topvraag van jequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Haha.. ze hebben het over het klaarkomen!!
oe, mijn excusesquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@miesy, @STAP01, @tipsch - Hou eens op met schreeuwen. Je collega Fokkers worden doof van je. En je bereikt je doel er toch niet mee........
Sorry, dit was mn laatste voor vandaag.......tot later! (het blijven een stelletje losers die redaktie!)quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@miesy, @STAP01, @tipsch - Hou eens op met schreeuwen. Je collega Fokkers worden doof van je. En je bereikt je doel er toch niet mee........
Dat is een YouTube, maar kan de film niet zo snel vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
Ze zijn op een site geweest waarop een filmpje stond met alle beelden achter elkaar van met wie Amanda ooit had gezoend. Amanda vond het echt erg.
da's mooi, krijg ik nog op mijn kop ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Irritatie over beroerde camera-regie is ook COS.
Nu hebben we ook niet kunnen zien wat voor cadeautje ze van 538 hebben meegekregenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
HEE KUTREDACTIE - DOE ER WAT AAN!!!
fantastischquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:42 schreef Emimich het volgende:
Wat een doos die Lobasca zeg
HA|!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
HEE KUTREDACTIE - DOE ER WAT AAN!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu hebben we ook niet kunnen zien wat voor cadeautje ze van 538 hebben meegekregen![]()
Uw bericht is door het FOK!-caps-filter geblokkerd. Het bericht bevat te veel hoofdletters.quote:
ik snap dit nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu hebben we ook niet kunnen zien wat voor cadeautje ze van 538 hebben meegekregen![]()
gewoon goed bedoeld advies.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:42 schreef Emimich het volgende:
Wat een doos die Lobasca zeg
oequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uw bericht is door het FOK!-caps-filter geblokkerd. Het bericht bevat te veel hoofdletters.
Iets ranzigs?quote:
Vaginaal-doekjes met de opdruk van de Antiliaanse para-para boom op het strandquote:
Het grapje in natura enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets ranzigs?Ik wil zo'n thuiskomst gewoon zien, en de praters ook. Heel goedkoop om de beelden niet even op de streams te zetten.
hmm, klinkt alsof hij zich al aan het voorbereiden is op ietsquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
Niet Dennis want Dennis is nieuw ja. Beetje respect voor de nieuweling (ofzo). Ik ben focking sociale Jaap ja. Focking [ ] teringlijers.
Jaaps nachtpraatje.
pfffff....japie moet niet zo zeikuh!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
Niet Dennis want Dennis is nieuw ja. Beetje respect voor de nieuweling (ofzo). Ik ben focking sociale Jaap ja. Focking [ ] teringlijers.
Jaaps nachtpraatje.
Mooie shot!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio denkt even aan de anderen in zijn slaap ..... F*cking Tering ...... Hij is weer heel boos !
[afbeelding]
Voorgevuld condoom ???? Condoomvulling lijkt me dat Amanda het meest mistquote:
Ja, lijkt me duidelijk op kritiek of een aanval vanwege het feit dat hij zo close is met Dennis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, klinkt alsof hij zich al aan het voorbereiden is op iets![]()
Jij was wel verstaanbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke zijn druk aan het praten, je verstaat er alleen geen bal van.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij was wel verstaanbaar![]()
En dat op dit tijdstip?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef F04 het volgende:
Youtube audio stukje is al 'Aantal keren bekeken: 43' bekeken.
Ik had het gelijk online gezet. Dus nadat jij gesproken had.quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip?!![]()
Ik zwaai af![]()
Dat je gaat slapen is prima. Dat je net doet of je KingJaap bent met je 'Adios!' komt een beetje triest over. Sommigen noemen dat ook wel eens 'copycat' ......quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:15 schreef F04 het volgende:
K'ga slapen. Adios!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |