Hij zei toch ook al eerder op de avond.. Aan Brian heb ik een hekel en Dennis haat ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Day het volgende:
Raar eigenlijk. Als Brian en Huub niet met'het spel' bezig zijn, gaan ze prima met elkaar om.
Allemaal mensen die het té serieus nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu weet ik zeker dat DGK niks voor mij zoou zijn..de reacties zijn aan de telefoon ook fel..ik zou dat echt niet trekken..je moet best een dikke huid of dikke bos haar hebben om er tegen te kunnen.
Ik toch dat die forummers het meest bellen, die gaan echt heel vaak bellen om hun favoriet hoog te krijgen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik. Ik denk dat dat misschien 25% is van alle smssers. Maar goed, de echte cijfers weet ik niet, maar ligt wel voor de hand. Streamers zijn zwaar in de minderheid. TV kijkers zijn er véél meer.
Vraag of ze zwanger isquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus ik moet vragen of amanda's tieten zijn vanaf dr 15e en!?!?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |