgier het volgende:
Wat doen we dan met Van Persie?
verkopen aan Arsenal, Wenger wil hem graagquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef blindgier het volgende:
Voor maar 3,75 miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
verkopen aan Arsenal, Wenger wil hem graag
Euzebiuszquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Tomasso het volgende:
Koevermans komt niet.
Wel zou ik graag een andere speler naast Makaay zien staan dan Slory ja.
Leuke speler voor in de breedte, maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef blindgier het volgende:
Nah, ook hij is overschat. Denk ik.quote:
Ik hoop, dat de NOS het hier ook bij het juiste eind heeft. De NOS meldde ook al dat, Makaay, de Cler, Gio allemaal nog zouden komen, en het is allemaal waarquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hier staat er nog wat meer over
Categorie Vincken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ook hij is overschat. Denk ik.
Was al bekend, maar AZ doet moeilijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Zipportal het volgende:
Zie onderin.
Maximaal 3e. En dat is al heel wat vergeleken bij afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wordt de verwachting niet te groot? Feyenoord zal maximaal 4e eindigen.
Die zullen heus niet omlaag gaan met de prijs, gok ik zo, zeker niet nu de geldpest lijkt uitgebroken in de Kuip.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Was al bekend, maar AZ doet moeilijk.
was 5 jaar geleden niet andersquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef DivineJester het volgende:
Waar komen al die Feyenoordfans opeens vandaan trouwens, het hele jaar zie je ze niet, en opeens, als er een paar fancy spelers worden aangetrokken, komen ze tevoorschijn.
Precies. Na een jaartje zijn ze toch wel weer wegquote:
5 jaar geleden stapten er Ajax-fans over naar Feyenoord. (In mijn klas in ieder geval.) Was wel een van de weinige tijden dat al die neuzen bij mij in de klas stopten met hun Feyenooit en Feyenood.quote:
ik spreek voor mezelf, maar ik heb fok an sich herontdekt. Zodoende...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef DivineJester het volgende:
Waar komen al die Feyenoordfans opeens vandaan trouwens, het hele jaar zie je ze niet, en opeens, als er een paar fancy spelers worden aangetrokken, komen ze tevoorschijn.
Duh.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Deden we 5 jaar geleden zulke goede aankopen dan? Of doelen jullie op de UEFA Cup-campagne?
quote:28-06-2007 TOPDRUKTE OP WEBSITE EN BIJ KLANTENSERVICE
Na de bekendmaking van de komst van Giovanni van Bronckhorst heeft de website van Feyenoord woensdag een recordaantal van ruim 74.000 unieke bezoekers mogen verwelkomen. Zij bekeken Feyenoord.nl in totaal bijna 300.000 keer. Door de drukte is de website van Feyenoord korte tijd onbereikbaar geweest. Voor vandaag worden weer vele bezoekers verwacht op Feyenoord.nl. Er is alles in het werk gesteld om de site bereikbaar te houden voor iedereen.
Zowel gisteren als vandaag is het eveneens topdrukte op de afdeling klantenservice. Tientallen mensen zijn naar De Kuip gekomen om een seizoenskaart voor komend seizoen aan te schaffen. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven.
F naar mezelf kijkend,zit in de zw,door me enkel gegaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef DivineJester het volgende:
Ben ik blij dat ik geen Feyenoordsupporter ben. Het is natuurlijk wel een interessante ontwikkelingquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:06 schreef renz0r het volgende:
Alle gloryhunters en 'opeens grote' Feyenoord supporters komen weer tevoorschijn
die bestaan toch niet in rotterdam? dat was toch alleen maar hondstrouw legioen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:06 schreef renz0r het volgende:
Alle gloryhunters en 'opeens grote' Feyenoord supporters komen weer tevoorschijn
Zijn natuurlijk niet alleen gloryhunters...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:06 schreef renz0r het volgende:
8 miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Castelen nu vertrekken?
En wat gaan ze voor die jongen vragen?
Of ie gaat weet ik niet maar hij mag welquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:
Eerlijk is eerlijk, normaal lurk ik hier alleen maar en dan nog meestal als er weer een kloon van Dirk-Kuijt of een relletje gesignaleerd is, maar in dit topic staat eigenlijk het complete nieuws rond Feyenoord wat ik normaal overal lees in een enkel topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef DivineJester het volgende:
Met wat geluk vangen we nog een miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:
Een supporter in een klas... dat is toch niet serieus te nemen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
5 jaar geleden stapten er Ajax-fans over naar Feyenoord. (In mijn klas in ieder geval.) Was wel een van de weinige tijden dat al die neuzen bij mij in de klas stopten met hun Feyenooit en Feyenood.![]()
Zoveelquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, voor 4, 5 miljoen kan je hem misschien nog wel verkopen.
Heb je interesse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:
1 jaar, maar tis wel een international hequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zoveel![]()
hoelang loopt zijn contract nog?
Op non-actief.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Een supporter in een klas... dat is toch niet serieus te nemen?
Waar is je oude avatar?![]()
Pcies,niet willen tekenen maar weinig tot niets gepresteerd hebben in de tijd dat ie hier in rotjeknor is.Afgelopen seizoen geblesseerd,maar daarna nog steeds onthutsend zwak.Ergerde me kapot aan hem als ie weer s liep te klootzakken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Of ie gaat weet ik niet maar hij mag wel![]()
Miljoentje of 5/6? Zou ik prima vinden iig.
Ja dat welquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op non-actief.Ik heb Makaay heel netjes gepaint.
![]()
Hij kan best aardig ballen maar z'n rendement is gewoon te laag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:12 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Pcies,niet willen tekenen maar weinig tot niets gepresteerd hebben in de tijd dat ie hier in rotjeknor is.Afgelopen seizoen geblesseerd,maar daarna nog steeds onthutsend zwak.Ergerde me kapot aan hem als ie weer s liep te klootzakken.
mwah, ik zou hem er best bij willen hebben.quote:
1 jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zoveel![]()
hoelang loopt zijn contract nog?
Dat zeg ik,hij liep teveel voor zichzelf te voetballen. was niet voor niks dat men zei:castelen,bal kwijt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hij kan best aardig ballen maar z'n rendement is gewoon te laag.
Dan al ie niet zo gek veel kosten denk ik.quote:
Welk voetbalspel heb je gebruikt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:15 schreef LongOne het volgende:
--knip--
Even een schets gemaakt van de kwaliteiten van de 4 topclubs. Ik weet het voetbal is geen wiskunde, maar had even niks te doen![]()
Nee, maar in t buitenland vinden ze castelen veel, beter dan wij hier. Die bedragen gingen toen rond dacht ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan al ie niet zo gek veel kosten denk ik.
Lijkt op fifa07quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welk voetbalspel heb je gebruikt?![]()
![]()
In dat geval:quote:
quote:Ebi Smolarek staat in de schijnwerpers van Feyenoord, zo weet de NOS. De Poolse aanvaller van Borussia Dortmund speelde eerder al van 2001 tot 2005 voor de Rotterdamse formatie.
In De Kuip wist Smolarek nooit echt door te breken, maar in Dortmund bewees hij zijn dienst. Feyenoord-trainer Bert van Marwijk, die eerder al met de spits samenwerkte bij Dortmund, wil hem graag opnieuw onder zijn hoede nemen. Het valt echter nog te bezien of zijn huidige werkgever wil meewerken aan het vertrek van de Pools international.
Het lijkt erop dat Smolarek de opvolger gaat worden van Romeo Castelen. De watervlugge rechterspits heeft in Rotterdam nog een éénjarig contract en zou nauwlettend gevolgd worden door Middlesbrough.
quote:Makaay en Hofland definitief Feyenoorder
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - De kogel is door de kerk. Roy Makaay gaat naar Feyenoord. De 32-jarige aanvaller is persoonlijk rond met de stadionclub en ook Bayern Munchen is akkoord met de overgang van de spits naar Rotterdam. In de nacht van woensdag op donderdag zijn de laatste puntjes op de i gezet. Makaay wordt donderdagmiddag om half drie gepresenteerd. Hij tekent voor drie seizoenen.
Tegelijkertijd zal Feyenoord ook Kevin Hofland presenteren. Hij tekent een contract voor vier seizoenen. De verdediger van Vfl Wolfsburg heeft woensdag al een medische keuring ondergaan, maar er moesten nog wat laatste details worden afgerond.
De overgang van Hofland ging niet zonder slag of stoot. "Ik had nog een contract voor een jaar bij Wolfsburg en wilde in eerste instantie helemaal niet terug naar Nederland", aldus Hofland. De nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk bracht hem op andere gedachten.
Eerder verzekerde Feyenoord zich al van de diensten van spelers Tim de Cler, Andwele Slory, Luigi Bruins en Giovanni van Bronckhorst en van trainer Bert van Marwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |