yepquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:05 schreef F04 het volgende:
Is 't al afgelopen?
Bah.......... stomme Denniks...... ik dacht dus dat Huub al lag te slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien hebben Brian en Huub de radio-uitzending helemaal gevolgd. Ze komen nu in de slaapkamer
Al uren. En gepraat in zijn slaap heeft hij ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
En Jaap sliep al?
Wat ik niet helemaal meekreeg, Jaap ging ineens naar achter vanavond, wat gebeurde er toen hij terugkwam?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Al uren. En gepraat in zijn slaap heeft hij ook![]()
Nee...10 minuutjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
Is het lang rijden van de 538 studio naar Eemnes?
Toen was ik er even niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal meekreeg, Jaap ging ineens naar achter vanavond, wat gebeurde er toen hij terugkwam?
Dit is beslist Dennis. Zie groot konijnenvel op z'n bed. Bij Huub/Lieke liggen bloemetjes-kussensquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah.......... stomme Denniks...... ik dacht dus dat Huub al lag te slapen.
ik hoop dat Brain het laatste ook heeft gehoord!!!! Dat Amanda met een ander heeft gezoend!!quote:
Als je eens wist wat ik allemaal tijdens en tussendoor doequote:
Ik had alleen een paar snelle blikken geworpen op de streams...... ik eis dat Denniks geblondeerd wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is beslist Dennis. Zie groot konijnenvel op z'n bed. Bij Huub/Lieke liggen bloemetjes-kussens
[afbeelding]
Die ligt er al weer uren in volgens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:15 schreef miesy het volgende:
die dennis, alweer vroeg naar bed....watje....heeft zeker zijn schoonheidsslaapje nodig.
Dennis blonderen is voor mij de derde optie. Eerste is gewoon vroegtijdig ruimen en tweede optie is kaal scheren. Zoals je ziet, ik ben ruimdenkend en bied meteen drie optie's.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had alleen een paar snelle blikken geworpen op de streams...... ik eis dat Denniks geblondeerd wordt.
Wat ook makkelijk zou zijn, een enorme roze afroquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennis blonderen is voor mij de derde optie. Eerste is gewoon vroegtijdig ruimen en tweede optie is kaal scheren. Zoals je ziet, ik ben ruimdenkend en bied meteen drie optie's.
yep, al voor enen meen ik mij te herinneren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ligt er al weer uren in volgens mij.
Hij keek ongeveer 20 minuten mee met Brian, ging vervolgens naar de villa. Daar vertelde hij Huub wat hij zag in het kantoor. Dennis ging slapen en Huub ging naar het kantoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:19 schreef miesy het volgende:
[..]
yep, al voor enen meen ik mij te herinneren.
slappe was.
Had Amanda nou echt met die kerel daar gezoend?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
Brian en Huub gaan zeggen dat 'ze het niet gezien hebben'.
Ik heb zoiets niet gezien hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Had Amanda nou echt met die kerel daar gezoend?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Na vast niet.. zo doen die gasten elke nachtquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet gezien maar ze gaf het wel indirect toe.......quote:
Werelds van Lobascaquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:20 schreef F04 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FWb7Y8EYcz4
Geweldig nogmaals voor d'r.
dus dat!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij keek ongeveer 20 minuten mee met Brian, ging vervolgens naar de villa. Daar vertelde hij Huub wat hij zag in het kantoor. Dennis ging slapen en Huub ging naar het kantoor.
Moet je ook niet de valse hoop wekken dat het te zien wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Niet gezien maar ze gaf het wel indirect toe.......
Lobascaquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
En weer dat achterlijke gegil van Amanda..
ZIJN JULLIE ER NOG!!!??quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:32 schreef miesy het volgende:
REDACTIE!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!
AMATEURS ZIJN 'Tquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:32 schreef miesy het volgende:
REDACTIE!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |