nope je kan switchen wat je wiltquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:54 schreef Jump het volgende:
Kan je nu een clan joinen en binnen paar weken deze weer verlaten? Of eenmaal in een clan, altijd in die clan?
Aangepast, en mezelf ook in de lijst gezet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef Misanthropist het volgende:
psst Jump http://wiki.fok.nl/index.php/Megatycoon
Zelf denk ik dat je dat voor elke bedrijfstak moet doen. Ik zorg er in ieder geval voor dat alle winkels elke ronde helemaal vol liggen, en dan afhankelijk van hoeveel (of hoeveel niet) ik verkoop pas ik de prijzen aan voor de ronde erna!quote:Op zondag 15 april 2007 01:01 schreef Eronymus het volgende:
Heb er vandaag een winkel bijgegooid, denk dat ik voor de rest meer voorraad nodig heb.![]()
Is het handig om bij bakkers en groenteboeren naar de maximale voorraad te gaan?
Heb elke ronde meer voorraad gekocht, zie wel dat het verschillend is per product...)
Je kunt een clan te allen tijde verlaten als je wilt. Er gebeurt dan verder niets.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fipo
zover ik weet kan je een clan verlaten zodra je er eenmaal inzit, maar dit weet ik niet zeker. voorlopig zit ik nog niet in een clan en heb ook nog niet echt de behoefte. Ik wacht wel op de FOK!-clan
ligt eraan hoeveel rondes de lening loopt. ik heb twee leningen met een looptijd van 2 rondes, dus moet per ronde ¤ 375.000 per lening, dus in totaal ¤ 750.000 aflossen. En daarnaast betaal ik nog 5 % (verschilt ook per lening/stad) aan rente betalen, voor de komende ronde wordt dat ¤ 75.000 en de ronde daarop ¤ 37.500quote:Op maandag 16 april 2007 10:45 schreef Jump het volgende:
Hoeveel mmoet je afbetalen per ronde bij een lening?
omdat ik wat al te enthousiast (blijft een rot woord om te typenquote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb gelukkig geen lening meer.
Zit er wel aan te denken er weer eentje te nemen om even wat meer winkels te kunnen bouwen..
Ach, als het goed is haal je dat geld er wel weer uit.quote:Op maandag 16 april 2007 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
omdat ik wat al te enthousiast (blijft een rot woord om te typen) ingekocht had bij één van mijn winkels, moest ik nog wel een lening nemen om voor de andere goederen ook genoeg in te kopen.
Huidige status is 3. Heb m pas vergroot vn 2 naar 3.quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef Sandyman het volgende:
@ChickenSpikey: hoe groot is jou hoofdkantoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |