Het is niet zo boeiend hoor, voornamelijk mensen die Amanda 'een hart onder de riem willen steken omdat ze helemaal toppie is'.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef soylent het volgende:
Neemt iemand het trouwens integraal op? Lijkt me wel leuk om te downloaden. Ik heb 'm nog niet zo lang aan.
Br33z4hs zijn goedkoperquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Zoenen voor een paar drankjes en een "cadeautje"... hoe Br33z@h
Was ook super....quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Nog 1 keertje dan wil ik het er niet meer over hebben... Heb net even bij de buurtjes op VOL lopen loeren...en die reacties op mijn belletje... GEWELDIG![]()
Ik heb ook genotenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Nog 1 keertje dan wil ik het er niet meer over hebben... Heb net even bij de buurtjes op VOL lopen loeren...en die reacties op mijn belletje... GEWELDIG![]()
Het is nog 7 minuten ontopic hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
Is het nou een keertje afgelopen met dat offtopic gezeik hier![]()
![]()
Dit loopt de spuihanden uit
Open een 538 topic ofzo![]()
![]()
Nou dan, geslaagd met vlag en wimpel, en nog beroemd op dit forum ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
We leveren toch commentaar op een streamquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
Is het nou een keertje afgelopen met dat offtopic gezeik hier![]()
![]()
Dit loopt de spuihanden uit
Open een 538 topic ofzo![]()
![]()
Ja degene onder je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
Nog geile wijven hier?
Ik wil beschrijvingen van de streamsquote:
Doe even de groeten aan Koert van mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
nog suggesties? ik kom zo volgens mij.
Helaas is de levendigheid alweer bijna ten eindequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ik reageer hier maar ff, er DGK is immers alleen maar levendig in de nacht...
Yep vraag wat amanda ervan vind dat brian haar alleen neukt voor dekking....quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Scheld Amanda maar gewoon uit als lekkere uitsmijter voor de avondquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Met z'n handen op de rug en z'n benen in de nek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil beschrijvingen van de streams![]()
Hoe slaapt Dennis?
Die lowlifes wil ik ook wel eens horen. Ze willen w.s. van alles onder haar riem steken. Ik hoop dat ze drie condooms over elkaar heen doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is niet zo boeiend hoor, voornamelijk mensen die Amanda 'een hart onder de riem willen steken omdat ze helemaal toppie is'.
En wij ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ik reageer hier maar ff, er DGK is immers alleen maar levendig in de nacht...
Jepquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef soylent het volgende:
Neemt iemand het trouwens integraal op? Lijkt me wel leuk om te downloaden. Ik heb 'm nog niet zo lang aan.
net met zijn mond open en nu op zijn zij met ingetrokken benen ; standje baarmoederquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe slaapt Dennis?
Jaap speelt dubbelspel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Vraag het dan zo: Amanda informeer eens bij je vriendje of het waar is dat hij alleen met je neukt voor dekking. Dan wordt haar interesse gewekt en werkt het door in de kooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Yep vraag wat amanda ervan vind dat brian haar alleen neukt voor dekking....
en dan wat ze er van vind dat het een plannetje was van nasty en brian samen
Geil wijf welquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:57 schreef F04 het volgende:
Amanda zoent ook met iedereen hé.
Zegt wel wat over de zenderquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:58 schreef Frasier het volgende:
Weer zo'n dom IQ-loos wicht aan de lijn.
Met zijn ogen dicht!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe slaapt Dennis?
Net ook even kijken, altijd leuk. Bij mij ook reacties van:quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Je weet dat dit niet de SC is he?quote:
Pech. Maar je hebt je best gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
kut, ik hoor de uitzending door de telefoon, maar ik denk dat het niet meer lukt
quote:
'creatieve geest' ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is goed..... met gifjes [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:05 schreef F04 het volgende:
Is 't al afgelopen?
yepquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:05 schreef F04 het volgende:
Is 't al afgelopen?
Bah.......... stomme Denniks...... ik dacht dus dat Huub al lag te slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien hebben Brian en Huub de radio-uitzending helemaal gevolgd. Ze komen nu in de slaapkamer
Al uren. En gepraat in zijn slaap heeft hij ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
En Jaap sliep al?
Wat ik niet helemaal meekreeg, Jaap ging ineens naar achter vanavond, wat gebeurde er toen hij terugkwam?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Al uren. En gepraat in zijn slaap heeft hij ook![]()
Nee...10 minuutjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
Is het lang rijden van de 538 studio naar Eemnes?
Toen was ik er even niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal meekreeg, Jaap ging ineens naar achter vanavond, wat gebeurde er toen hij terugkwam?
Dit is beslist Dennis. Zie groot konijnenvel op z'n bed. Bij Huub/Lieke liggen bloemetjes-kussensquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah.......... stomme Denniks...... ik dacht dus dat Huub al lag te slapen.
ik hoop dat Brain het laatste ook heeft gehoord!!!! Dat Amanda met een ander heeft gezoend!!quote:
Als je eens wist wat ik allemaal tijdens en tussendoor doequote:
Ik had alleen een paar snelle blikken geworpen op de streams...... ik eis dat Denniks geblondeerd wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is beslist Dennis. Zie groot konijnenvel op z'n bed. Bij Huub/Lieke liggen bloemetjes-kussens
[afbeelding]
Die ligt er al weer uren in volgens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:15 schreef miesy het volgende:
die dennis, alweer vroeg naar bed....watje....heeft zeker zijn schoonheidsslaapje nodig.
Dennis blonderen is voor mij de derde optie. Eerste is gewoon vroegtijdig ruimen en tweede optie is kaal scheren. Zoals je ziet, ik ben ruimdenkend en bied meteen drie optie's.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had alleen een paar snelle blikken geworpen op de streams...... ik eis dat Denniks geblondeerd wordt.
Wat ook makkelijk zou zijn, een enorme roze afroquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennis blonderen is voor mij de derde optie. Eerste is gewoon vroegtijdig ruimen en tweede optie is kaal scheren. Zoals je ziet, ik ben ruimdenkend en bied meteen drie optie's.
yep, al voor enen meen ik mij te herinneren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ligt er al weer uren in volgens mij.
Hij keek ongeveer 20 minuten mee met Brian, ging vervolgens naar de villa. Daar vertelde hij Huub wat hij zag in het kantoor. Dennis ging slapen en Huub ging naar het kantoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:19 schreef miesy het volgende:
[..]
yep, al voor enen meen ik mij te herinneren.
slappe was.
Had Amanda nou echt met die kerel daar gezoend?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
Brian en Huub gaan zeggen dat 'ze het niet gezien hebben'.
Ik heb zoiets niet gezien hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Had Amanda nou echt met die kerel daar gezoend?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Na vast niet.. zo doen die gasten elke nachtquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet gezien maar ze gaf het wel indirect toe.......quote:
Werelds van Lobascaquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:20 schreef F04 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FWb7Y8EYcz4
Geweldig nogmaals voor d'r.
dus dat!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij keek ongeveer 20 minuten mee met Brian, ging vervolgens naar de villa. Daar vertelde hij Huub wat hij zag in het kantoor. Dennis ging slapen en Huub ging naar het kantoor.
Moet je ook niet de valse hoop wekken dat het te zien wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Niet gezien maar ze gaf het wel indirect toe.......
Lobascaquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
En weer dat achterlijke gegil van Amanda..
ZIJN JULLIE ER NOG!!!??quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:32 schreef miesy het volgende:
REDACTIE!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!
AMATEURS ZIJN 'Tquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:32 schreef miesy het volgende:
REDACTIE!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |