denk dat we beter 20:00 terug kunnen aanhouden. ik moet ietsjes verder reizenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zou nog acceptabel zijn, zelfs als we om 21.00 uur terug zijn. Dan kan ik om ca. 22 in mijn bedje liggen *volgende dag weer werken...*![]()
Lunetten is een goed idee, alleen jammer dat WEST er pas om 8.00 kan zijn....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef Sally het volgende:
Ik heb nog niks kunnen vragen aan die afspraak, was onverwacht druk opt werk *boek is bijna klaar voor drukker, laatste foutjes wegwerken!!!*.
Mss morgen of anders donderdag!
Hoe klonk het idee van station Lunetten in Utrecht? Kun je ook makkelijk met auto komen (v.a. A12/A27, knooppunt Lunetten oprijden).
Het idee wordt steeds interessanter! En als er geen kaartjes meer zijn... ach, dan hebben we ook vast lol!!![]()
Ik zit op Silber 8 bij de Dunlopkehre. Heb er ook over na zitten denken om ongeveer een plek te nemen waar jij zit, maar bij de Dunlopkehre kan je ze ook goed zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de naam of het nummer van de tribune maar het komt er op neer dat ik in de 1e bocht zit, vlak bij de Mercedes tribune. Ergens onderaan trouwens. Op rij 5. 1 rij naar boven kostte 100 euro meer (is gold). Waar zit jij dan?
Ben benieuwd... Mogen wij mee?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:07 schreef Rory78 het volgende:
Zo.. Alle teams gemaild zojuist met de vraag wie er voor hen gaat rijden en (wishful thinking) of ik een en ander eens van kortbij mocht komen kijken...
Houdt jullie op de hoogte van de reacties..
(i.h.k.v. onbereikbaarheid F1 zullen we maar zeggen..)
Nee, ik kom 'uit het Oosten des lands'. WEST uit Noord-oost, en ik denk dat wij al een afspraak hadden met sanger. *toch???*quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef Atreidez het volgende:
Yeej, ook vrij voor de 12eIemand die nog mee wil carpoolen vanaf Den Haag?
Zie PMquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef Atreidez het volgende:
Yeej, ook vrij voor de 12eIemand die nog mee wil carpoolen vanaf Den Haag?
Een datequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ik kom 'uit het Oosten des lands'. WEST uit Noord-oost, en ik denk dat wij al een afspraak hadden met sanger. *toch???*
quote:
Sort of...quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Sort of...![]()
Nee hoor... tis een carpool-date!!!
Net alsof het de eerste keer isquote:
We zijn iig in verwachtingquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef Sally het volgende:
sanger is volgens mij heeeel erg happy met zijn vriendin!
Ja he.....quote:Maar we dwalen vreseelijk af...
Das goed voor Sanger maar is zijn vriendin ook happy met hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef Sally het volgende:
sanger is volgens mij heeeel erg happy met zijn vriendin!
Maar we dwalen vreseelijk af...
Gefeli!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
We zijn iig in verwachting
[..]
Ja he.....
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Das goed voor Sanger maar is zijn vriendin ook happy met hemvolgens mij wel (want ze is zwanger toch?)
02-12-2007. Maar goed, we komen meestal toch te laat op afspraken, dus dat zal wel een Sinterklaas kindje wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |