Die ja!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:49 schreef Z het volgende:
De nieuwe van Metric als in de 're-release' van Grow Up and Blow Away?
Welke ging daar nog overheen toen, van eigen bodem in 2001?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hou wel van recensies die beginnen met 'Beste plaat van 2007'. Dat schreven 'ze' ook over Pergola: "Een betere plaat zal er in Nederland niet gemaakt worden dit jaar" toentertijd.
had je die nog niet!?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
Nou, weer even wat leuks gehaald:
Velvet Underground self titled
Niet op CD nog, had alleen de banaan op CD. Had hem op cassettebandje!!! Af en toe koop ik eens een album dat ik op tape heb op CD, want tapejes luisteren gaat steeds minder makkelijk.quote:
Ik heb hem even geluisterd en hij is best gaaf imoquote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef -Dries- het volgende:
De nieuwe Bishop Allen is trouwens ook gelekt. Kent iemand ze nog? Hadden 2 jaar geleden een geweldig debuut met ''Charm School'' en hebben vorig jaar per maand 1 EP uitgebracht. 12 EP's in totaal dus. Maar goed, nu dus hun 2de full length op het net.
Aardig nog niet geniaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:25 schreef -Dries- het volgende:
Dank je, hoe bevalt de nieuwe Okkervil River je dan?
Is wel een beetje zo ja, maar de nummers van het geniale begin zijn ook zooo geniaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef Z het volgende:
Wild Mountain Nation begint geniaal maar kakt wat in naar mate de plaat vordert vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |