oh, wacht effe...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zijn je qualificaties?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aangenomen!
oja, wacht effequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:27 schreef remlof het volgende:
Maar murp, wat is je motivatie? Waarom wil je zo graag mod zijn?
Hij wil ons legaal irriteren, dat weet je toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:27 schreef remlof het volgende:
Maar murp, wat is je motivatie? Waarom wil je zo graag mod zijn?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef Tha-CheF het volgende:
ik sta het meest achter je 4de punt murp!
Das in ieder geval een die leesbaar is..quote:
Ook met van die originele teksten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef yvonne het volgende:
Je wattes?!
Je kunt m'n plafond komen witten, ook goed?
Goed idee,quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef yvonne het volgende:
Je wattes?!
Je kunt m'n plafond komen witten, ook goed?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef Kiev het volgende:
Laat me raden, je hebt een nieuwe scanner die je uit wil proberen? :$
Remlof, hoe heb je in vredesnaam die hyrogliefen kunnen oncijferen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik zal altijd beleefd zijn"
Daar ga je het niet mee redden op ONZ murp
wie zegt dat ie in ONZ mod wil worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik zal altijd beleefd zijn"
Daar ga je het niet mee redden op ONZ murp
Het lijkt op mijn handschriftquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Remlof, hoe heb je in vredesnaam die hyrogliefen kunnen oncijferen?![]()
Daar ging ik van uit, gezien z'n postgeschiedenisquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie zegt dat ie in ONZ mod wil worden?
volgens mij staat dat nog nergens
ja dat weet ik wel maarja dat heeft ie niet vermeldquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt op mijn handschrift
[..]
Daar ging ik van uit, gezien z'n postgeschiedenis
ik weet niet wie dat erger vindt.. murp of yvonnequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
We sturen je eerst wel een weekendje langs yvonne
dat wou ik net zeggen. zal yvonne blij mee zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat erger vindt.. murp of yvonne![]()
Je neemt hem van achter?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef Snakey het volgende:
We nemen het mee naar achter.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Je neemt hem van achter?
Ik denk niet dat Murp daar al aan toe is..![]()
ach, ff flink roeren en het went weer voor m!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Je neemt hem van achter?
Ik denk niet dat Murp daar al aan toe is..![]()
Liever wel eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:52 schreef KopieerMachine het volgende:
-doe eens niet-
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je meteen welke mensen hem als moderator willen.
yvonne kennende komt murpie niet in de crewquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daar ben ik niet zo blij mee, eerlijk gezegd![]()
Onhee, hij komt zeker niet in de crew.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yvonne kennende komt murpie niet in de crew. althans, vorige week was ie nog dood
.
paar keer zelfsquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Onhee, hij komt zeker niet in de crew.![]()
Zeg had jij niet in de crew gezeten, Jerruh?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef SHE het volgende:
Ik moet zeggen dat dit toch 1 van de betere motivaties is die ik gezien heb.
Het handschrift is ferm, ietwat warrig, ongecontroleerd en blinkt uit in zelfoverschatting. De uitroeptekens hebben een ietwat dictatoriale inslag en de punten lopen uit, wat redelijk gay is. Het is een beetje Nutty Professor, meets Hitler, meets Samson, meets Niels Holgersson.
Ik stem voor.
Mijn stem heb je iig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
paar keer zelfs.
maar zulks goed modmateriaal was ik ook weer niet, naar mijn mening.
hehe mjwa, ik krijg het in september weer te druk, dus als ik zou modden, dan heb ik vanaf dan geen tijd meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Je wil het té graag, dat is het probleem.
[..]
Mijn stem heb je iig.
Waarom niet? Je liep KM nog al te pesten, dat was niet zo netjes van je. Verder heb je epilepsie veroorzakende usericons enne verder weet ik effe niks...quote:
Iemand die ik ken, heb ik kennis laten maken met FOK!, En die heeft epilepsie... die is ook nooit weer terug gekomen nadat ze een supergroot knipperend plaatje heeft gezien van murpquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Je liep KM nog al te pesten, dat was niet zo netjes van je. Verder heb je epilepsie veroorzakende usericons enne verder weet ik effe niks...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef Tha-CheF het volgende:
ik sta het meest achter je 4de punt murp!
ik wist niets meer te schrijvenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik kan ook ___ mmm. jullie ___ tja _ ah dus."
nee hoor... jij wilt er een leuke UI aan overhouden...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef R-Tech het volgende:
[..]
gewoon ff testen of ie ook doet wat ie schrijft
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef R-Tech het volgende:
He Murp, als je me usericon opleukt heb je mijn stem
Prachtige analysequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef SHE het volgende:
Ik moet zeggen dat dit toch 1 van de betere motivaties is die ik gezien heb.
Het handschrift is ferm, ietwat warrig, ongecontroleerd en blinkt uit in zelfoverschatting. De uitroeptekens hebben een ietwat dictatoriale inslag en de punten lopen uit, wat redelijk gay is. Het is een beetje Nutty Professor, meets Hitler, meets Samson, meets Niels Holgersson.
Ik stem voor.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef Hanstin het volgende:
Stel nou er is een murp haat topic he murpje zou jij dan zo zwak zijn om die gelijk te deleten of ga je der lekker in en discusseer je erover.
quote:Stel nou he iemand vind dat jij je werk als modje niet goed doet wat ga jij daar dan aan doen? niks of ga je veranderen?
Ik heb hun troep opgeruimd, dus hij kan weer open.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:05 schreef SHE het volgende:
Kutkleuters ook.
Jij bent veel te aardig voor deze wereldquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hun troep opgeruimd, dus hij kan weer open.
Ik ben blij dat mensen van jouw leeftijd nog niet mogen stemmenquote:
Ik heb net KM nog bijna doodgewenstquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent veel te aardig voor deze wereld![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mensen van jouw leeftijd nog niet mogen stemmen.
ik bedoelde mooierquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
In die tekst komen ook geen d's en t's voor aan het einde van de werkwoorden
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef zarGon het volgende:
Dat er zoveel ja-stemmers zijn.
Maak jij maar een avatar voor mij met die erin en de huidige dingen er ook in he!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:08 schreef -SL- het volgende:
[..]
Maak jij maar een avatar voor mij met die erin en de huidige dingen er ook in he!
zit weer op het werk enzo
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef appelsjap het volgende:
Maak voor mij ook een avater pls, gewoon precies wat ik nu heb alleen met 1 extra frame met murp for mod.. Het lukt me niet met imageready, steeds veranderen alle frames, terwijl ik alleen 1 frame wil met murp for mod..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Shadeauw het volgende:
Als je die van mij fix0rt zal ik je steunen
In ieder geval een originele applicatie
Kan je ook ff uitleggen hoe ik 1 frame bewerk, en niet meteen alle frames, dankequote:
Gewoon vragen aan murpquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef lobotomie het volgende:
hm hoe doe ik dat?
Het lijkt me trouwens hoog tijd dat er een nieuwe generatie epileptische [ONZ] mods komen ..quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Hey murp kan jij dan zo´n te gekke avatar voor me maken?
murp's avatar is iets van 95 ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Die is 30 kb en het maximum is 10 kb?![]()
mijne mistquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:45 schreef outcast_within het volgende:
murp for mod
uit de onlangs doos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef SolidasRock het volgende:
Murp. Maak iets voor me met Solid as a Rock en dan je vote for murp(ik wil van de huidige avatar af) en dan zal ik je steunen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef bobsqaud het volgende:
Hey murp ik bied mijn ava ook wel aan.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:38 schreef BossFight het volgende:
IK WIL OOK EEN MURP AVATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maak er iets flamboyants van!
Nog beter, maak van de fok-layout-plaatjes gewoon jouw murpversiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef KlappernootatWork het volgende:
Murp, is het niet handig om een speciale banner te maken, voor op de FP?![]()
Ga jij ff hardlopend rondjes rennen op een mijnenveldquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef CodeCaster het volgende:
Murp for not.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil ook een Murp Avatar!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Murpje, ik wil wel op je stemmen!
Murp je mijn ava dan ook even?
Maak er wat cools van
3xM
Vet handschrift! Serieusquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef Double-Helix het volgende:
hey murp,murp mijn avater niet maar doe die murp voor mod wel in
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef superworm het volgende:
ik wil ook een murp-for-mod-avatar!
Ongelofelijk he!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:53 schreef outcast_within het volgende:
Ben je nou nog geen mod?
Done! wel een beetje layout vern#kend, maargoedquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:45 schreef murp het volgende:
dit mag voor ieder murpvoter in je fotoboek:
[afbeelding]
Hier ook graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef doka het volgende:
Murp, kun je ook een doodsverwensing aan jouw adres in mijn avatar stoppen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef doka het volgende:
Murp, kun je ook een doodsverwensing aan jouw adres in mijn avatar stoppen?
quote:
oh..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:30 schreef doka het volgende:
[..]
Dat is geen accurate weergave van mijn gevoel
Ik wel, ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:31 schreef murp het volgende:
[..]
oh..
dus je wilt niet dat ik in de toekomst mod ga worden?
neequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:23 schreef -SL- het volgende:
kut, nu is murp crew..
Kan ik niets meer baggeren met hem
(slotje?!)
Zie je wel; kut modquote:
Euhm.... en jij neemt verantwoord paddo's?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:18 schreef chatter het volgende:
Eerst wordt Murp mod en dan neemt hij Fok! helemaal over.
![]()
Dat zeg ik lekker niet, want dan wil jij meedelen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
Euhm.... en jij neemt verantwoord paddo's?
ja, ik ben de belangrijkste punten al aan het verzamelenquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:40 schreef JanJohanDeAlgenMan het volgende:
Murp en MOD,
straks komt er nog een verplichte epilepsie avatar regel![]()
Wil je mijnes dan maken ? Weet ik zeker dat die goed isquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik ben de belangrijkste punten al aan het verzamelen
Het is natuurlijk deels dankzij mijn harde werk en inzet dat murp gekomen is waar hij nu is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me nu duidelijk wat je voortaan moet doen als je mod wil worden!
dank jequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:26 schreef iamredleader het volgende:Murp for Mod - al die maanden in m'n avatar heeft gewerkt
Ik deel niet, heb alles voor mezelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:34 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zeg ik lekker niet, want dan wil jij meedelen.
![]()
Ik vond dattie al weinig effect hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:13 schreef chatter het volgende:
[..]
Dus jij hebt de laatste bij de supermarkt weggehaald.![]()
Kan ik nog geen champignonsoep maken.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:44 schreef murp het volgende:
TVP voor als ik ooit Admin of FA wil worden
Onder het mom van "Zand schuurt de maag"?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef LamstraalASD het volgende:
iemand die zich zo aanmeld voor modder-eter moet wel een topper worden.
Ik zuo hem nemen
nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef miodzio het volgende:
Is het al gezegd dat "solisitatie" verkeerd gespeld is?'
omdat we geen users hier in ONZ belachelijk maken gvdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef Noorseviking het volgende:
Murp waarom moet mijn topic dicht gvd![]()
![]()
BG vind het grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:52 schreef murp het volgende:
[..]
omdat we geen users hier in ONZ belachelijk maken gvd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |