Nee, nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Tijd niet geweest hier. Is er nog wat te beleven?
Niks gemist dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk.
Het is dat Sjimz af-en-toe de boel nog komt opleuken.
Nee, je kunt weer rustig verder gaan met het borduurwerkje waar je aan begonnen was.quote:
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je kunt weer rustig verder gaan met het borduurwerkje waar je aan begonnen was.
Op de 1-of-andere manier vind ik dat altijd een smerig woord, zonder dat het iets met seks te maken heeft.quote:
Smega punniken en dan breien totdat je chlamidia hebtquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1-of-andere manier vind ik dat altijd een smerig woord, zonder dat het iets met seks te maken heeft.
Net zoiets als smegma ofzo.
Mooi zo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.
Maar ik blijf volhouden
is de uitslag van de vorige al bekend?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.
Maar ik blijf volhouden
Je blijft toch wel meedoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
hoewel ik w.s. in de toekomst ook niet meer veel tijd heb om te zoeken naar antwoorden
De vorige was in mei. Aflevering van deze maand loopt nog. Uitslag 1 juli.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
is de uitslag van de vorige al bekend?
Beetje op mijn computer ingelogd zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
O ja, die Google quiz, moet ik in de komende dagen afronden.
ff uitloggen en opnieuw inloggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
O ja, die Google quiz, moet ik in de komende dagen afronden.
Even rap zijn ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff uitloggen en opnieuw inloggen
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.quote:
Dus het is geen [Hools] meer maar [Afkickcentrum] ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |