Met Mac's natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:58 schreef nietzman het volgende:
Of over meisjes.
staat eronder dat hij prima werkt met macbook... hoe zit het met ruilen bij alternate? mocht het eventueel niet werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef Skic. het volgende:
Deze is ook voor Xilantof.
Ja, hoi.quote:
Ik zou de Kingston van 39.- nemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Skic. het volgende:
Ik ben weer bezig met mijn quest naar MB-geheugen.
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=IANEBB&showTechData=true
Hoe is deze?
want? gewoon betere kwaliteit of echt andere verschillen?quote:
Dat is wel een iets uitgebreider feestje danquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, Traktor en m'n externe geluidskoart
Ja, die heb ik wel. Ik heb de instructies op deze site opgevolgd, en nu staat er een mooi 6300 icoontje in mijn iSync. Maar de vorige keer heb ik ook precies gedaan wat hierin stond en kon ik wel syncen maar zag ik geen icoontje, dus pin me er niet op vastquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef super-muffin het volgende:
Rock-shocker: Heb jij nog een tof 6300 icoontje voor in iSync, nu staat er een grijze saaie.
Ziet er goed uit, vooral die snellere downloads. Leopard is bij mij (in Transmission) na een 2 dagen nog niet klaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Blaxje het volgende:
uTorrent for Mac.
http://torrentfreak.com/u(...)ing-an-early-review/
Ik heb al wat gevonden. MDT, 1 Gb. 39 euro, en ik heb die gekozen vanwege de CL4 i.p.v de CL5. Nu maar hopen dat het werkt enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:39 schreef Tijn het volgende:
Waarom koop je niet gewoon het populairste SoDimm DDR2 bankje van de Tweakers.net/Pricewatch?
Ik vind het trouwens ook wel tof om iets Duits in mijn MB te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef Skic. het volgende:
Ik lees behoorlijk veel positieve reacties over MDT hoor.
Ja daarom gaf je ook een link van Buffalo in de OP hequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef Skic. het volgende:
Ik lees behoorlijk veel positieve reacties over MDT hoor.
Toen zag ik nog niet dat CL5, CL4 gedoe.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja daarom gaf je ook een link van Buffalo in de OP he![]()
Ik heb vroeger een Olivetti gehad, dat geheugen was pas a-sociaal duur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Tijn het volgende:
Door al dat gelul over geheugen zit ik eraan te denken om zelf ook maar een nieuw 1 GB reepje voor m'n MBP aan te schaffen. Voor de prijs hoef je het niet te laten in elk geval... 40 euroIk heb ooit honderden guldens betaalt voor 32 MB
Ik heb nu 1.5 GB (512 MB standaard en 1 GB extra zelf erbij gezet). Als ik die 512 vervang voor een 1 GB kan ik gebruik maken van dual channel, right?
kan werken; optimaal is toch wel een dual channel kitje. of iig 2 van het zelfde merk, en zelfde batch oid. (dus 2 1gig latjes tegelijk kopen enzo)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Tijn het volgende:
Door al dat gelul over geheugen zit ik eraan te denken om zelf ook maar een nieuw 1 GB reepje voor m'n MBP aan te schaffen. Voor de prijs hoef je het niet te laten in elk geval... 40 euroIk heb ooit honderden guldens betaalt voor 32 MB
Ik heb nu 1.5 GB (512 MB standaard en 1 GB extra zelf erbij gezet). Als ik die 512 vervang voor een 1 GB kan ik gebruik maken van dual channel, right?
Dat is volgens mij helemaal niet nodig. Als je 2 repen met dezelfde grootte, snelheid en latency hebt, is het toch prima?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
kan werken; optimaal is toch wel een dual channel kitje. of iig 2 van het zelfde merk, en zelfde batch oid. (dus 2 1gig latjes tegelijk kopen enzo)
200 man ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is wel een iets uitgebreider feestje dan
Pfew.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:49 schreef Tijn het volgende:
Ik had net zowat een hartverzakking trouwens. Ik ging even kijken of het wel klopte wat ik zei, met dat geheugen en die bankjes enzo. Ik kon me namelijk niet herinneren dat ik 2 slots had gezien toen ik het 1 GB reepje destijds bijplaatste en ik vroeg me af waar die 512 MB dan zat.
Dus MPB uit. Op z'n kop. Accu eruit. Schroevendraaier erbij, kapje eraf, geheugen eruit. Ah, de 512 MB zit eronder, het zijn 2 slots boven elkaar. Nou geweldig. Toen bedacht ik me dat het wel handig zou zijn als ik de repen even omdraaide, zodat als ik die 512 MB wil vervangen, hij bovenop zit. Dus ik haal alles eruit, doe ze er andersom weer in, kapje erop, schroefjes erin, accu erin, omdraaien, booten.
Niks. Geen wit scherm. Geen geluid. Alleen de Superdrive die raar loopt te rammelen.
Ik dacht ff dat ik m'n computer had verziekt en dat ik 'em weken kwijt zou zijn in reparatie
Maar toen bootte ik 'em nogmaals en deed 'ie het wel
Foto's! Filmpjes! Morgen that is.quote:
Of op een boerderij morgen, dik tuinfeest nabij Leeuwarden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Foto's! Filmpjes! Morgen that is.
edit; Je staat niet toevallig met Krause in Vera Groningen vanavond?
Ga even door naar Groningen dan, die zijn toch wel vroeg klaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Utrecht @ K-Sjot.
Opdracht: Alternatief dansbaar.
Geen idee, ik wacht tot oktober.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
Hoe kan ik de partitie die ik gemaakt heb voor Leopard weer netjes verwijderen? Via iPartition lukt het niet omdat de disk in use is, en de Bootcamp Assistent kan het niet omdat het geen Windows partitie is.
Ja prima, ben ik van de partij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik draai van 1 tot 4![]()
Sta ik om 7 uur op het station ok?![]()
Je hebt het echt niet vandaag nog in huis hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Skic. het volgende:
Fakkin' Alternate, verzenden dat geheugen! Ik heb al betaald hoor, bitches.
Zijn alle mac-gebruikertjes in één keer homo? Is dat hip tegenwoordig ofzo?quote:
Niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet vandaag nog in huis hoor
Soms duurt het eventjes..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:37 schreef Skic. het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar een bestelbevestiging kan er toch zeker wel vanaf?
Ik ga de lauch ook missen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay dit is het meest zinloze tvp'tje ooit want morgen zijn we 2 topics verder... maar goed k ga lekker de hele launch van de iPhone missen....
Waaaaaant ik vlieg vandaag eerst naar phoenix (44 graden) en dan door naar Albuqeurque...
Precies kuttelefoon...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik ga de lauch ook missen.Waaaaant. Omdat ik morgen keidronken ben, en die lauch me ook weinig kan boeien ook.
rightquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies kuttelefoon...
Met het geld dat je aan dat ding verspilt kan je bijna een MacBook Pro kopen..
Okay de telefoon is 600 dollar... het goedkoopste abbonement was 59, zeg 60 dollar per maand (dat zei iemand hier vorige topic)... de telefoon gaat voor zover ik het weet alleen met een 2 jarig abbonement ovr de toonbank 600 dollar + 24* 60 dollar is in totaal 2040 dollar...quote:
Wist je dat niet?....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg is die telefoon 600 dollar + Abonnements kosten?
zomfg
Zie kuttelefoon...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
Ja je zit verkeerd daar.
Het is inderdaad 600 $ + Abokosten.
Mooie potten met een Mac zijn oké..quote:
De abo's beginnen bij 60 dollar per maand en gaan door tot 220quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg is die telefoon 600 dollar + Abonnements kosten?
zomfg
Glenfiddich?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Tijn het volgende:
Hij heeft wel een paar goeie whiskeys staan
Oja, en daarom koop je meteen een Mac...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Junkie het volgende:
Dit berichtje hangt al eeuwen aan mn prikbord. Wou het toch een keertje met jullie delen.
[afbeelding]
![]()
Niet echt wereldschokkend natuurlijk dat duurdere producten worden gekocht door mensen met meer geld en dat mensen met meer geld gemiddeld slimmer zijn dan mensen met weinig geldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Junkie het volgende:
Dit berichtje hangt al eeuwen aan mn prikbord. Wou het toch een keertje met jullie delen.
[afbeelding]
![]()
Bij mij loopt ie nooit vastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
Godver, loopt mijn Transmission weer eens vast. Daar gaan me download weer.
Neuh, dat is zo bijzonder. Vaak gaat Transmission na een vastloper helemaal overnieuw met een torrent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie nooit vastEn btw, hij gaat gewoon verder waar ie gebleven was toch?
Ben net met een bedrijfje begonnen en ga wel hard nu ik van Windows af ben en een Mac heb gekochtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Weest geduldig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
Okee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Weest geduldig.
http://torrentfreak.com/u(...)ing-an-early-review/![]()
Rechtsboven: een sim trayquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:42 schreef Skic. het volgende:
[..]
Okee.
http://www.thinksecret.co(...)e/image/iphone05.jpg
Wat is dat ding rechts?
Ik hoop niet dat mijn Transmission vast loopt, Leopard is bijna klaar met downloadenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
Okee, ziet er maar raar uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rechtsboven: een sim tray
Rechtsonder: de bluetooth-headset, die je dus tegelijk met de iPhone kan opladen. En die 129 dollar schijnt te moeten gaan kosten.
Wedden van niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
Na het weekend is de iPhone hype voorbij! [yay]!
Man, am I in the wrong business.quote:t a town-hall meeting with employees Thursday, Apple CEO Steve Jobs announced that all full-time Apple employees will receive a free 8GB iPhone, while part-time employees who have been with the company for more than a year will also receive a free iPhone.
Dit stukje vond ik interessanter:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.thinksecret.com/news/0706freeiphone.html
[..]
Man, am I in the wrong business.
New stuff!!quote:Arstechnica provides a recap of the speech from Steve Jobs.
Regarding Macs:
The first leg is the Mac business, which Steve addressed by saying that they have the "best Macs" in the new product pipeline ever right now, and that the stuff coming out in the next year is "off the charts."
Regarding OS X:
There is one OS group that does Mac OS X for the Mac and the iPhone, as well as "some iPods we're working on."
En wie betaald het abonnement dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.thinksecret.com/news/0706freeiphone.html
[..]
Man, am I in the wrong business.
Nee. Ik boycot. Totdat Leopard er is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Remzz het volgende:
Iemand dat filmpje op apple.com van de iPhone al gezien?![]()
Ja, je zou nu iets meer CD/DVD-media moeten kunnen lezen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Junkie het volgende:
Hebben jullie ook een firmware update gehad van de superdrive?
http://www.apple.com/supp(...)irmwareupdate21.html
Zover ik kan zien dus een soort mediacode update?
Maar nog steeds dat stomme geluidje van een autistische ezel...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook een ander geluidje in m'n superdrive lijkt het. Een sneller geluidje. Korter.
Ik zei het toch, Jarno?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef super-muffin het volgende:
Volgens Tweakers word maandag de Europese iPhone aangekondigd.
*kreun*quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef Skic. het volgende:
Deze is ook voor Xilantof.
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Kutupdate, krijg de hele tijd de melding dat er geen product is om te updaten
Ah. Mijn geheugen is verzonden, ik laat wel weten of het werkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
![]()
Maar moet tot minimaal volgende week wachten. Salarisdag
Inderdaad. Gelukkig zet ik mijn MB bijna nooit uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Kutupdate, krijg de hele tijd de melding dat er geen product is om te updaten
Wat voor ding is wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef Jarno het volgende:
Wat voor ding is dat dan Swets?
Is dat na een software update? Want dan duurt het booten wel vaker extreem lang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Jarno het volgende:
Ohja, en nog een issue waar ik al een tijdje 'last' van heb: als ik mijn MB reboot (wat niet al te vaak is), dan duurt het bij het witte scherm erg lang voordat het Appel logo en het cirkeltje verschijnt. Soms wel 30 seconden. Dat lijkt me niet helemaal tof, iemand die hier wat meer van weet?
Met ding bedoelde ik dus die wifi hotspot. Zijn jullie op vakantie ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat voor ding is wat?
Ik heb een macbook, E.T. heeft een powerbook. Hier is een wifi hotspot voor het luttele bedrag van 7,50 per dag per computer. Ik ben via de aiport verbonden, en E.T. is via de firewire kabel met mij verbonden en surft net zo hard mee
Nee, ik heb het dus elke keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat na een software update? Want dan duurt het booten wel vaker extreem lang.
Dan is het niet goed geloof ik. Ik heb dat ellelange wachten alleen na een update.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met ding bedoelde ik dus die wifi hotspot. Zijn jullie op vakantie ofzo?
Nouja, ellenlang, ellenlang... Het duurt net te kort om écht irritant te zijn en verder heb ik nergens last van. Ik ga een Googlen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan is het niet goed geloof ik. Ik heb dat ellelange wachten alleen na een update.
Wat heb je gehaald?quote:
Waar staat het bier?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]We zitten in ons vakantiehuis.
[afbeelding]
Wel ACD natuurlijk he?quote:
Hey swets heb je die deuk nog uit die powerbook gekregen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat voor ding is wat?
Ik heb een macbook, E.T. heeft een powerbook. Hier is een wifi hotspot voor het luttele bedrag van 7,50 per dag per computer. Ik ben via de aiport verbonden, en E.T. is via de firewire kabel met mij verbonden en surft net zo hard mee
Heb ik soms ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Jarno het volgende:
Ohja, en nog een issue waar ik al een tijdje 'last' van heb: als ik mijn MB reboot (wat niet al te vaak is), dan duurt het bij het witte scherm erg lang voordat het Appel logo en het cirkeltje verschijnt. Soms wel 30 seconden. Dat lijkt me niet helemaal tof, iemand die hier wat meer van weet?
Time Machine?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:10 schreef super-muffin het volgende:
Godver
Ik maak net met iPartition een partitie aan, heeftie mijn andere partitie, met backups, films en meer weg getieft
Er staat nu alleen een partitie Leopard en de vorige (Lassie) is verdwenen! Wat kan ik doen?
Ik heb dat ook wel 's gehad: DR werkte prima. Ik heb ook nog een ander programma gebruikt, omdat DR niet alle video-formats pakt. Alleen daar staat de naam me niet meer zo van bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:37 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben nu al aan het scannen met Data Resque II, hopelijk werkt het.
Ik ben zelf voor een 350D gegaan toen ik voor dezelfde keus stond. Over het algemeen genomen is bij Canon de keus in lenzen wat groter en krijg je bij een Nikon standaard al een iets betere lens. Ik heb het idee dat beide merken elkaar verder niet zo ontlopen. Sowieso laten veel mensen de keus afhangen van merkbekendheid of accessoires die ze al hebben, dus waar anderen mee rondlopen is niet altijd een goede indicatie. Je zou eens op vergelijkingssites kunnen kijken voor de reviews over de body, en op http://photozone.de/ kun je allerlei lenzen met elkaar vergelijken op een zeer hoog en soms nogal technisch niveauquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wie doet hier trouwens aan digitale fotografie..? Ik krijg volgende week een klap met geld en ik wil een digitiale spiegelreflex gaan kopen. Mijn idee is om een Canon 400D te kopen, maar ik zie ook een hoop fotografen met Nikon lopen. Ik ben nog een behoorlijke n00b op dit gebied...
Thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor een 350D gegaan toen ik voor dezelfde keus stond. Over het algemeen genomen is bij Canon de keus in lenzen wat groter en krijg je bij een Nikon standaard al een iets betere lens. Ik heb het idee dat beide merken elkaar verder niet zo ontlopen. Sowieso laten veel mensen de keus afhangen van merkbekendheid of accessoires die ze al hebben, dus waar anderen mee rondlopen is niet altijd een goede indicatie. Je zou eens op vergelijkingssites kunnen kijken voor de reviews over de body, en op http://photozone.de/ kun je allerlei lenzen met elkaar vergelijken op een zeer hoog en soms nogal technisch niveau
De watte?quote:
Bron.quote:"Ik schaf graag nieuwe dingen aan", zo verklaarde Len Edgerly, die in Cambridge als eerste in rij stond, zijn aankoop. "Het is het beste dat in een lange tijd tot mij is gekomen. Het is prachtig."
Ja, maar ik stel me er echt gelijk zo'n in tranende zijnde Amerikaan bij voor, die dagenlang op een kampeerstoeltje in de snikhete zon heeft zitten wachten. En dan helemaal in shock de Apple store in komt kruipen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:37 schreef Skic. het volgende:
[..]
Eei, dat dacht ik ook toen ik een MB kocht.
Ja, ik vermoed dat die het ook gaat worden. Heb je er een lens bij..?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik heb een 400D, en het is een goed dingetje.![]()
Volgens mij hadden ze behoorlijk kutweer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar ik stel me er echt gelijk zo'n in tranende zijnde Amerikaan bij voor, die dagenlang op een kampeerstoeltje in de snikhete zon heeft zitten wachten. En dan helemaal in shock de Apple store in komt kruipen..
Jij hebt die uit de OP besteld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ah. Mijn geheugen is verzonden, ik laat wel weten of het werkt.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat die het ook gaat worden. Heb je er een lens bij..?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef Skic. het volgende:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IANEUF
Ik heb dus deze besteld.
Let bij de aanschaf niet alleen op kosten maar ook op ergonomie. Voel de camera's even aan en bekijk welke fijn in de hand ligt en of de knoppen logisch zitten.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:43 schreef Jarno het volgende:
Misschien moet ik gaan quoten zodat mensen weten tegen wie ik het heb ofzo.
Het idee is goed, toch?quote:
Kitlens is inderdaad prima.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi: bedankt voor de snelle info, mannen!
Ruilen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:50 schreef Jarno het volgende:
Natuurlijk niet zo goed als een 17-40L of een 17-55 f/2.8 IS USM, maar ach..
idd, dat is heeeeel belangrijk. Ik heb een 350D gehad, maar die is gewoon te klein voor mijn handen. Ik moest elke keer mijn vingers behoorlijk krampachtig om de grip heen plaatsen. Niet echt bevordelijk voor de handen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Let bij de aanschaf niet alleen op kosten maar ook op ergonomie. Voel de camera's even aan en bekijk welke fijn in de hand ligt en of de knoppen logisch zitten.
Zo heb ik een nikon omdat die het ooit won qua ergonomie van een canon (nog in het analoge tijdperk). En ook nu kan ik nog steeds niet wennen aan wat dingetjes van Canon.
Zo heeft ieder z'n voorkeuren.
Helpt iets inderdaad. Kun je tenminste je pink en ringvinger ergens kwijt. Maar 't blijft niet ideaal vind ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef Skic. het volgende:
Een batterygrip op de 350D of 400D maakt veel goed, zegt men.
Die instap modellen ja. De 30D is volgens mij groter dan de D80.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind die Canons veelste klein. De D80 ligt lekker in de handMaar is ook wel erg duur.
Je bedoelt dit?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:05 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het hebben over wat jij hebt gecustomized aan OS X. Welke niet-officiele icons jij gebruikt.
Opstarten als externe disk? Firewire kabel erin prikken en in een andere Mac steken F (?) indrukken bij het opstarten. Dan start ie op als een externe disk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef HuHu het volgende:
Gisteren heb ik een Apple PowerBook G4 17" opengeschroeft, omdat ik op zoek was naar de harde schijf. Die leek naar de klote te zijn en ik dacht 'm even snel over te zetten in een andere PowerBook om te testen of dat waar was.
Maar man... die dingen zijn niet zo 1-2-3 makkelijk open te krijgen zeg. Het overzetten heb ik dus maar niet gedaan, omdat dat risico ons te groot leek. Maar die harde schijf, is er nog een andere manier om te kijken wat voor data er wellicht nog op staat en te 'recoveren' is?
Ho... dat gaat even te snel, hoe gaat dat precies? Die harde schijf zit met zo'n platte IDE achtige kabel op het moederbord vast, daar kan geen FireWire aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Opstarten als externe disk? Firewire kabel erin prikken en in een andere Mac steken F (?) indrukken bij het opstarten. Dan start ie op als een externe disk.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ho... dat gaat even te snel, hoe gaat dat precies? Die harde schijf zit met zo'n platte IDE achtige kabel op het moederbord vast, daar kan geen FireWire aan.
Lees de uitleg hier:quote:Kan ik de twee laptops aan elkaar hangen met FireWire en dan via de ene de andere z'n schijf benaderen?
can wequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:05 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het hebben over wat jij hebt gecustomized aan OS X. Welke niet-officiele icons jij gebruikt.
Een Powerbook 190, bijna.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef super-muffin het volgende:
Oke, heb bijna alles met Disk Warrior terug kunnen halenGelukkig.
Maar, nu heb ik niks om het op te slaan.
Kan ik gewoon die externe LaCie nu partitioneren en dan terug zetten? Of is dat gevaarlijk?
Trouwens best kut voor je Gex. Maar je had toch een PowerBook gekocht?
Grayscale wordt de nieuwe mode.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay, dat is wel te doen, maar photoshoppen op een grijsschaal scherm?
640K ought to be enough for anybody.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef TwyLight het volgende:
1024x768 is the biggest you'd ever want
Ja dat scheelt bizar veel he, die 1 gb meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:03 schreef Skic. het volgende:
Jezus, wat loopt mijn MB soepel. Eindelijk werkt ook Parallels zoals het zou moeten. Niet dat ik het gebruik ofzo.Ik ben Leopard-ready.
![]()
Bizar veel, zeker.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat scheelt bizar veel he, die 1 gb meer.
Ja ik had 2 GB kingston MB geheugen voor 74 euro ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Skic. het volgende:
[..]
Bizar veel, zeker.Ik sta nog steeds met ogen te rollen als ik dit zie http://store.apple.com/Ap(...)/RSLID?nclm=ACBE70D9
CL4?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik had 2 GB kingston MB geheugen voor 74 euro ofzo
Het is wel een heersend keyboard, de batterijen gaan gewoon 6 maanden mee....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:46 schreef Skic. het volgende:
Ik zoek nog een goed draadloos toetsenbord, iemand nog tips? Die prijs van dat toetsenbord op Apple.com is belachelijk gewoon.
Ditto en er zit geloof ik tot 30 augustus nog ¤80,- cashback op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik heb een 400D, en het is een goed dingetje.![]()
Dan toch maar even doorsparen. Ik merk wel dat ik sinds ik een Mac heb wel veel meer geld uitgeef aan technische shizzle.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is wel een heersend keyboard, de batterijen gaan gewoon 6 maanden mee....
Menu + Slide toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
btw, om hem uit te zetten moet je de menu + de sleep/wake button inhouden.
8 seconden.
Bij een Nikon heb je onder donkere omstandigheden meer ruis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ditto en er zit geloof ik tot 30 augustus nog ¤80,- cashback op.
En verder is het verschil tussen Nikon en Canon marginaal.
Ik moet wel zeggen dat Canon een kleiner handvat heeft. En dat stoort sommigen nogal, voor mij is het geen punt ik heb nogal kleine handjes..
Oja en Apple...
Ik moet ze nog steeds opsturen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef Skic. het volgende:
[..]
Bij een Nikon heb je onder donkere omstandigheden meer ruis.Heb jij die cashback al?
Omdat het nu weer APPEL is..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:19 schreef TwyLight het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar de FOT slowchat ofzo
Als je (of iemand anders) dat kan vertellen graag. Data Resque II herkent ze wel, maar de films zijn niet af te spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb dat andere programma op mijn externe HD staan, maar ik ben nu niet thuis. Ik weet dat ik daar meer aan had dan DR om die videoformats terug te halen. Ik kan later dit weekend wel even checken.
Nice.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat het nu weer APPEL is..
En nieuwe Perian Tools is uit..
http://perian.cachefly.net/Perian_1.0.dmg
EN nu met ONDERTITELING ondersteuning
Logitech of Microsoftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er enorm weinig muizen die bluetooth hebben? Ik ben inmiddels zo strontziek van de Mighty Mouse dat ik een nieuwe muis wil kopen. Deze moet echter wel buetooth hebben.
Iemand tips?
Geen ideequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Heeft de MX1000 bluetooth.
Ik kan dat nergens op de site vinden.
Geen gekloot met draadjes of dongles?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Waarom wil je hem eigenlijk persé via bluetooth als ik vragen mag?
Op m'n MB heb ik maar 2 USB poorten. Die heb ik hard nodig. En dat gekloot met zo'n HUB vind ik ook niks Bovendien werkt het veel fijner.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Waarom wil je hem eigenlijk persé via bluetooth als ik vragen mag?
De Wireless Mighty Mouse had een heel goed setje batterijen. Ik heb er ruim 2,5 maand mee gedaan. Nu heb ik er gewoon oplaadbare batterijen inzitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef TwyLight het volgende:
Ah, oké.goede reden.
hoe zit dat eigenlijk met bluetooth muizen met opladen enzo?
In tegenstelling tot de overpriced Mighty Mouse zit er meestal een dock bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef TwyLight het volgende:
Ah, oké.goede reden.
hoe zit dat eigenlijk met bluetooth muizen met opladen enzo?
Het enige verschil is dat ze toen een markt binnen kwamen waar er amper concurentie was, en ze nu een markt betreden waar er 100'en GSMs zijn die veel meer bang-for-your-buck geven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
]Dat werd toch ook over de iPod beweerd toen die uitkwam? "Te duur, te weinig features"
Ja... in 2000 was er geen mp3 speler te krijgen inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ze toen een markt binnen kwamen waar er amper concurentie was, en ze nu een markt betreden waar er 100'en GSMs zijn die veel meer bang-for-your-buck geven.
In vergelijking met het aantal telefoons nu en het aantal MP3-spelers toen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... in 2000 was er geen mp3 speler te krijgen inderdaad
de creatives en dergelijke waren toen echt niet bizar groot hoor. Alleen moeilijk te bedienen.. Net als de hedendaagse multimedia telefoons.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
Mja maar de harddiskspelers van toen waren bijna net zo groot als mijn laciebaksteen, om maar over het gebruiksgemak te zwijgen.
Dan is een iPod formaat pakje peuken wel een hele vernieuwing en pwnde natuurlijk alle 64 en 128mb flashdrive spelertjes.
Mijn m6001 heeft geen fuck aan memory.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In vergelijking met het aantal telefoons nu en het aantal MP3-spelers toen....
Anyhow, stel je eens voor dat de eerste iPod 16mb geheugen zou hebben? Dat is wel zoals de iPhone op het moment geintroduceerd is..
mijn 1ste sony mp3 speler had wel 64 mb geheugenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In vergelijking met het aantal telefoons nu en het aantal MP3-spelers toen....
Anyhow, stel je eens voor dat de eerste iPod 16mb geheugen zou hebben? Dat is wel zoals de iPhone op het moment geintroduceerd is..
Ik heb er nog een hier liggenquote:
Ze zijn net geupdate en garantie op iPods, MacBooks, MacBook Pro's (en de iPhone ook, denk ik) is wereldwijd geldig. Het zijn namelijk mobiele apparaten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef donald_dick het volgende:
ik wil dus een macbook pro kopen, maar wanneer komt er weer een update van die krengen, en de apple protection plan, heb je daarmee wereldwijde garantie? want ik wil hem graag kopen in amerika ( daar is ie 400 euro goedkoper) maar dan wil ik wel graag garantie hier hebben![]()
met tax ben je nog steeds goedkoper uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
donald_dick, gelukszoeker nummer #41282, die even vergeet dat alle Amerikaanse prijzen ex. tax zijn en je fucked bent als je bij de douane komt.
whineypants....quote:
Ja, en mijn Nederlandse toetsenbord heeft toen ook echt nog weken in fucking Shanghai vast gezeten.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:29 schreef donald_dick het volgende:
met tax ben je nog steeds goedkoper uit
Ja tot je met een naheffing om je oortjes geklapt wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
whineypants....
Ik zeg het echt niet om te stangen. Iedereen die in de afgelopen periode in de VS is geweest kan beamen: de controles zijn nasty bij terugkomst. Tuurlijk kun je mazzelen, maar hou er rekening mee in je budget. Dan kan het alleen meevallen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
whineypants....
ik werk in de beveiliging van schipholquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja tot je met een naheffing om je oortjes geklapt wordt
dat wil ik, anders kocht ik hem toch in nederlandquote:
Dus knijpen ze een oogje toe?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik werk in de beveiliging van schiphol![]()
maargoed, dan kopen we alleen de garantie in amerika, scheelt nog steed 120 euro
Dat gaat heel goed, het doosje kun je weggooien en het certificaatje gebruik je gewoon als boekenlegger oid.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik werk in de beveiliging van schiphol![]()
maargoed, dan kopen we alleen de garantie in amerika, scheelt nog steed 120 euro
een MBP begint bij 1750, zonder leopardquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
Maar serieus, als je student bent, neem een ADC-abo. Zeker nu. Bespaar je jezelf 100 euro aan Leopard en voor 1690 euro staat er er een MBP bij je te zoemen.
zijn deze maand 2 van me collega's daarom ontslagenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus knijpen ze een oogje toe?
Corrupte klotezooi dan, maar dan bel ik even als ik binnenkort met 20 kilo coke uit de antillen kom terugvliegen, goed?![]()
Leopard krijg je dus GRATIS als je developer bent. Net als iedere update van OSX.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een MBP begint bij 1750, zonder leoparden 1 jaar garantie op een laptop is idioot
ja, dus, dat ben ik niet. en waar kan ik de MPB bestellen voor 1650?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leopard krijg je dus GRATIS als je developer bent. Net als iedere update van OSX.
Als je nog studeert, of in ieder geval nog ingeschreven staat bij een onderwijsinstelling sluit je hier een abonnement af. Kost 99 euro. Er wordt je gevraagd om je bewijs van inschrijving te faxen en een dag later wordt je 'once-in-a-lifetime-discount' geactiveerd. Dan bel je met de developer-store van Nederland om je bestelling te plaatsen. Ze doen heel geheimzinnig over de precieze korting, maar op de Pro apparatuur is het sowieso 20%. Ik had m'n MBP 24 uur na de bestelling hier staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dus, dat ben ik niet. en waar kan ik de MPB bestellen voor 1650?
maandag eens ff bellen met die knakkersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je nog studeert, of in ieder geval nog ingeschreven staat bij een onderwijsinstelling sluit je hier een abonnement af. Kost 99 euro. Er wordt je gevraagd om je bewijs van inschrijving te faxen en een dag later wordt je 'once-in-a-lifetime-discount' geactiveerd. Dan bel je met de developer-store van Nederland om je bestelling te plaatsen. Ze doen heel geheimzinnig over de precieze korting, maar op de Pro apparatuur is het sowieso 20%. Ik had m'n MBP 24 uur na de bestelling hier staan.
Verder krijg je iedere maand voor kratis een DVD met developer tools, OSX updates op DVD (dus ook Leopard straks) en, en, en, en een Apple T-shirt![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef Junkie het volgende:
Woman tries to buy all of the iPhones at a store and gets owned.
http://digg.com/apple/Wom(...)store_and_gets_owned
Direct link
OMFG!![]()
![]()
![]()
Is dat mens echt zo dom?
Nope, je betaald de verkoopdame 600 dollar, je krijgt een pakketje, en thuis bepaald je pas wat voor abbonement je wilt.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel een vaag plan, gezien de iPhone alleen te koop is i.c.m. een abo, die wou ze dan ook gaan doorverkopen?
Maar wel humor, en die kerel kreeg ook nog een iPhone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |