Ik heb al een RK lopen, RK-gh nog niet.... zal eens kijken wat ik nog heb staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Misanthropist het volgende:
Wie o wie wil mijn RK joinen? ik heb nog beide nodig:
49373 bas
(IJsboer) Vrij
() Vrij
() 1 ronde(n)
Org. dubbel
pass: fok
In Maastricht
het wordt voor mij de eerste keer dat ik mijn gh's upgradequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:02 schreef Sandyman het volgende:
Ik upgrade mijn groothandels in principe elke ronde. Kost wat, maar heb je ook wat denk ik altijd maar. Sta wel 2 miljoen in de min...
Anders pas je het zelf even aan op de Fok wiki, onderste link in de OP!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:24 schreef Americanidiot het volgende:
Ben weer terug van weggeweest :w heb een tijdje geen tijd gehad, dus m'n account is failliet
verander de op dan ff :p Marianum.Inc -> Restyle
wist niet dat dat kon :p heb het nu gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Anders pas je het zelf even aan op de Fok wiki, onderste link in de OP!
Een nieuwe speler neem ik aan? Veel succes!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef dutchmage het volgende:
dutchmage - dutchmage - 30-6-07
een oude rot die het opnieuw probeertquote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Een nieuwe speler neem ik aan? Veel succes!
1 ton met 2 winkels?quote:hmm toch wel weer een tonnetje omzet.. met 2 winkels.. niet zo slecht dat ik zo
¤ 391.732quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef Americanidiot het volgende:
[..]
1 ton met 2 winkels?
Omzet winkel ¤ 706.593
dat was 1 Groenteshop
hulp nodig?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
02-07-2007 Je zit voor 3 ronden in de gevangenis tenzij je bevrijd wordt!![]()
zo te zien heeft ie zich al vrijgekocht....quote:
neuh, heb me al voor ruim 19 miljoen vrijgekocht. Heb toch nog genoeg geldquote:
Wat voor HK heb je?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neuh, heb me al voor ruim 19 miljoen vrijgekocht. Heb toch nog genoeg geld
hk = 5, heb op het moment 36 bedrijven en ben wegens tijdgebrek ook niet meer aan het uitbreidenquote:
optie 11, Gegevens wijzigen, daar staat Account bevriezen, wel eerst even de info lezen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zit er trouwens ook een pauze-functie in het spel, want als ik straks op vakantie ga, kan ik geen inkopen doen enzo. en dan zal je zien dat ik failliet ben als ik terug van vakantie kom
thnx en gefeliciteerd met je baanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
optie 11, Gegevens wijzigen, daar staat Account bevriezen, wel eerst even de info lezen...
het kan voor 3, 6, 9 of 12 rondes.
R&D, Crimi loopt door, auto's slijten, en volgens mij lopen leningen ook door.
============================================================
Ik heb een baan
vandaag solicitatiegesprek gehad
![]()
Thnx en fijne vakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx en gefeliciteerd met je baan
uhm.. 12 rondes is 4 weken? ik ga drie weken weg, dus 9 rondes zou voldoende moeten zijn
Ik ga met mijn broer en nog een maat naar Zuid-Engeland (ja, ik weet het... Net nu met die terreurdreigingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Thnx en fijne vakantiewaarheen?
Yeps dus 9 rondes, wel even alles in orde maken voordat je klikt![]()
Je GH verkoopt ook door, dus wel handig als je eerst die volgooit voordat je m bevriest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
optie 11, Gegevens wijzigen, daar staat Account bevriezen, wel eerst even de info lezen...
het kan voor 3, 6, 9 of 12 rondes.
R&D, Crimi loopt door, auto's slijten, en volgens mij lopen leningen ook door.
============================================================
Ik heb een baan
vandaag solicitatiegesprek gehad
![]()
OFFTOPIC:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga met mijn broer en nog een maat naar Zuid-Engeland (ja, ik weet het... Net nu met die terreurdreiging)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
OFFTOPIC:
Ja mooi.. Heb ook paar daagjes Londen geboekt tijdje geleden en ik vlieg nog op 11 september ook!![]()
Ik weet niet hoeveel aanhang je dan zult krijgen, want ik moet zeggen dat mijn huidige clan wel bevalt. Op die manier kan je in ieder geval makkelijker MWT's volkrijgen enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nu 199 crimi-punten, dus nog ééntje erbij en ik kan de FOK!-clan oprichten
Inderdaad, en als je 1x een adviseur hebt, dan kost het spelletje je zo'n 10 minuten na een update...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Eronymus het volgende:
pssst je kunt je ook invriezen voor maximaal 12 rondes
Heb wel interesse, maar ik moet dan eerst mijn HK geupgrade hebben. Duurt nog 7 ronden. Heb op dit moment 240M 'over' qua geld, dus ik zou al een gedeelte van je aandelen kunnen kopen. Maar hoe kun je er voor zorgen dat niemand anders ze 'snel' koopt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik ga er ook mee kappen. ik zit nu in niveau 3 en ik bied mijzelf aan voor overname. mijn prioriteiten liggen momenteel namelijk behoorlijk anders
veel solliciteren (vooralsnog willen ze me allemaal hebben), huis inrichten, etc. sandy, ik laat z.s.m. wat concreets weten m.b.t. de BO's. overigens ben ik ook bereid om mezelf in te vriezen zodat iemand die nu nog in een lager niveau zit mij over kan nemen.
Let me know.
De huidige koers van mijn aandeel is ¤ 1065.23 waarvan ik van de 100.000 er zelf 5.000 bezit.
Je hebt dus minimaal een bedrag van ¤ 266.307.500 nodig om momenteel 50% van mijn aandelen te kopen en je hebt ruimte voor 104 bedrijven nodig.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nu 199 crimi-punten, dus nog ééntje erbij en ik kan de FOK!-clan oprichten
Ik heb ook interesse, maar kan zeker niet kopen door nivoverschil..?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik ga er ook mee kappen. ik zit nu in niveau 3 en ik bied mijzelf aan voor overname. mijn prioriteiten liggen momenteel namelijk behoorlijk anders
veel solliciteren (vooralsnog willen ze me allemaal hebben), huis inrichten, etc. sandy, ik laat z.s.m. wat concreets weten m.b.t. de BO's. overigens ben ik ook bereid om mezelf in te vriezen zodat iemand die nu nog in een lager niveau zit mij over kan nemen.
Let me know.
De huidige koers van mijn aandeel is ¤ 1065.23 waarvan ik van de 100.000 er zelf 5.000 bezit.
Je hebt dus minimaal een bedrag van ¤ 266.307.500 nodig om momenteel 50% van mijn aandelen te kopen en je hebt ruimte voor 104 bedrijven nodig.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Sandyman het volgende:
Die laatste 2 posts van jou zijn ietwat tegenstrijdig, al zeg ik het zelf.
core businessquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:57 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heb natuurlijk niet gezegd dat ik stop..
Verkoop denk ik alles om daarna te leven van aandelen (en misschien wat GH's..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |