Met Mac's natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:58 schreef nietzman het volgende:
Of over meisjes.
staat eronder dat hij prima werkt met macbook... hoe zit het met ruilen bij alternate? mocht het eventueel niet werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef Skic. het volgende:
Deze is ook voor Xilantof.
Ja, hoi.quote:
Ik zou de Kingston van 39.- nemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Skic. het volgende:
Ik ben weer bezig met mijn quest naar MB-geheugen.
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=IANEBB&showTechData=true
Hoe is deze?
want? gewoon betere kwaliteit of echt andere verschillen?quote:
Dat is wel een iets uitgebreider feestje danquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, Traktor en m'n externe geluidskoart
Ja, die heb ik wel. Ik heb de instructies op deze site opgevolgd, en nu staat er een mooi 6300 icoontje in mijn iSync. Maar de vorige keer heb ik ook precies gedaan wat hierin stond en kon ik wel syncen maar zag ik geen icoontje, dus pin me er niet op vastquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef super-muffin het volgende:
Rock-shocker: Heb jij nog een tof 6300 icoontje voor in iSync, nu staat er een grijze saaie.
Ziet er goed uit, vooral die snellere downloads. Leopard is bij mij (in Transmission) na een 2 dagen nog niet klaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Blaxje het volgende:
uTorrent for Mac.
http://torrentfreak.com/u(...)ing-an-early-review/
Ik heb al wat gevonden. MDT, 1 Gb. 39 euro, en ik heb die gekozen vanwege de CL4 i.p.v de CL5. Nu maar hopen dat het werkt enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:39 schreef Tijn het volgende:
Waarom koop je niet gewoon het populairste SoDimm DDR2 bankje van de Tweakers.net/Pricewatch?
Ik vind het trouwens ook wel tof om iets Duits in mijn MB te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef Skic. het volgende:
Ik lees behoorlijk veel positieve reacties over MDT hoor.
Ja daarom gaf je ook een link van Buffalo in de OP hequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef Skic. het volgende:
Ik lees behoorlijk veel positieve reacties over MDT hoor.
Toen zag ik nog niet dat CL5, CL4 gedoe.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja daarom gaf je ook een link van Buffalo in de OP he![]()
Ik heb vroeger een Olivetti gehad, dat geheugen was pas a-sociaal duur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Tijn het volgende:
Door al dat gelul over geheugen zit ik eraan te denken om zelf ook maar een nieuw 1 GB reepje voor m'n MBP aan te schaffen. Voor de prijs hoef je het niet te laten in elk geval... 40 euroIk heb ooit honderden guldens betaalt voor 32 MB
Ik heb nu 1.5 GB (512 MB standaard en 1 GB extra zelf erbij gezet). Als ik die 512 vervang voor een 1 GB kan ik gebruik maken van dual channel, right?
kan werken; optimaal is toch wel een dual channel kitje. of iig 2 van het zelfde merk, en zelfde batch oid. (dus 2 1gig latjes tegelijk kopen enzo)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Tijn het volgende:
Door al dat gelul over geheugen zit ik eraan te denken om zelf ook maar een nieuw 1 GB reepje voor m'n MBP aan te schaffen. Voor de prijs hoef je het niet te laten in elk geval... 40 euroIk heb ooit honderden guldens betaalt voor 32 MB
Ik heb nu 1.5 GB (512 MB standaard en 1 GB extra zelf erbij gezet). Als ik die 512 vervang voor een 1 GB kan ik gebruik maken van dual channel, right?
Dat is volgens mij helemaal niet nodig. Als je 2 repen met dezelfde grootte, snelheid en latency hebt, is het toch prima?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
kan werken; optimaal is toch wel een dual channel kitje. of iig 2 van het zelfde merk, en zelfde batch oid. (dus 2 1gig latjes tegelijk kopen enzo)
200 man ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is wel een iets uitgebreider feestje dan
Pfew.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:49 schreef Tijn het volgende:
Ik had net zowat een hartverzakking trouwens. Ik ging even kijken of het wel klopte wat ik zei, met dat geheugen en die bankjes enzo. Ik kon me namelijk niet herinneren dat ik 2 slots had gezien toen ik het 1 GB reepje destijds bijplaatste en ik vroeg me af waar die 512 MB dan zat.
Dus MPB uit. Op z'n kop. Accu eruit. Schroevendraaier erbij, kapje eraf, geheugen eruit. Ah, de 512 MB zit eronder, het zijn 2 slots boven elkaar. Nou geweldig. Toen bedacht ik me dat het wel handig zou zijn als ik de repen even omdraaide, zodat als ik die 512 MB wil vervangen, hij bovenop zit. Dus ik haal alles eruit, doe ze er andersom weer in, kapje erop, schroefjes erin, accu erin, omdraaien, booten.
Niks. Geen wit scherm. Geen geluid. Alleen de Superdrive die raar loopt te rammelen.
Ik dacht ff dat ik m'n computer had verziekt en dat ik 'em weken kwijt zou zijn in reparatie
Maar toen bootte ik 'em nogmaals en deed 'ie het wel
Foto's! Filmpjes! Morgen that is.quote:
Of op een boerderij morgen, dik tuinfeest nabij Leeuwarden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Foto's! Filmpjes! Morgen that is.
edit; Je staat niet toevallig met Krause in Vera Groningen vanavond?
Ga even door naar Groningen dan, die zijn toch wel vroeg klaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Utrecht @ K-Sjot.
Opdracht: Alternatief dansbaar.
Geen idee, ik wacht tot oktober.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
Hoe kan ik de partitie die ik gemaakt heb voor Leopard weer netjes verwijderen? Via iPartition lukt het niet omdat de disk in use is, en de Bootcamp Assistent kan het niet omdat het geen Windows partitie is.
Ja prima, ben ik van de partij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ik draai van 1 tot 4![]()
Sta ik om 7 uur op het station ok?![]()
Je hebt het echt niet vandaag nog in huis hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Skic. het volgende:
Fakkin' Alternate, verzenden dat geheugen! Ik heb al betaald hoor, bitches.
Zijn alle mac-gebruikertjes in één keer homo? Is dat hip tegenwoordig ofzo?quote:
Niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet vandaag nog in huis hoor
Soms duurt het eventjes..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:37 schreef Skic. het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar een bestelbevestiging kan er toch zeker wel vanaf?
Ik ga de lauch ook missen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay dit is het meest zinloze tvp'tje ooit want morgen zijn we 2 topics verder... maar goed k ga lekker de hele launch van de iPhone missen....
Waaaaaant ik vlieg vandaag eerst naar phoenix (44 graden) en dan door naar Albuqeurque...
Precies kuttelefoon...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik ga de lauch ook missen.Waaaaant. Omdat ik morgen keidronken ben, en die lauch me ook weinig kan boeien ook.
rightquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies kuttelefoon...
Met het geld dat je aan dat ding verspilt kan je bijna een MacBook Pro kopen..
Okay de telefoon is 600 dollar... het goedkoopste abbonement was 59, zeg 60 dollar per maand (dat zei iemand hier vorige topic)... de telefoon gaat voor zover ik het weet alleen met een 2 jarig abbonement ovr de toonbank 600 dollar + 24* 60 dollar is in totaal 2040 dollar...quote:
Wist je dat niet?....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg is die telefoon 600 dollar + Abonnements kosten?
zomfg
Zie kuttelefoon...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
Ja je zit verkeerd daar.
Het is inderdaad 600 $ + Abokosten.
Mooie potten met een Mac zijn oké..quote:
De abo's beginnen bij 60 dollar per maand en gaan door tot 220quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg is die telefoon 600 dollar + Abonnements kosten?
zomfg
Glenfiddich?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Tijn het volgende:
Hij heeft wel een paar goeie whiskeys staan
Oja, en daarom koop je meteen een Mac...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Junkie het volgende:
Dit berichtje hangt al eeuwen aan mn prikbord. Wou het toch een keertje met jullie delen.
[afbeelding]
![]()
Niet echt wereldschokkend natuurlijk dat duurdere producten worden gekocht door mensen met meer geld en dat mensen met meer geld gemiddeld slimmer zijn dan mensen met weinig geldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Junkie het volgende:
Dit berichtje hangt al eeuwen aan mn prikbord. Wou het toch een keertje met jullie delen.
[afbeelding]
![]()
Bij mij loopt ie nooit vastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
Godver, loopt mijn Transmission weer eens vast. Daar gaan me download weer.
Neuh, dat is zo bijzonder. Vaak gaat Transmission na een vastloper helemaal overnieuw met een torrent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie nooit vastEn btw, hij gaat gewoon verder waar ie gebleven was toch?
Ben net met een bedrijfje begonnen en ga wel hard nu ik van Windows af ben en een Mac heb gekochtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Weest geduldig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
Okee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Weest geduldig.
http://torrentfreak.com/u(...)ing-an-early-review/![]()
Rechtsboven: een sim trayquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:42 schreef Skic. het volgende:
[..]
Okee.
http://www.thinksecret.co(...)e/image/iphone05.jpg
Wat is dat ding rechts?
Ik hoop niet dat mijn Transmission vast loopt, Leopard is bijna klaar met downloadenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
Okee, ziet er maar raar uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rechtsboven: een sim tray
Rechtsonder: de bluetooth-headset, die je dus tegelijk met de iPhone kan opladen. En die 129 dollar schijnt te moeten gaan kosten.
Wedden van niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
Na het weekend is de iPhone hype voorbij! [yay]!
Man, am I in the wrong business.quote:t a town-hall meeting with employees Thursday, Apple CEO Steve Jobs announced that all full-time Apple employees will receive a free 8GB iPhone, while part-time employees who have been with the company for more than a year will also receive a free iPhone.
Dit stukje vond ik interessanter:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.thinksecret.com/news/0706freeiphone.html
[..]
Man, am I in the wrong business.
New stuff!!quote:Arstechnica provides a recap of the speech from Steve Jobs.
Regarding Macs:
The first leg is the Mac business, which Steve addressed by saying that they have the "best Macs" in the new product pipeline ever right now, and that the stuff coming out in the next year is "off the charts."
Regarding OS X:
There is one OS group that does Mac OS X for the Mac and the iPhone, as well as "some iPods we're working on."
En wie betaald het abonnement dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.thinksecret.com/news/0706freeiphone.html
[..]
Man, am I in the wrong business.
Nee. Ik boycot. Totdat Leopard er is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Remzz het volgende:
Iemand dat filmpje op apple.com van de iPhone al gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |