oh, wacht effe...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zijn je qualificaties?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aangenomen!
oja, wacht effequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:27 schreef remlof het volgende:
Maar murp, wat is je motivatie? Waarom wil je zo graag mod zijn?
Hij wil ons legaal irriteren, dat weet je toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:27 schreef remlof het volgende:
Maar murp, wat is je motivatie? Waarom wil je zo graag mod zijn?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef Tha-CheF het volgende:
ik sta het meest achter je 4de punt murp!
Das in ieder geval een die leesbaar is..quote:
Ook met van die originele teksten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef yvonne het volgende:
Je wattes?!
Je kunt m'n plafond komen witten, ook goed?
Goed idee,quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef yvonne het volgende:
Je wattes?!
Je kunt m'n plafond komen witten, ook goed?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef Kiev het volgende:
Laat me raden, je hebt een nieuwe scanner die je uit wil proberen? :$
Remlof, hoe heb je in vredesnaam die hyrogliefen kunnen oncijferen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik zal altijd beleefd zijn"
Daar ga je het niet mee redden op ONZ murp
wie zegt dat ie in ONZ mod wil worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik zal altijd beleefd zijn"
Daar ga je het niet mee redden op ONZ murp
Het lijkt op mijn handschriftquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Remlof, hoe heb je in vredesnaam die hyrogliefen kunnen oncijferen?![]()
Daar ging ik van uit, gezien z'n postgeschiedenisquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie zegt dat ie in ONZ mod wil worden?
volgens mij staat dat nog nergens
ja dat weet ik wel maarja dat heeft ie niet vermeldquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt op mijn handschrift
[..]
Daar ging ik van uit, gezien z'n postgeschiedenis
ik weet niet wie dat erger vindt.. murp of yvonnequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
We sturen je eerst wel een weekendje langs yvonne
dat wou ik net zeggen. zal yvonne blij mee zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat erger vindt.. murp of yvonne![]()
Je neemt hem van achter?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef Snakey het volgende:
We nemen het mee naar achter.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Je neemt hem van achter?
Ik denk niet dat Murp daar al aan toe is..![]()
ach, ff flink roeren en het went weer voor m!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Je neemt hem van achter?
Ik denk niet dat Murp daar al aan toe is..![]()
Liever wel eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:52 schreef KopieerMachine het volgende:
-doe eens niet-
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je meteen welke mensen hem als moderator willen.
yvonne kennende komt murpie niet in de crewquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daar ben ik niet zo blij mee, eerlijk gezegd![]()
Onhee, hij komt zeker niet in de crew.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yvonne kennende komt murpie niet in de crew. althans, vorige week was ie nog dood
.
paar keer zelfsquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Onhee, hij komt zeker niet in de crew.![]()
Zeg had jij niet in de crew gezeten, Jerruh?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef SHE het volgende:
Ik moet zeggen dat dit toch 1 van de betere motivaties is die ik gezien heb.
Het handschrift is ferm, ietwat warrig, ongecontroleerd en blinkt uit in zelfoverschatting. De uitroeptekens hebben een ietwat dictatoriale inslag en de punten lopen uit, wat redelijk gay is. Het is een beetje Nutty Professor, meets Hitler, meets Samson, meets Niels Holgersson.
Ik stem voor.
Mijn stem heb je iig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
paar keer zelfs.
maar zulks goed modmateriaal was ik ook weer niet, naar mijn mening.
hehe mjwa, ik krijg het in september weer te druk, dus als ik zou modden, dan heb ik vanaf dan geen tijd meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Je wil het té graag, dat is het probleem.
[..]
Mijn stem heb je iig.
Waarom niet? Je liep KM nog al te pesten, dat was niet zo netjes van je. Verder heb je epilepsie veroorzakende usericons enne verder weet ik effe niks...quote:
Iemand die ik ken, heb ik kennis laten maken met FOK!, En die heeft epilepsie... die is ook nooit weer terug gekomen nadat ze een supergroot knipperend plaatje heeft gezien van murpquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Je liep KM nog al te pesten, dat was niet zo netjes van je. Verder heb je epilepsie veroorzakende usericons enne verder weet ik effe niks...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef Tha-CheF het volgende:
ik sta het meest achter je 4de punt murp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |