Ik heb nu trouwens een bankoveral (ik gebruik altijd de afkorting BO) voor jullie aangemaakt... Dus voor max. 3 personen. Ik zit er in als organisator en heb max. smeergeld betaald en een Ferrari 360 als vluchauto ingezet. Daarnaast heb ik meeeer dan voldoende crimi-ervaring (crimipuntjes) op mijn account, de kans op mislukking is LETTERLIJK 0% ze lukken bij mij dan ook echt elke ronde. De buit is meestal rond de 1.7mln (kan er onder, kan er boven zijn) en die moet je dan door 3en delen om jouw deel te krijgen.
Het wachtwoord van de BO (toegangscode om mee te doen, niet iedereen mag natuurlijk zomaar gratis geld van mij hebben
![]()
) is
fok@Stok/ChickenSpikey, ik adviseer je dan ook sterk om ook mee te doen, je hoeft er niet eens voor te reizen aangezien ik de BO in alle steden aktief heb staan. Maar er komt ook wel een PM jouw kant op in MT...
Nog als laatste @DeHovenier:
De volgende ronde heb je geld van de BO over in je zwarte kas welke je niet voor ondernemingsdoeleinden kunt gebruiken. Daarbij ben je als beginner nog niet gemachtigd om dingen te kopen van de zwarte markt, dus zou ik als ik jou was het geld witwassen. Hoe doe je dat? Ga naar crimionderdeel (onderwereld) en kies geld witwassen (13) selecteer de volgende waardes bij de volgende opties:
- Bedrag witwassen: 750.000 (of minder als je nog geen 750k in je zwarte kas hebt)
- Percentage afstaan aan witwasser: 10
- Smeergeld betalen aan politie: 50.000
- Inhuren accountant: de beste, 10.000
Zo lukt de aktie ALTIJD, kan dus echt nooit mislukken en zal je altijd je zwarte geld wit kunnen wassen om het te kunnen gebruiken voor je bedrijven (heel belangrijk in het begin).
Nog een tip: als je goederen hebt gejat via een container, verkoop (verkopen mag je al wel in tegenstelling tot opkopen) ze dan meteen op de zwarte markt (ZM) dan heb je nog meer geld in je zwarte kas zitten om later wit te wassen!