topvraag van jequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Haha.. ze hebben het over het klaarkomen!!
oe, mijn excusesquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@miesy, @STAP01, @tipsch - Hou eens op met schreeuwen. Je collega Fokkers worden doof van je. En je bereikt je doel er toch niet mee........
Sorry, dit was mn laatste voor vandaag.......tot later! (het blijven een stelletje losers die redaktie!)quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@miesy, @STAP01, @tipsch - Hou eens op met schreeuwen. Je collega Fokkers worden doof van je. En je bereikt je doel er toch niet mee........
Dat is een YouTube, maar kan de film niet zo snel vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
Ze zijn op een site geweest waarop een filmpje stond met alle beelden achter elkaar van met wie Amanda ooit had gezoend. Amanda vond het echt erg.
da's mooi, krijg ik nog op mijn kop ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Irritatie over beroerde camera-regie is ook COS.
Nu hebben we ook niet kunnen zien wat voor cadeautje ze van 538 hebben meegekregenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
HEE KUTREDACTIE - DOE ER WAT AAN!!!
fantastischquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:42 schreef Emimich het volgende:
Wat een doos die Lobasca zeg
HA|!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
HEE KUTREDACTIE - DOE ER WAT AAN!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu hebben we ook niet kunnen zien wat voor cadeautje ze van 538 hebben meegekregen![]()
Uw bericht is door het FOK!-caps-filter geblokkerd. Het bericht bevat te veel hoofdletters.quote:
ik snap dit nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu hebben we ook niet kunnen zien wat voor cadeautje ze van 538 hebben meegekregen![]()
gewoon goed bedoeld advies.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:42 schreef Emimich het volgende:
Wat een doos die Lobasca zeg
oequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uw bericht is door het FOK!-caps-filter geblokkerd. Het bericht bevat te veel hoofdletters.
Iets ranzigs?quote:
Vaginaal-doekjes met de opdruk van de Antiliaanse para-para boom op het strandquote:
Het grapje in natura enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets ranzigs?Ik wil zo'n thuiskomst gewoon zien, en de praters ook. Heel goedkoop om de beelden niet even op de streams te zetten.
hmm, klinkt alsof hij zich al aan het voorbereiden is op ietsquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
Niet Dennis want Dennis is nieuw ja. Beetje respect voor de nieuweling (ofzo). Ik ben focking sociale Jaap ja. Focking [ ] teringlijers.
Jaaps nachtpraatje.
pfffff....japie moet niet zo zeikuh!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
Niet Dennis want Dennis is nieuw ja. Beetje respect voor de nieuweling (ofzo). Ik ben focking sociale Jaap ja. Focking [ ] teringlijers.
Jaaps nachtpraatje.
Mooie shot!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio denkt even aan de anderen in zijn slaap ..... F*cking Tering ...... Hij is weer heel boos !
[afbeelding]
Voorgevuld condoom ???? Condoomvulling lijkt me dat Amanda het meest mistquote:
Ja, lijkt me duidelijk op kritiek of een aanval vanwege het feit dat hij zo close is met Dennis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, klinkt alsof hij zich al aan het voorbereiden is op iets![]()
Jij was wel verstaanbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke zijn druk aan het praten, je verstaat er alleen geen bal van.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij was wel verstaanbaar![]()
En dat op dit tijdstip?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef F04 het volgende:
Youtube audio stukje is al 'Aantal keren bekeken: 43' bekeken.
Ik had het gelijk online gezet. Dus nadat jij gesproken had.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip?!![]()
Ik zwaai af![]()
Dat je gaat slapen is prima. Dat je net doet of je KingJaap bent met je 'Adios!' komt een beetje triest over. Sommigen noemen dat ook wel eens 'copycat' ......quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:15 schreef F04 het volgende:
K'ga slapen. Adios!
Dat zou beslist helpen, maar ze kunnen beter met een trio psychiaters komen........quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:33 schreef F04 het volgende:
Zoek maar een goede psychiater voor hem.
Tuurlijk mag ze niet weg van Palma..want Palma is net Natasia...allebei dik..allebei spuug lelijk allebei dom dom dom dom....en Zoals ze nu op der in praten. echt palma ga is lekker wegrotten in dat kut krot van je..quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:54 schreef Clank het volgende:
Palma is trots op Natasia dat ze Jaap heeft getrapt, zij had het een paar dagen geleden al willen doen.
Palma: Je gaat niet weg hoor, je flikt het niet!
Jah tis dat ik een schone vloer heb anders had ik hem gerust ondergekotst...en het was zo fucking voorspelbaar dat zze zou blijven..nou van mij part krijgt ze flink klappen in de kooi...en deelt ze die ook uit,..en wie de ziekte is palma dat zij zegt..tis je tijd nog niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:55 schreef Clank het volgende:
Palma: Jij blijft hier, je krijgt je feest!! Een dame hebben ze van je gemaakt, een klassevrouw!
Echt als een Natasia met een dier vergeleken mag worden dan zou ik zeggen een poes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:56 schreef DrsH het volgende:
He Puma, ook weer een dagje gnieten van deze randdebielen
Jah of draai het is om...je kinderen willen je terug hebben nu is het punt..ga gewoon lekker...en onrechtvaardig...Natasia...Jij deelde de eerste klappen uit JIJ zat aan Japio...en Natasia kap nou met janken joh zielig kutwijf. echt die hoor thuis in een inrichting en dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:59 schreef Clank het volgende:
En niemand die tegen Natasia zegt van... nou meid als je het gehad hebt dan ga je lekker terug naar je kinderen!
Volledig mee eens...janken hoor niet shoppen..in de pc hoofdstraat...kan ze na de show ook niet hoor..en voor al helemaal niet...daarbij doordat ze zich zo gedragen heeft krijgt ze alleen in de surinaamse sector nog werk...dus jah natas...het niet shoppen zal idd voor jou heel zwaar vallen..ut was zo'n droom voor je he...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Natasia: Ik ben zó hard gestraft! Een boete, niet winkelen.. een officiele waarschuwing!!
Nee Natasia.. ze hebben je ontzien, je had er uit gezet moeten worden!!
En dàt willen ze maar niet begrijpen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Komop schoonmaakploeg, bemoei je er niet mee en ga aan het werk. Daar worden jullie tenslotte voor betaald.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Natasia heeft 2 leuke kids..ik denk dat ze behoorlijk rijk is dan..ok ze heeft zichzelf..das wel jammer..
Idd...gek he dat John de Drol...failliet raakt..quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dàt willen ze maar niet begrijpen...
Wat zal ze een natte poes hebben..eentje die Wilgo NIET meer uitliktquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Zora01 het volgende:
Natasia gaat nergens heen, ze staat nu weer precies waar ze het liefste staat, in het middelpunt van de belangstelling......
jammer dat er (nog) geen dkg skinpack bestaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ga effe wat mensen doodschieten in Counter strike source..misschien een tip voor de aggressievelingen in de kooi...verlicht erg...iemand willen vermoorden is een algemene fantasie..het uitvoeren is ziek..tenzij het in pixels op je beeldscherm is....kan niet genoeg vloeien...zeker niet als ik er robots in zet met de namen amanda brian natasia en de rest...leuk hoor counterstrike source..en dan ben ik al 29..mjah..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |