JJDJ heeft gelektquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ergens op fok gehoord of van JJDJ gehoord
Alleen in OUD en SPO, maar daar zal jij niet komen denk ik?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je het zelf al eerder rondgestrooid had hé
Je schreef het net...quote:
Maar je zegt 'iig'.... Betekent dat je niet zo happy bent met 'r??quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
We zijn iig in verwachting
[..]
Ja he.....
Scherp, maar was niet voor jou bedoeldquote:
Wie weetquote:Maar je zegt 'iig'.... Betekent dat je niet zo happy bent met 'r??
Dat zeiden we net toch al... Ach, in dit topic niet zo erg, dacht ik...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Artbij het volgende:
Hoezo offtopic?
Niet zo'n goed idee, vosssquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik een berg slaappillen mn mik in flikker en dan lekker ga slapen.
Dan is het lekker snel de 11de
Zoalng de modjes niet langskomen niet neequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zeiden we net toch al... Ach, in dit topic niet zo erg, dacht ik...
Nee, ik ben er de 11de en hoorde zojuist dat iig de 11de dan de sessies zouden zijn van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet zo'n goed idee, vosss![]()
![]()
Ben je er ook de 12e?
ik kan 6:26 in zwolle zijn dat is voor mij de eerste bus die in zwolle is als iemand me daar kan oppikken zou beter wezen. dan kun je namelijk in 1 streep door.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef sanger het volgende:
Wij zijn nu nog aan het plannen hoe laat enzo.
Ik wil eigenlijk ook om 09.00 aanwezig zijn, maar WEST kan niet eerder dan 08.00 in Utrecht zijn.
Neemt iedereen wel een goed fototoestel mee?
Hoever is Zwolle van Utrecht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:54 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan 6:26 in zwolle zijn dat is voor mij de eerste bus die in zwolle is als iemand me daar kan oppikken zou beter wezen. dan kun je namelijk in 1 streep door.![]()
maar het belangrijkste is ik ben VRIJ de 12e![]()
Niemand dus een lift nodig vanuit Enschede-Deventer-Arnhem de 12e? Goed, gaan wij lekker over de autobahn.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:49 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Vanwaar moet je een lift hebben? Ik ga waarschijnlijk, vanuit Enschede (als de baas meewerkt).
45 minutenquote:
Van de Aldi voor ¤ 99,99, prima foto's mee te maken *zal maar niet de Nikon D40 meenemen, hoewel die wel goed verzekerd isquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef sanger het volgende:
Wij zijn nu nog aan het plannen hoe laat enzo.
Ik wil eigenlijk ook om 09.00 aanwezig zijn, maar WEST kan niet eerder dan 08.00 in Utrecht zijn.
Neemt iedereen wel een goed fototoestel mee?
Misschien WEST? Vanuit Zwolle?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Niemand dus een lift nodig vanuit Enschede-Deventer-Arnhem de 12e? Goed, gaan wij lekker over de autobahn.
Ik wilde er eigenlijk om 9 uur zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef Sally het volgende:
Sanger, hoe laat wil je vanaf Utrecht vertrekken, eigenlijk???
Of mss beter: hoe laat wil je in Spa aankomen??
De reis volgens routeplanner.net:
Van: Furkaplateau , Utrecht
Naar: Stavelot
Afstand: 237,2 km.
Reisduur: 02:20
Tel er een drie kwartiertjes bij voor de pauzes/stops die je onderweg zou moeten maken en mis-rijdtijd!
Zeg 3 uurtjes karren.
En het is officieel: IK KAN!!!quote:
quote:Mol: "Geen racestoeltje voor Verstappen"
De baas van het team van Spyker, Michiel Mol, heeft nog maar eens benadrukt dat Jos Verstappen niet in aanmerking komt voor een racestoeltje bij het Nederlandse team.
Daarnaast is ook zijn deelname aan de testsessie op Spa-Francorchamps, volgende week, nog niet zeker. Beide partijen moeten nog steeds rond de tafel. "Ik zou vrijdag 22 juni met Michel Perridon (van Trust, red.) en Jos over het idee om de tafel zitten. We wilden Jos al tijdens de testweek in juli op Spa uitproberen, maar door trieste familieomstandigheden kon het gesprek geen doorgang vinden. Ik weet niet of we die testweek op Spa nog halen, maar het blijft een leuk idee. Nog één keer Jos in een Formule 1, en dan nog wel in een Spyker," aldus Mol. "Nee, Jos is geen kandidaat voor een Formule 1-racestoeltje. Ik denk sowieso dat we hem niet meer als racecoureur in actie zullen zien. Hij is momenteel erg druk met andere zaken, zoals zijn zoontje Max".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |