Meer als een soort The Soft Bulletin van The Flaming Lips.quote:Op maandag 24 september 2007 21:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat ze er gewoon lekker op los blijven experimenteren, want een meesterwerk naar OOR-maatstaven is niet het soort plaat waar ik op zit te wachten.![]()
Klopt, Fabric is (o.a.) een label waar ze een serie van mixcd's op uitbrengen, herkenbaar aan het aluminium hoesje. Review is trouwens hier te lezen op Pitchforkquote:Op donderdag 27 september 2007 08:48 schreef Z het volgende:
Er is ook een Fabric 36 van Ricardo Villalobos, zijn die albums aan elkaar gerelateerd?
http://www.pitchforkmedia(...)view/45706-fabric-36
Zal de Fabric 34 eens beluisteren, ben benieuwd.
Heerlijk nummer, ik draai Jens geregeld want ik word daar altijd erg vrolijk vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:03 schreef JelleS het volgende:
Zijn stem vind ik totaal niet homoseksueel of blij. Vooral Pocketful of Money draai ik vaak in een gekke bui.
http://cdbaby.com/cd/meikoquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:50 schreef N.i.c.k het volgende:
Meer liefhebbers hier van nachtegaaltje Meiko ?
Hier te beluisteren; http://www.myspace.com/meiko
Cd is lastig aan te komen ... Iemand die een zaak weet ? Dankje.
Met bier best een vermakelijke avond gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef -Dries- het volgende:
Air Traffic heb ik gezien op Parkpop in de rotown. Het ene oor erin en meteen via t andere oor eruit.
Stars is erg goed live inderdaad. Jammer dat ik niet kon, maar 'Ein Deutsches Requiem' met 100 koopig koor was ook leuk.quote:Op zondag 30 september 2007 20:07 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, jaren geleden was CDBaby de enige plek waar de debuutplaat van Menomena besteld konden worden...
Gisteren trouwens Stars gezien in de kleine zaal van Paradiso. Die nieuwe plaat kende ik eigenlijk nog helemaal niet zo goed, maar ze speelden bijzonder veel werk van Set Yourself on Fire; echt veel last heb ik dus niet van de onbekendheid met het materiaal gehad.![]()
Erg goed optreden! Toch wel een aantal keren kippevel gehad bij een aantal nummers (Reunion, One More Night, Your Ex-Lover is Dead), en voor de rest is het gewoon een bijzonder aanstekelijke band die veel meer aandacht verdient dan ze nu krijgen. Fantastische avond gehad!
Tof dat je ook naar Stars was. Vond het een geweldig optreden. Was ook blij dat ze eindigden met Calendar Girl (één van mijn favorieten)quote:Op zondag 30 september 2007 20:07 schreef Grobbel het volgende:
Gisteren trouwens Stars gezien in de kleine zaal van Paradiso. Die nieuwe plaat kende ik eigenlijk nog helemaal niet zo goed, maar ze speelden bijzonder veel werk van Set Yourself on Fire; echt veel last heb ik dus niet van de onbekendheid met het materiaal gehad.![]()
Erg goed optreden! Toch wel een aantal keren kippevel gehad bij een aantal nummers (Reunion, One More Night, Your Ex-Lover is Dead), en voor de rest is het gewoon een bijzonder aanstekelijke band die veel meer aandacht verdient dan ze nu krijgen. Fantastische avond gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |